[polític trespercentista]Tanta via sense soterrar, quin malbaratament![/polític trespercentista]entfe001 wrote:Línia de Yamanote
Alguns videos interessants
A risc de ser torracollons (:D) en les línies japoneses es sol dir "Linia Yamanote" o "Línia Odakyu", sense la preposició "de".entfe001 wrote:Línia de Yamanote
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
http://es.youtube.com/watch?v=vQfTOZLjjvM
Que envidia me dan los de Bilbao, mirad, mirad, ya vereis
Saludos,
Pedro
Que envidia me dan los de Bilbao, mirad, mirad, ya vereis
Saludos,
Pedro
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Definitivament, fa falta una emoticona babejant.A-380 wrote:http://es.youtube.com/watch?v=vQfTOZLjjvM
Que envidia me dan los de Bilbao, mirad, mirad, ya vereis
Saludos,
Pedro
Gràcies pel link.
Salut !!
Vídeos de trenes en Castelldefels en el año 1989:
http://es.youtube.com/watch?v=kW2A6Bj4DYY
http://es.youtube.com/watch?v=HTcIOCqy3uw
http://es.youtube.com/watch?v=kW2A6Bj4DYY
http://es.youtube.com/watch?v=HTcIOCqy3uw
Impressionant!
Com es pot veure, aquestes línies són les de l'EuskoTran...A-380 wrote:http://es.youtube.com/watch?v=vQfTOZLjjvM
Que envidia me dan los de Bilbao, mirad, mirad, ya vereis
Saludos,
Pedro
A veure si els imitem però ja...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Sherlock Holmes...
Hola!
Es un detective de lo más singular, sigue cualquier pista hasta dar en el clavo...
Bé, eren uns dibuixos que m'encantaven de petit (la generació dels 80 segurament coneixeu aquests dibus) i a la intro -que és el que us poso, en castellà- surten trens de vapor, cotxes d'època, etc. Tota una intro transportil!
Salut!
Es un detective de lo más singular, sigue cualquier pista hasta dar en el clavo...
Bé, eren uns dibuixos que m'encantaven de petit (la generació dels 80 segurament coneixeu aquests dibus) i a la intro -que és el que us poso, en castellà- surten trens de vapor, cotxes d'època, etc. Tota una intro transportil!
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Sherlock Holmes...
Yo también los recuerdo de cuando era pequeño, como pasa el tiempo
JaMiRo! wrote:Hola!
Es un detective de lo más singular, sigue cualquier pista hasta dar en el clavo...
Bé, eren uns dibuixos que m'encantaven de petit (la generació dels 80 segurament coneixeu aquests dibus) i a la intro -que és el que us poso, en castellà- surten trens de vapor, cotxes d'època, etc. Tota una intro transportil!
Salut!
Les 440!!trainman wrote:Vídeos de trenes en Castelldefels en el año 1989:
http://es.youtube.com/watch?v=kW2A6Bj4DYY
http://es.youtube.com/watch?v=HTcIOCqy3uw
No es veu cap suïssa però. Al 1989 crec que encara circulaven (potser ja majoritariament grogues/blaves) però potser no per la línea dels vídeos?
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Pel que jo recordo, el 1989 les suïsses remodelades (blau i groc) feien els interurbanos "curts" en les línies "de segona" com Terrassa-Martorell, Mataró, Vic (*), Vilafranca, etc..
Després del "cop d'estat" dels usuaris de Cercanías Madrid del 1989-1990, van "segrestar" totes les 440 cap a Madrid i aquí les venerables suïsses, feien de tot, com ara els regionals a Portbou (on perdien més de 20 minuts, només fins a Girona respecte a les 440 amb les mateixes parades).
Després van venir les 444, en principi a fer els Pullman, però per manca d'unitats van arribar a fer de tot (almenys a Girona, que era per on em movia aquella època).
Després van venir les primeres 446, les 440R i, després les 447 que al final van substituir les 446 (al nucli de rodalies Barcelona).
* No va ser fins molt més tard que les 440 van pujar a Puigcerdà, just quan van jubilar les 438 específiques del transpirinenc.
Salut !!
Després del "cop d'estat" dels usuaris de Cercanías Madrid del 1989-1990, van "segrestar" totes les 440 cap a Madrid i aquí les venerables suïsses, feien de tot, com ara els regionals a Portbou (on perdien més de 20 minuts, només fins a Girona respecte a les 440 amb les mateixes parades).
Després van venir les 444, en principi a fer els Pullman, però per manca d'unitats van arribar a fer de tot (almenys a Girona, que era per on em movia aquella època).
Després van venir les primeres 446, les 440R i, després les 447 que al final van substituir les 446 (al nucli de rodalies Barcelona).
* No va ser fins molt més tard que les 440 van pujar a Puigcerdà, just quan van jubilar les 438 específiques del transpirinenc.
Salut !!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Aquestes unitats van arribar fins a principis dels 90, així que segur que encara circulaven. El que no et sé assegurar és a quines línies.Vox wrote:No es veu cap suïssa però. Al 1989 crec que encara circulaven
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
A mi em sembla que és el de Los Angeles.metring wrote:Aquí surt una miqueta el metro de Nova York
http://www.youtube.com/watch?v=bwEKkrW8QFQ
U-Bahn wrote:"]A mi em sembla que és el de Los Angeles.metring wrote:Aquí surt una miqueta el metro de Nova York
http://www.youtube.com/watch?v=bwEKkrW8QFQ
Crec, que és el subte de Mad ... o no
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)