En el meu cas particular, no ho estic per sistema, però no em negaràs que el de la C-33 a Montcada fa feredat. Però vaja, sempre es pot adduir allò de la utilitat pública, que per algun lloc havia de passar, que no hi havia gaire habitatges quan es va construir... Tot d'arguments que tenen la seva validesa objectiva, validesa que, tanmateix, sembla desaparèixer del tot quan es tracta de soterrar ferrocarrils a tort i a dret.Danzig wrote:també esteu en contra dels viaductes???
Mireu, les dues grans ciutats de Portugal, Lisboa i Porto, han tingut una evolució demogràfica força semblant a Barcelona en els darrers 50 anys (cosa que, d'altra banda, no es pot dir de Londres, París o Viena, per exemple). A Porto, fins i tot, han reaprofitat per al metro una línia de tren que durant alguns anys va estar en desús i que passa pel bell mig de la ciutat en una zona densament habitada. Doncs han soterrat aquell tram? No! A Lisboa, la línia que contorna el centre des de l'Estação de Oriente al Ponte 25 de Abril per Entrecampos també transcorre per una zona densament habitada. I l'han soterrat? Tampoc! I estem parlant de ciutats que també tenen escassedat d'habitatge, on la gent va a viure cada cop més a l'extrarradi, ras i curt, fenòmens sociodemogràfics molt semblants als que tenim a l'RMB.