6 trens x 5 cotxes/tren x 5 termòmetres/cotxe = 150 termòmetresVox wrote:Llavors podem esperar fins 2014Si us hi fixeu encara no han cambiat el termòmetre dels 2100 a la L4. Hi ha l'enganxina clàssica dels 1100. Potser s'esperan a inagurar la L4 fins a Sagrera-Meridiana?
Conyes apart, dubto que sigui el motiu (més aviat, será el de les balisses), ja que seria ridícul, doncs per el citat tram falten anys i bé es podrien fer 15 termòmetres nous sense necessitat de que TMB s'enfonsi econòmicament
Vox
Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Els 2100 avui dia a L4 funcionen amb l'ATP com a sistema de seguretat (sí, es compatible amb el que hi ha instal·lat a la via). En principi, l'ATP dóna la suficient seguretat com per a prescindir dels discos; si n'hi ha discos es per tenir una doble protecció. Per cert, els hi estan cambiant també el panell del velocímetre (li estan posant el mateix velocímetre que als 9000), amb els botons de ATP, ATO, M+25, etc. És una pijada innecessaria, pel que dubto que hi hagi un problema econòmic com per a no posar termòmetres nous; simplement que les balisses que hi han instal·lades no donaran la informació de la localització del tren.
els trens de les s2100, 5000 i 9000 i properament 3000 i 4000 poden funcionar indistintament amb l'ATP en mode AM i FM. Només s'ha de sel.leccionar la frequència a les antenes. Fins i tot l'ATP dels 1000 o podia fer. Un altre cosa es l'equip de via ja que hi han diferents sistemes: a la L1 hi ha el SARES, a la L2 no n'hi ha, a la L3 CESARES, a la L4 tren-stop clàssic, i a la L5 CESARES. El mode de conducció a les línies on hi ha ATP el mode de conducció es lògicament aquest (a L2 i L5 ATO supervisat per ATP). Si s'anul.la l'ATP per incidència entra en servei el sistema secundari, per aquets motiu si un tren de L2 no li funciona l'ATP ha de desallotjar passatge perquè no hi ha equip redundant i de la mateixa manera li passa als 2100 a la L4. A la L5 quan el tren circula en ATO-ATP, el CESARES està inhibit, aixó es que l'equip funciona però no actua. En el moment que es sel.lecciona M+25 o mode especial, el CESARES entra en funcionament.
Això es cert, fa tems que veig que el 2133 té els panells del ATP nous, ja que em va sorprende ver l' indicació "Códigos" de color verd, mentre que en tots els altres hi son d'un altre color.traveller wrote:Per cert, els hi estan cambiant també el panell del velocímetre (li estan posant el mateix velocímetre que als 9000), amb els botons de ATP, ATO, M+25, etc. És una pijada innecessaria, pel que dubto que hi hagi un problema econòmic com per a no posar termòmetres nous; simplement que les balisses que hi han instal·lades no donaran la informació de la localització del tren.
Salutacions!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
M'estreno en aquests fils amb l'avistament del 2144-2145-2412-2146-2147 al torn 401. Si no m'equivoco, aquest és el que havia quedat "penjat" a la L2 dels que vosaltres en dieu la "segona fornada".
Per cert, que m'he fixat que un dels termòmetres estava sota la pantalla de plàstic enlloc d'estar engnxat cutrement com els altres, però sense mostrar els pilots lluminosos igualment.
Per cert, que m'he fixat que un dels termòmetres estava sota la pantalla de plàstic enlloc d'estar engnxat cutrement com els altres, però sense mostrar els pilots lluminosos igualment.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
2100 reformat (unitat 2133-2134-2412-2135-2136)
Aquí us poso un parell de fotos del nou velocímetre/panell ATP del 2100 a línia 4, i una de l'antic, per comparar:
- Attachments
-
- antic panell ATP
- anticatp.JPG (64.04 KiB) Viewed 4484 times
-
- nouatp.JPG (69.63 KiB) Viewed 4477 times
Tinc l'impressió que la fuga de 2100 de la L2 a la L4 sembla que estigui aturada. Algú en sap res?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Tinc l'impressió que la fuga de 2100 de la L2 a la L4 sembla que estigui aturada. Algú en sap res?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Doncs no sé què dir-te: actualment hi ha sis trens de la sèrie 2100 a la L4 i el primer va arribar al març, és a dir, fa sis mesos; per tant, de moment, han arribat a raó de un per mes, que crec que és el normal.
Ara quan comenci octubre podrem comprovar això que dius.
Ara quan comenci octubre podrem comprovar això que dius.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Actualment n'hi han 8: 6 en circulació, 1 espatllat (no se si encara segueix espatllat, però d moment no corre), i 1 que acaba d'arribar aquesta setmana, i encara s'ha de preparar (es apartat a la maniobra de la Pau)sortrens wrote:Tinc l'impressió que la fuga de 2100 de la L2 a la L4 sembla que estigui aturada. Algú en sap res?
Avui han sortit a correr els 2 3000R que ja hi han a la L3, el 304 ha sigut l'altre encara que només ha estat una estona molt curta durant aquest matíMako448 wrote:Avui,una 3000R reformada a la L3 amb el torn 307,ha passat a les 15.07 per Espanya direcció Canyelles.
He estrenat el 3000R sense que jo volguès ,ja que ha sigut el primer tren que ha passat.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- wefer
- Administrador
Queda clar que ara sí, la reforma dels 3000 ha començat amb força. Suposo que això significa que ja s'han solucionat els problemes del prototip
Els 3000 originals tenen els dies comptats.
Per cert. Creia que havien de canviar l'avís acústic de tancament de portes per un que sigui audible de veritat, com als 5000 o 9000, però he pogut comprovar que continua essent el mateix de sempre.
Per cert. Creia que havien de canviar l'avís acústic de tancament de portes per un que sigui audible de veritat, com als 5000 o 9000, però he pogut comprovar que continua essent el mateix de sempre.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
barnametro powa!
Aquí les tens, a la cotxera del Triangle Ferroviari.metrobaix wrote:teniu fotos dels 3000R? interiors, exteriors,...
Igualment, algú del Fòrum en va penjar si bé no recordo a quin fil (crec que fou el Jordilar).
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Guigui
- Administrador
Ja fan figa els termòmetres
El diumenge vaig agafar un 3000R (cotxe de cua 3023, si no recordo malament) i el termòmetre lluminós estava marcat com si el tren estigués aturat a Drassanes. Al cap d'algunes estacions, el mateix, però a Diagonal.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Suposo que s'esperan allargar la L3 a Trinitat Nova per cambiar termòmetres i cambiar avís d'estacions.wefer wrote:Queda clar que ara sí, la reforma dels 3000 ha començat amb força. Suposo que això significa que ja s'han solucionat els problemes del prototip
- Guigui
- Administrador
Mandeeeeeeee?
Això no és Back to the Future ni som al 2001!sortrens wrote:Suposo que s'esperan allargar la L3 a Trinitat Nova per cambiar termòmetres i cambiar avís d'estacions.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.