tall ribes - ripoll
Bé, seguim... (de baix cap a dalt, quina gracia ):
- Attachments
-
- Curiosament, no és que la part francesa del tram estigui perfecta, però els constants episodis com aquest al llarg del tram transcorren únicament en el tros espanyol. El francès està més potable.
- Puigcerda_Tor_de_Querol_2.jpg (122.55 KiB) Viewed 3794 times
-
- Humor: via francesa al costat de la d'ample ibèric; oficialment oberta.
- Puigcerda_Tor_de_Querol_1.jpg (167.75 KiB) Viewed 3787 times
-
- Encara sortint de l'estació de Puigcerdà. Algú seria tan amable d'explicar-me què coi és aquest porxo?
- Porxo_Puigcerda.jpg (97.17 KiB) Viewed 3792 times
Last edited by Jordi Freixas on Wednesday 26/09/2007 17:05, edited 4 times in total.
-
- N10
Avui he estat a Campdevànol i la via a l'alçada d'aquesta estació ja està perfecta. Cal, però, arreglar el pas a nivell de la carretera de Gombrèn. Demà hi posaré fotos.
Si un ve en cotxe des de Ripoll en direcció Campdevànol i Ribes es pot veure el punt on s'inicia la via renovada a la sortida del túnel del Calvari direcció Ribes, després d'una senyal ben gran de parada absoluta.
Si un ve en cotxe des de Ripoll en direcció Campdevànol i Ribes es pot veure el punt on s'inicia la via renovada a la sortida del túnel del Calvari direcció Ribes, després d'una senyal ben gran de parada absoluta.
-
- N10
- Guigui
- Administrador
Sí que ho és, sí
La pífia ortogràfica del rètol de l'andana ho confirma: és Campdevànol.victorcasta wrote:Algú reconeix això? Jo quan ho vaig veure no em creia que allò era Campdevànol.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- davidbarna
- N5
Confirmat: és Campdevànol. Vaig ser-hi ahir i aquest és l'estat que presenta, amb una única via per fer de baixador. Sembla que ja feia força anys que havia estat degradat a baixador i que només es feia servir una via.victorcasta wrote:Algú reconeix això? Jo quan ho vaig veure no em creia que allò era Campdevànol.
Per cert, el pas a nivell que hi ha una mica més amunt de l'estació l'han deixat momentàniament pitjor del que estava abans, ja que ara hi ha un esglaó considerable. Els veïns del poble que han d'agafar la carretera de La Pobla de Lillet n'estan fins al capdamunt.
-
- N10
-
- N10
- davidbarna
- N5
Vaja, una mica més i conec per casualitat a mig fòrum en una excursió de cap de setmanavictorcasta wrote:De festa major? Caram, hi havia algú del fòrum allà i jo sense saber-ho!davidbarna wrote:Confirmat: és Campdevànol. Vaig ser-hi ahir...victorcasta wrote:Algú reconeix això? Jo quan ho vaig veure no em creia que allò era Campdevànol.
- Guigui
- Administrador
Creuaments
El dia que Renfomentadif faci curt per fer creuaments a Ribes i Ripoll, haurem progressat. Molt, no: brutalment.Jordi Freixas wrote:Ja, però això no hauria de significar que no s'hi puguin fer encreuaments, motiu pel qual, em sento menys esperançat de que millorin les freqüències de pas en aquest tram de la línia.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.