CIUDADES DE HIDRÓGENO

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Post Reply
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

CIUDADES DE HIDRÓGENO

Post by Ecomobisostrans »

Aqui un reportage interesantísimo sobre las múltiples aplicaciones del hidrógeno en la ciudad. Sacado del diario La Razón del 2-9-2007

Pag. 1:
Image




Pag. 2:
Image




Pag. 3:
Image




Pag. 4:
Image




Pag. 5:
Image
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Pag. 6:
Image




Pag. 7:
Image




Pag. 8:
Image




Pag. 9:
Image




Pag. 10:
Image




Pag. 11:
Image
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

El present

Post by JaMiRo! »

Hola!

Actualment, per obtenir hidrogen es fan servir majoritàriament combustibles fòssils. Per tant, l'únic que es fa és allargar la cadena energètica baixant-ne l'eficiència. :|

El gran desafiament, com indica bé l'article, és potenciar l'hidrogen obtingut a partir de renovables i nuclears (energies que no provoquen gasos relacionats amb l'efecte hivernacle). ;)

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

I TMB?

Post by Guigui »

Oi que TMB ha deixat córrer el projecte amb els autobusos d'hidrogen o vaig equivocat?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Em sembla que si que l'ha deixat córrer. Jo l'hauria mantingut, encara que de moment facin falta comustibles fòssils, la eficiència energètica baixa molt poc, i es una manera d'anar experimentant amb l'hidrògen i acostumant-s'hi. No crec que es trigui gaire a poder-lo produïr amb energies renovables i netes.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

El projecte CUTE no consistia en la implantació d'autobusos de pila d'hidrògen (cosa que amb el seu cost actual és inviable), sinó en les proves orientades a I+D durant un període de temps determinat.
http://www.global-hydrogen-bus-platform.com/

Parlant d'això, l'EMT de Madrid es ven els Citaro que va utilitzar pel projecte. Si algú vol comprar-se un, per tenir-lo al jardí de casa, ja ho sap:
http://www.aemtbus.org/noticias140607.html
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

A skyscrapercity comenten que a València en compren 2 de prova i si funcionen be en compraran mes per quedar-sel's: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=520938
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”