Tall intercanviador Sagrera-Meridiana L1 8-9 i L5 15-16 Set
Podríen funcionar els bitllets del metro a renfe entre Arc de Triomf i ant Andreu Arenal(C4),i també entre el Clot i Sant Andreu Comtal,(C2)dic jo.
És un itinerari alternatiu per no passar per la zona del tall,encara que les freqüencies de renfe als caps de setmana,i ara amb les obres de la LAV,deixen molt que desitjar.
És un itinerari alternatiu per no passar per la zona del tall,encara que les freqüencies de renfe als caps de setmana,i ara amb les obres de la LAV,deixen molt que desitjar.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Causes del tram tallat
La següent cua de maniobres que es pot improvisar direcció Cornellà no és fins Sagrada Família? Doncs sí que afectarà molta gent...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Jo crec que TMB, després d'una quants mesos amb l'"operació Clot"és conscient del que passa a rodalies Renfe fins al 12 de setembre i que si es fa així deu ser perque no es pot fer a l'inrevés. A part de que les obres son a càrrec del DPTOP i no de TMB.UT596001 wrote:S'hauria de tallar el següent cap de setmana la L5 i l'altra la L1, és a dir, al revés de com està planejat. Per la senzilla raó que el cap de setmana del 16 ja estarà normalitzat el servei de RENFE i per tant seria una bona alternativa al metro.
De totes maneres trobo força greu que no hagin posar l'alternativa de rodalies tot i l'existència del tall.
A Rodalies n'hi ha un tren cada 20 minuts entre Arc de Triomf i St.Andreu Arenal(quan sense el tall n'hi havien sis o set cada hora,que ja estava bé).
També és pot fer l'alternativa de baixar el Clot,agafar un tren de la R2(aquí n'hi ha un cada 15 minuts,mès els regionals del sud que arriben a SAC mès els regionals a Cerbere que fan parasa a SAC),i baixar a Sant Andreu Comtal,d'allà caminant fins L1 Sant Andreu.
Trobo lamentable que no s'hagui aplicat la mesura d'anar amb un bitllet del metro amb rodalies renfe,peró suposo que no ho hauràn fet pel tema de freqüencies de pas amb la renfe,ara que seria un complement molt bo al bus substitutori(a pesar i tot de les freqüencies de pas de renfe)
També és pot fer l'alternativa de baixar el Clot,agafar un tren de la R2(aquí n'hi ha un cada 15 minuts,mès els regionals del sud que arriben a SAC mès els regionals a Cerbere que fan parasa a SAC),i baixar a Sant Andreu Comtal,d'allà caminant fins L1 Sant Andreu.
Trobo lamentable que no s'hagui aplicat la mesura d'anar amb un bitllet del metro amb rodalies renfe,peró suposo que no ho hauràn fet pel tema de freqüencies de pas amb la renfe,ara que seria un complement molt bo al bus substitutori(a pesar i tot de les freqüencies de pas de renfe)
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
http://www.20minutos.es/
------------------------------------------
La L1 del Metro con restricciones de fin de semana en el Clot y Fabra y Puig
Europa Press. 06.09.2007
* Se habilitarán autobuses especiales para unir las paradas afectadas.
* Se trata de la última fase para el gran intercambiador de La Sagrera.
La Línea 1 del Metro de Barcelona entre las estaciones de Clot y Fabra i Puig estará cortada este fin de semana y, en consecuencia, se habilitarán autobuses especiales que enlazarán ambas paradas, según informó hoy Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) en un comunicado.
Los cortes se deben a los trabajos de mejora de la vía previstos en la última fase de la construcción de un gran intercambiador en la Sagrera. La previsión de TMB es que esta gran estación, donde además de enlazar las líneas 1 y 5 también lo harán la 9 y la 4 en un futuro, esté plenamente operativa a finales de este año.
Otras líneas afectadas
Por otra parte, también habrá cortes en el servicio del Metro en el próximo fin de semana, aunque en este caso afectarán a la Línea 5, concretamente, al tramo situado entre las estaciones de Sagrada Família y Maragall. También es la construcción del intercambiador de Sagrera la causa que obliga a cortar el servicio del ferrocarril metropolitano.
Después de las obras que se harán en el intercambiador de Sagrera este fin de semana y el siguiente, los trabajos llegarán a su fase final, que contempla los acabados arquitectónicos y la instalación de ascensores, escaleras mecánicas y conexiones.
------------------------------------------
La L1 del Metro con restricciones de fin de semana en el Clot y Fabra y Puig
Europa Press. 06.09.2007
* Se habilitarán autobuses especiales para unir las paradas afectadas.
* Se trata de la última fase para el gran intercambiador de La Sagrera.
La Línea 1 del Metro de Barcelona entre las estaciones de Clot y Fabra i Puig estará cortada este fin de semana y, en consecuencia, se habilitarán autobuses especiales que enlazarán ambas paradas, según informó hoy Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) en un comunicado.
Los cortes se deben a los trabajos de mejora de la vía previstos en la última fase de la construcción de un gran intercambiador en la Sagrera. La previsión de TMB es que esta gran estación, donde además de enlazar las líneas 1 y 5 también lo harán la 9 y la 4 en un futuro, esté plenamente operativa a finales de este año.
Otras líneas afectadas
Por otra parte, también habrá cortes en el servicio del Metro en el próximo fin de semana, aunque en este caso afectarán a la Línea 5, concretamente, al tramo situado entre las estaciones de Sagrada Família y Maragall. También es la construcción del intercambiador de Sagrera la causa que obliga a cortar el servicio del ferrocarril metropolitano.
Después de las obras que se harán en el intercambiador de Sagrera este fin de semana y el siguiente, los trabajos llegarán a su fase final, que contempla los acabados arquitectónicos y la instalación de ascensores, escaleras mecánicas y conexiones.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Aquest cap de setmana,els usuaris de la C3 tindrán problemes per anar al centre de Barcelona,ja que com acaben a Sant Andreu Arenal,i no és pot agafar el metro fins a Catalunya(perqué estarà tallat),no tindràn altre mès remei que o bé agafar el servei de bus substitutori(servei de bus substitutori,que per cert,seràn vàlids els bitllets de metro i els de rodalies),o bé enllaçar amb un C4 amb la magnífica frequencia d'un tren cada 20 minuts!!!!!
Em sembla una presa de pèl que TMB no haguis aplicat la mesura de fer que els bitllets del metro fòssin vàlids a rodalies.Amb el bus substitutori,a part de qué és pedrà molt de temps entre la gent a Fabra i Puig sortint de l'estació,entre agafar l'autobùs,maniobres,parades,semàfors,etc...,baixar al vestìbul del Clot i agafar un altre cop la L1,és una pèrdua de temps bastant considerable,suposo que no hauràn fet per tema de freqüencies,peró per exemple,el qui volgui anar de Santa Coloma al Clot,ha d'anar a Fabra i Puig ,allà pujar al vestíbul,i agafar el bus(que no sé sí serà directe al Clot o hi farà parades),i baixar al Clot.3 transbords!!!,mentre que sí baixes a Sant Andrei,allà agafes RENFE i arribes al Clot en poca estona,clar que tens 4 trens a l'hora nomès.
Em sembla una presa de pèl que TMB no haguis aplicat la mesura de fer que els bitllets del metro fòssin vàlids a rodalies.Amb el bus substitutori,a part de qué és pedrà molt de temps entre la gent a Fabra i Puig sortint de l'estació,entre agafar l'autobùs,maniobres,parades,semàfors,etc...,baixar al vestìbul del Clot i agafar un altre cop la L1,és una pèrdua de temps bastant considerable,suposo que no hauràn fet per tema de freqüencies,peró per exemple,el qui volgui anar de Santa Coloma al Clot,ha d'anar a Fabra i Puig ,allà pujar al vestíbul,i agafar el bus(que no sé sí serà directe al Clot o hi farà parades),i baixar al Clot.3 transbords!!!,mentre que sí baixes a Sant Andrei,allà agafes RENFE i arribes al Clot en poca estona,clar que tens 4 trens a l'hora nomès.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
I l'estació de rodalies?
Doncs si Renfomentadif es digna finalment a fer una estació de rodalies a Sagrera-Meridiana, tornarà a haver-hi cacau assegurat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: I l'estació de rodalies?
I quan s'iniciaran les obres de l'estació de Rodalies Sagrera-Meridiana?Guigui wrote:Doncs si Renfomentadif es digna finalment a fer una estació de rodalies a Sagrera-Meridiana, tornarà a haver-hi cacau assegurat.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Re: I l'estació de rodalies?
Hola,sortrens wrote:I quan s'iniciaran les obres de l'estació de Rodalies Sagrera-Meridiana?Guigui wrote:Doncs si Renfomentadif es digna finalment a fer una estació de rodalies a Sagrera-Meridiana, tornarà a haver-hi cacau assegurat.
No se quan s'iniciaràn les obres, però nosaltres no veurem aquesta estació acabada, em sembla que d'aqui a dos segles a lo millor ja han començat a construir-la.
Salutacions!
- Rafa Monty
- N6
- Posts: 167
- Joined: Sunday 12/08/2007 21:01
- Location: Próxima Estació: Vallparadís UPC
Aleshores si l'estació de Sagrera Meridiana hi ha per anys ens podem oblidar també de l'estació de Rodalies de Glòries? Ho dic perque l'estació de Glòries és una estació subterrània fantàsma, ja existeix, tan sols l'han de arreglar una mica, i si no m'erro crec que s'ajuntan les línies que venen de Passeig de Gràcia, Arc de triomf i les que es separan de l'estació de França cap el túnel que porta a l'estació del Clot i les que van a Passeig de Gràcia. L'altre dia agafant la R1 desde l'EDF cap a "Clot" hem vaig fixar desde la foscor del túnel que hi han moltes bifurcacions de vies sota la plaça de les Glòries. Algú pot passar un esquema de les vies que passan desde EDF fins a Glòries i Clot? Hi ha alguna cosa que no em quadre.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- Rafa Monty
- N6
- Posts: 167
- Joined: Sunday 12/08/2007 21:01
- Location: Próxima Estació: Vallparadís UPC
- Rafa Monty
- N6
- Posts: 167
- Joined: Sunday 12/08/2007 21:01
- Location: Próxima Estació: Vallparadís UPC
Es que es veuen un grapat de vies que difícilment s'aconsegueix veure cap a on van (això alçada Glòries). Seria genial poder entrar per els túnels caminant i poderlo explorar. A que us referiu quan dieu Bifurcació Vilanova o Marina? Perque quan van suprimir i soterrar les vies que enllaçavent l'Estació del Nord amb vies origen EDF i origen Arc de Triomf les van empalmar alçada Glòries on hi había el túnel cap a Sant Andreu Arenal. Quin embolic!!Rafa Monty wrote:Al parlar de Glóries, et refereixes a "Bifurcació Vilanova"?
Doncs sí, em sembla que properament farán Glóries, si volen treballar menys, preferirán arreglar una estació a Construïr una.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Re: I l'estació de rodalies?
I aquesta estació és la que farà desaparèixer Sant Andreu Arenal, és així? No s'ha suposa que les vies d'aquesta estació son les mateixes on passan les línies R3 i R4 que van d'Arc de Triomf i Arenal? Per tant les obres que han durat dos anys son més aviat per interconectar les línies L1,L5 i fer la L4 i L9/L10 amb conexió a Renfe R3,R4,R7 i Mitja Distància. Esperem que facin una estació de Renfe amb mínim de 4/6 víes i molt espai als vestíbuls.fantito wrote:Les obres ja fa temps que van començar, concretament la Meridiana va estar tallada quasi 2 anys per fer aquests estació. Ara el que cal és que ADIF desmunti el túnel per fer aparèixer el caixó on fer les andanes i els enllaços amb el Mtero.sortrens wrote:I quan s'iniciaran les obres de l'estació de Rodalies Sagrera-Meridiana?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!