Avistaments curiosos de trens
-
- N10
No sé si ereu algú de vosaltres companys del FTC, però acaba de passar la 440-132M que finalitzava el seu recorregut a L'Hospitalet amb dos nois (crec haver vist 2), a la finestreta de cua (baixada) i fent un vídeo. Es com si algú volgués fer un vídeo del trajecte Sants - L'H. bueno ja veurem amb el pas dels dies si ereu algún de vosaltres.
- Pere
- N9
Ja et revelo que erem en Jordilar i jo.mikado wrote:No sé si ereu algú de vosaltres companys del FTC, però acaba de passar la 440-132M que finalitzava el seu recorregut a L'Hospitalet amb dos nois (crec haver vist 2), a la finestreta de cua (baixada) i fent un vídeo. Es com si algú volgués fer un vídeo del trajecte Sants - L'H. bueno ja veurem amb el pas dels dies si ereu algún de vosaltres.
Si vols més informació jo era el de la samarreta de ralles vermelles i blanques.
La 440-132M fa cada dia l'últim l'Hospitalet-Puigcerdà nomes fins a Ripoll i el primer Puigcerdà l'Hospitalet nomes des de Ripoll.
Doncs us he clixat desde la meva torre de vigia (terrassa) de l'entrada a l'estació L'Hospitalet (Bifurcació Gornal - Les Planes), anaveu separats per una finestra . M'he dit . . . cap turista assenyat o viatger pot fer aquestes coses i menys en un dia com avui i a aquestes hores, a veure si és algú . . .Pere wrote:Ja et revelo que erem en Jordilar i jo.mikado wrote:No sé si ereu algú de vosaltres companys del FTC, però acaba de passar la 440-132M que finalitzava el seu recorregut a L'Hospitalet amb dos nois (crec haver vist 2), a la finestreta de cua (baixada) i fent un vídeo. Es com si algú volgués fer un vídeo del trajecte Sants - L'H. bueno ja veurem amb el pas dels dies si ereu algún de vosaltres.
Si vols més informació jo era el de la samarreta de ralles vermelles i blanques.
La 440-132M fa cada dia l'últim l'Hospitalet-Puigcerdà nomes fins a Ripoll i el primer Puigcerdà l'Hospitalet nomes des de Ripoll.
Vols dir el servei que surt de l'Hospitalet a les 20:07h?Pere wrote:Ja et revelo que erem en Jordilar i jo.mikado wrote:No sé si ereu algú de vosaltres companys del FTC, però acaba de passar la 440-132M que finalitzava el seu recorregut a L'Hospitalet amb dos nois (crec haver vist 2), a la finestreta de cua (baixada) i fent un vídeo. Es com si algú volgués fer un vídeo del trajecte Sants - L'H. bueno ja veurem amb el pas dels dies si ereu algún de vosaltres.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- Pere
- N9
No, vull dir el que surt a les 18:51 de l'Hospitalet, i dic que es queda a Ripoll perquè esta tallada la via entre Ripoll i Ribes de Freser per obres i hi ha transbordament per carretera.Vox wrote:Vols dir el servei que surt de l'Hospitalet a les 20:07h?Pere wrote:Ja et revelo que erem en Jordilar i jo.mikado wrote:No sé si ereu algú de vosaltres companys del FTC, però acaba de passar la 440-132M que finalitzava el seu recorregut a L'Hospitalet amb dos nois (crec haver vist 2), a la finestreta de cua (baixada) i fent un vídeo. Es com si algú volgués fer un vídeo del trajecte Sants - L'H. bueno ja veurem amb el pas dels dies si ereu algún de vosaltres.
Vox
Avui he vist una 464 fent un servei C10 (a Sants). Es normal això? A l'estiu es feia amb 465 i ara tornaven les 447 (avui he tornat de l'Aeroport amb 447, de fet).
Per ara la R10, en 1 any i 2 mesos de vida ha tingut:
440R
447
464
465
No està malament
Vox
Per ara la R10, en 1 any i 2 mesos de vida ha tingut:
440R
447
464
465
No està malament
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Caram....un Euromed passant pel ramal de mercaderies i m'ho he perdut???????BRILL 18 wrote:Bona Tarde
Aquest mati he tingut dos avistaments, fora de lo normal, el primer ha estat a la A7 a l'alçada de Rubi, un remolc de 6000 sobre un camio cami de Sabadell i l'altre realment crec que extrany, sobre les 9,30 un Euromed circulan per la nova linea de mercaderies del baix llobregat
Avui sols destacar una 440R fent un R7(el que surt de Martorell a les 16.12,i arriba a Sants a les 17:04,i a Hospitalet a les 17.22),i una doble de 451 fent la relació St.Celoni-Vilanova(el que passa per Sants a les 17.06 direcció Vilanova).
Per cert,això que digueu d'una 464 fent la R10,suposo que serà la unitat 464.204.Lo de la 440R a la R10 ja és una mica menys creïble,per altra banda,l'únic tren que he vist avui de la R10 era una 447.[/b]
ai carai!!
ai carai!, que hi fotia allà l'Euromed???BRILL 18 wrote:Bona Tarde
Aquest mati he tingut dos avistaments, fora de lo normal, el primer ha estat a la A7 a l'alçada de Rubi, un remolc de 6000 sobre un camio cami de Sabadell i l'altre realment crec que extrany, sobre les 9,30 un Euromed circulan per la nova linea de mercaderies del baix llobregat
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Trenscat
- N10
Sobre els trens a l'aeroport, dimarts vaig estar una estona a Sants veient les noves vies 7 i 8 i vaig veure dos trens a l'aeroport. El primer R10 era servit per una 447 però el segon era una unitat 464.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Segur que era a la linia El papiol - Can Tunis? O podria ser que estigues a LAV? Podria ser un AVE s100 fent les primeres proves en el tram Roda de Bara- St Joan Despi? Un s100 i un s101 son exteriorment exactament iguals.BRILL 18 wrote:No ho puc precissar ja que jo anava conduint i semblava que en el moment que el vaig veure estava aturat i no vaig veure a quina via estavafantito wrote:L'Euromed anava direcció Barcelona o direcció martorell?
Segons el que sabia a finals de setembre fins desembre estan previsto 3 mesos de proves a la LAV i per tant es imminet que es comenci a veue AVEs en aquest tram.
El tram final nomes es provara duran 1mes ja que no estara considerar una LAV.