"Secrets de les petites coses"
"Secrets de les petites coses"
Això, que el proper 8 d'agost, al Canal 33, el documental "Secrets de les petites coses" (dues setmanes sense donar-lo, quina injustícia!!!), tractarà sobre els secrets del funcionament d'un aeroport, no se sap quin, però pot ser la mar d'instructiu i interessant, veient altres programes de la sèrie.
a quina hora?
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Gràcies
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Web de Discovery Channel
A la web de Discovery Channel, he pogut veure quins seran els següents capítols, i de la temporada 2006, que és la que s'emet ara al Canal 33, no surt cap transportil , a menys que el de "Street corner", hi surti un accés de metro...
I a la web següent,
es parla de la temporada 2007 pel damunt.
I a la web següent,
es parla de la temporada 2007 pel damunt.
Acabo de mirar a la web de TV3 i per dia 12 hi ha programat un capítol titulat "The trainyard", que suposo que alguna cosa tindrà a veure amb el ferrocarril Llàstima que dijous marxo i no torno fins l'octubre i em perdré aquest capítol Ja me'n fareu cinc cèntims.
PD: Com és que el link de la web de Discovery Channel ens porta a la de autobusesbcn ??
PD: Com és que el link de la web de Discovery Channel ens porta a la de autobusesbcn ??
-
- N10
- genissimon
- N10
Doncs jo tinc entès que vol dir estació de classificació de trens de mercaderies: Viquipèdia anglesa.victorcasta wrote:Trainyard, en anglès, si no m'erro, vol dir maqueta de tren...
Caldrà veure de què va el programa.
Si això és així, veurem una esquena d'ase, tractors de maniobres, enganxaments i desenganxaments de vagons, etc...
Però rebuscant també he vist que s'aplica el terme a maquetes de tren...
Haurem de permanecer atentos a las pantallas.
Salut !!
- genissimon
- N10
Busca això: Maschen classification yard (és una estació de mercaderies alemanya, al costat d'Hamburg), la major d'Europa. I la del món és, lògicament als USA: Union Pacific's Bailey Yard.
O segueix aquest enllaç: Google Earth Community
Salut !!
O segueix aquest enllaç: Google Earth Community
Salut !!
No tenim cap carona babejant a la col·lecció d'emoticones?Discovery Channel wrote:Via Rail’s Train 22 pulls into the train yard for a check-up and is just one of hundreds of cars that roll in every week for a thorough testing and overhaul.
Busca per la xarxa un crazy babejant, fijo que en trobes algun... El que sí que falta és un "Ja marxo..." L'he vist en francès (Je sors) però en català quedaría bé...entfe001 wrote:No tenim cap carona babejant a la col·lecció d'emoticones?Discovery Channel wrote:Via Rail’s Train 22 pulls into the train yard for a check-up and is just one of hundreds of cars that roll in every week for a thorough testing and overhaul.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Bingo!
Bingo.Jordilar wrote:Ah, doncs potser el vaig veure per casualitat...recordo un camió de neteja equipat amb un aspirador de presició i gran potència, un centre de control de Transit d'aqutopistes, i un centre de Control de Semàfors de la situtat on tractáven.
No se si va ser aquest el programa en qüestió
Salut,
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Jo el miro per sistema cada setmana, aquest programa, i val a dir que realment expliquen coses tirant a acollonants. La setmana passada parlaven d'un estadi de futbol americà a Arizona. Entre d'altres coses, com que la gespa era natural i en un estadi cobert no pot créixer, van pensar de deixar el camp sempre fora a excepció dels partits, en que per mitjà d'un forat a l'extrem del camp i d'uns carrils al formigó del terra, poden posar-lo a dins de nou.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...