Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
El túnel d'aquesta ampliació arriba pràcticament a la Meridiana i ja fa molts mesos que està fet. Si aneu pel carrer Aiguablava i carrer Chafarinas podreu veure tot el merder d'obres que hi ha. Pel que sé, el tram d'arribada a Trinitat Nova i l'estació estan fets ja o a punt d'acabar-se. El que encara no s'ha fet és la connexió amb la L3 existent a Canyelles ni l'estació intermitja...
- Carlos L'H
- N6
- Posts: 161
- Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
- Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Buscant el tema del perllongament de la L1 a Badalona Centre no l'he trovat pero he trobat aquest per no obrir tema nou.
"D’entre les alternatives a considerar, cal estudiar les possibilitats de que es permeti des de l’estació actual de Fondo, “reenviar” trens cap a Barcelona, reduïnt la freqüència cap a Badalona en hores vall, per optimitzar l’explotació de la línia."
Aquest extracte de text es troba en un dels documents que la Generalitat dona a les empreses que volen fer les obres.
Només vull comentar que la persona impresentable i incompetent que hagi redactat aquest text hauria de ser acomiadada del seu treball. S'ha de ser molt inutil per proposar aixo!
Aquesta persona no sap la quantitat inmensa de gent que fa el trajecte Santa Coloma - Badalona per estudis, feina, compres, platja, visites a familiars... I per no dir la gran densitat de poblacio que es concentra a Lloreda i Sant Crist a més de les zones comercials de Montigalà que semblen ser les úniques que encara no tenen metro. I no diguem ja la connexió a Badalona Centre amb la L2 i Rodalies, esque la gent de Santa Coloma no aniran mai al Maresme? a L'Hospitalet? a Gorg? a Can Ruti?
M'ha sobtat moltissim aquest text, el trovo totalment inacceptable. Si haguessim d'aplicar aquesta filosofia de serveis parcials, que per cert al metro mai es fa... Hauriem de fer serveis parcials a la L3 de Vall d'Hebron a Sants i a la L2 de La Pau a Paral·lel o a la L5 de Maragall a Cornellà, de fet totes les estacions que trec d'aquestes linies crec que tindran moltisima menys demanda que l'estació Lloreda|Sant Crist o la utilització del tram Santa Coloma - Badalona Centre. (En cap cas dic que per exemple a Canyelles o Horta hagin d'arribar menys trens, perque quan estigui el PDI acabat que d'aixo es del que s'haurien de preocupar aquests de la Generalitat en comptes d'aquesta gran bestiesa i insult que proposen fer a Fondo amb les connexions de Vall d'Hebron L3 L5, Trinitat Nova L3 L4 L11 i Zona Universitaria L3 L9 L10 es creara mes demanda)
Aquesta vegenada només faria que encarir l'obra i endarrerir-la sent aquesta tant i tant urgent, és molt trist que 220.000 habitants visquem encara sense gairebé metro i rodalies. Si comparem amb l'hospitalet que té mes o menys els mateixos habitants tenen moltisimes mes estacions de metro per no dir que tenen 2 estacions amb totes les linies de Rodalies (R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R10) i els FGC... I a Badalona ja ens mengem poc els mocs am una trista estació de tren amb una sola linia de rodalies a la platja i 3 estacions de la L2 que a sobre la L1 que ja de per si te frequencies no gaire bones a sobre ens volen posar menys frequencia, au va! Senyors de la Generalitat amunt del Besòs hi ha vida!
"D’entre les alternatives a considerar, cal estudiar les possibilitats de que es permeti des de l’estació actual de Fondo, “reenviar” trens cap a Barcelona, reduïnt la freqüència cap a Badalona en hores vall, per optimitzar l’explotació de la línia."
Aquest extracte de text es troba en un dels documents que la Generalitat dona a les empreses que volen fer les obres.
Només vull comentar que la persona impresentable i incompetent que hagi redactat aquest text hauria de ser acomiadada del seu treball. S'ha de ser molt inutil per proposar aixo!
Aquesta persona no sap la quantitat inmensa de gent que fa el trajecte Santa Coloma - Badalona per estudis, feina, compres, platja, visites a familiars... I per no dir la gran densitat de poblacio que es concentra a Lloreda i Sant Crist a més de les zones comercials de Montigalà que semblen ser les úniques que encara no tenen metro. I no diguem ja la connexió a Badalona Centre amb la L2 i Rodalies, esque la gent de Santa Coloma no aniran mai al Maresme? a L'Hospitalet? a Gorg? a Can Ruti?
M'ha sobtat moltissim aquest text, el trovo totalment inacceptable. Si haguessim d'aplicar aquesta filosofia de serveis parcials, que per cert al metro mai es fa... Hauriem de fer serveis parcials a la L3 de Vall d'Hebron a Sants i a la L2 de La Pau a Paral·lel o a la L5 de Maragall a Cornellà, de fet totes les estacions que trec d'aquestes linies crec que tindran moltisima menys demanda que l'estació Lloreda|Sant Crist o la utilització del tram Santa Coloma - Badalona Centre. (En cap cas dic que per exemple a Canyelles o Horta hagin d'arribar menys trens, perque quan estigui el PDI acabat que d'aixo es del que s'haurien de preocupar aquests de la Generalitat en comptes d'aquesta gran bestiesa i insult que proposen fer a Fondo amb les connexions de Vall d'Hebron L3 L5, Trinitat Nova L3 L4 L11 i Zona Universitaria L3 L9 L10 es creara mes demanda)
Aquesta vegenada només faria que encarir l'obra i endarrerir-la sent aquesta tant i tant urgent, és molt trist que 220.000 habitants visquem encara sense gairebé metro i rodalies. Si comparem amb l'hospitalet que té mes o menys els mateixos habitants tenen moltisimes mes estacions de metro per no dir que tenen 2 estacions amb totes les linies de Rodalies (R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R10) i els FGC... I a Badalona ja ens mengem poc els mocs am una trista estació de tren amb una sola linia de rodalies a la platja i 3 estacions de la L2 que a sobre la L1 que ja de per si te frequencies no gaire bones a sobre ens volen posar menys frequencia, au va! Senyors de la Generalitat amunt del Besòs hi ha vida!
I esperem que encara n'hi hagin més quan la L2 deixi lliure les vies de Paral·lel. Llavors ja n'hi podran haber en ambdós sentits.UT596001 wrote:A l'hora punta del matí a la L3 hi han metros parcials Plaça Espanya-Zona Universitària.EUKibo wrote:Si haguessim d'aplicar aquesta filosofia de serveis parcials, que per cert al metro mai es fa...
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Home, perque son milers d'estudiants que volen nar a un mateix lloc a una mateixa hora. Igualment no sabia l'existència d'aquest servei. com diuen als passatgers a Espanya que es baixin? Es molt lleig això! Sembla que comenteu que ho fan nomes en un sentit, llavors aixo no es pot considerar tant com servei parcial, simplement com a "sortida de trens de cotxeres per donar mes frequencia en hores de mes demanda" a més que el tram invers de ZU a Espanya no el fa gaire gent a aquella hora.UT596001 wrote:A l'hora punta del matí a la L3 hi han metros parcials Plaça Espanya-Zona Universitària.EUKibo wrote:Si haguessim d'aplicar aquesta filosofia de serveis parcials, que per cert al metro mai es fa...
En tot cas vull dir que serveis parcials Hospital de Bellvitge - Fondo ho trovo una anada d'olla bestial i un insult a Badalona.
Tu mateix et contestes:EUKibo wrote:Igualment no sabia l'existència d'aquest servei. com diuen als passatgers a Espanya que es baixin? Es molt lleig això!
EUKibo wrote:Sembla que comenteu que ho fan nomes en un sentit
Per a tu què és un servei parcial llavors?EUKibo wrote:llavors aixo no es pot considerar tant com servei parcial, simplement com a "sortida de trens de cotxeres per donar mes frequencia en hores de mes demanda"
En què et bases per dir això?EUKibo wrote:a més que el tram invers de ZU a Espanya no el fa gaire gent a aquella hora.
Servei mega-parcial! Però de moment, ara per ara, seria un "servei total" . Amb això vull dir que ja es veurà el que passa amb el tram colomobadaloní de la L1, si té demanda o no.EUKibo wrote:En tot cas vull dir que serveis parcials Hospital de Bellvitge - Fondo ho trovo una anada d'olla bestial i un insult a Badalona.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Si, m'autoprecontestoorique wrote:Tu mateix et contestes:EUKibo wrote:Igualment no sabia l'existència d'aquest servei. com diuen als passatgers a Espanya que es baixin? Es molt lleig això!
EUKibo wrote:Sembla que comenteu que ho fan nomes en un sentit
EUKibo wrote:llavors aixo no es pot considerar tant com servei parcial, simplement com a "sortida de trens de cotxeres per donar mes frequencia en hores de mes demanda"
Per a tu què és un servei parcial llavors?
[/quote]
Un servei com el que fan a Renfe de Castelldefels a Sant Andreu Arenal en ambós sentits de la marxa.
És a dir, servei parcial és que tu a una andana pots agafar dos o més trens diferents que et porten al mateix sentit però un no va tant lluny com l'altre. En el cas que possin trens d'Espanya a Zona Universitària l'usuari no s'entera perquè en cap moment li obligaran a baixar-se del seu tren abans que arribi a la estació final com si que fan a Castelldefels i voldrien fer a Fondo.
En què et bases per dir això?EUKibo wrote:a més que el tram invers de ZU a Espanya no el fa gaire gent a aquella hora.
[/quote]
En una lògica molt simple: Si les classes comencen a les 8 per la gent que estudia enginyeria quimica, enginyeria industrial, telecomunicacions, informatica, camins, quimica, fisica, administracio i direccio d'empreses, arquitectura i un llarg etc etc... Si a la Zona Universitària no hi ha que diguem grans zones residencials sinó com el nom ens diu més be es una zona universitaria... El més normal es que, en aquest suposat cas, a les 7.30 milers d'estudiants facin el trajecte Sants->ZU i no el ZU->Sants
Servei mega-parcial! Però de moment, ara per ara, seria un "servei total" . Amb això vull dir que ja es veurà el que passa amb el tram colomobadaloní de la L1, si té demanda o no.[/quote]EUKibo wrote:En tot cas vull dir que serveis parcials Hospital de Bellvitge - Fondo ho trovo una anada d'olla bestial i un insult a Badalona.
.[/quote]
La questio es que cal planificar una mica, si es gasten els cuartos per una infrastructura que despres no s'utilitzara, be anem...
Doncs per a mi, un servei que agafa només una part d'una línia i que només es fa en un sentit és un servei *molt* parcial.EUKibo wrote:Un servei com el que fan a Renfe de Castelldefels a Sant Andreu Arenal en ambós sentits de la marxa.orique wrote:Per a tu què és un servei parcial llavors?
És a dir, servei parcial és que tu a una andana pots agafar dos o més trens diferents que et porten al mateix sentit però un no va tant lluny com l'altre. En el cas que possin trens d'Espanya a Zona Universitària l'usuari no s'entera perquè en cap moment li obligaran a baixar-se del seu tren abans que arribi a la estació final com si que fan a Castelldefels i voldrien fer a Fondo.
Ja sé que el sentit ascendent portarà molta més gent (jo mateix en vaig patir les conseqüències quan vaig fer la selectivitat a Econòmiques... mai havia vist el metro tan ple ), però no per això la gent de Maria Cristina, Les Corts i Plaça del Centre és menyspreable.EUKibo wrote:EUKibo wrote:a més que el tram invers de ZU a Espanya no el fa gaire gent a aquella hora.En una lògica molt simple: Si les classes comencen a les 8 per la gent que estudia enginyeria quimica, enginyeria industrial, telecomunicacions, informatica, camins, quimica, fisica, administracio i direccio d'empreses, arquitectura i un llarg etc etc... Si a la Zona Universitària no hi ha que diguem grans zones residencials sinó com el nom ens diu més be es una zona universitaria... El més normal es que, en aquest suposat cas, a les 7.30 milers d'estudiants facin el trajecte Sants->ZU i no el ZU->Santsorique wrote: En què et bases per dir això?
Totalment d'acord, però jo crec que sí s'utilitzarà, i vosaltres (badalonins o colomencs) ho sabreu millor que joEUKibo wrote:La questio es que cal planificar una mica, si es gasten els cuartos per una infrastructura que despres no s'utilitzara, be anem...
A mí m'ha passat algun cop. Ho endevines perquè el metro arriba totalment buit en una estació a meitat de línia... i tothom córre com a desesperats per agafar seient. Després els veus que s'aixequen al cap d'un parell d'estacions i van lents de collons pels passadissos/andanes...Jordilar wrote:Com?UT596001 wrote:A l'hora punta del matí a la L3 hi han metros parcials Plaça Espanya-Zona Universitària.EUKibo wrote:Si haguessim d'aplicar aquesta filosofia de serveis parcials, que per cert al metro mai es fa...
Des de quant?
A quina franja horaria?
No en savia absolutament res d'això
Salut,
A part de que, la quantitat de barcelonins que pugen a maria cristina, les corts i plaça del centre no es menyspreable, també hi ha una quantitat de gent gens menyspreable que ve del Baix Llobregat en autobús i canvia al metro a Zona Universitària o Maria Cristina.El més normal es que, en aquest suposat cas, a les 7.30 milers d'estudiants facin el trajecte Sants->ZU i no el ZU->Sants
En quant als serveis Espanya-Z Universitària els he vist només als matins i, com ja ha dit l'Orique, s'endevinen perque el metro va bastant buit (en el meu cas, quan l'agafava a Sants, perque es podia entrar sense problemes)
D'on heu tret que a L3 es faci servei parcial de Espanya a Zona Universitaria?orique wrote:A mí m'ha passat algun cop. Ho endevines perquè el metro arriba totalment buit en una estació a meitat de línia... i tothom córre com a desesperats per agafar seient. Després els veus que s'aixequen al cap d'un parell d'estacions i van lents de bemols pels passadissos/andanes...Jordilar wrote:Com?UT596001 wrote: A l'hora punta del matí a la L3 hi han metros parcials Plaça Espanya-Zona Universitària.
Des de quant?
A quina franja horaria?
No en savia absolutament res d'això
Salut,
Si arriba un tren buit es perquè desde que ha arribat al final, esta molt allunyat del tren que té a davant i llavors es salta unes quantes parades per posar-se més a prop però en cap cas es fa un servei parcial. També pot ser que s'hagi canviat i es passi unes quantes estacions pel mateix motiu, per estar més a prop del de davant.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Ideal seria que a les estacions es fes una tercera vía per poder fer un servei exprés a totes les línies. Descartat que facin 4 víes per línia ja que aquesta obra si que retraseria molt totes les obres.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Apartadors no!
Fer apartadors només entorpiria la circulació del metro. T'imagines el temps que hauria d'esperar a l'estació el "metro tramvia" (per utilitzar la nomenclatura de Renfe dels anys 80)?sortrens wrote:Ideal seria que a les estacions es fes una tercera vía per poder fer un servei exprés a totes les línies. Descartat que facin 4 víes per línia ja que aquesta obra si que retraseria molt totes les obres.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
A veure... del DIEC:Denisuko wrote:D'on heu tret que a L3 es faci servei parcial de Espanya a Zona Universitaria?
Si arriba un tren buit es perquè desde que ha arribat al final, esta molt allunyat del tren que té a davant i llavors es salta unes quantes parades per posar-se més a prop però en cap cas es fa un servei parcial. També pot ser que s'hagi canviat i es passi unes quantes estacions pel mateix motiu, per estar més a prop del de davant.
Per tant, que un tren recorri un tram de línia sense viatgers, és a dir, sense donar servei, fa que això sigui un servei parcial... dic jo!parcial
1 adj. [LC] Que no té lloc sinó en part, no complet, no total. Un eclipsi parcial de Lluna. Eleccions parcials. Amnistia parcial.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
A veure, jo soc clar. Primer acabar el PDI 2010 i després que cadascu es demani luxes per la seva linia. Pero el primer, el que es primer solucionar les deficiències greus.
Si voleu després fer una linia 14 pues vale, segurament tindri molta utilitat i millori el transport public pero primer la L9 i les extensions de les L1 L2 L3 L4 L5 L8
Si voleu després fer una linia 14 pues vale, segurament tindri molta utilitat i millori el transport public pero primer la L9 i les extensions de les L1 L2 L3 L4 L5 L8
aix..........orique wrote:[DIEC:
Per tant, que un tren recorri un tram de línia sense viatgers, és a dir, sense donar servei, fa que això sigui un servei parcial... dic jo!parcial
1 adj. [LC] Que no té lloc sinó en part, no complet, no total. Un eclipsi parcial de Lluna. Eleccions parcials. Amnistia parcial.
Segons la definició, Servei parcial seria donar servei a una part de la linia deixant algunes estacions fora de servei
no complet, no total.
És el que ha passat durant les obres d'agost de L1 o les d'aquest cap de setmana a la L5, s'ha donat un servei parcial de Cornellà Centre a Sagrada Familia, i de Maragall a Horta.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....