tall ribes - ripoll

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

...?

Post by Guigui »

Jordi Freixas wrote:Sí, bé... suposo que a on farien més falta alguns encreuaments per ara inexistents, és entre Ribes, la Molina i Puigcerdà
No has entès el que t'he dit, oi? Perquè segueixes anant a la teva bola de voler clavar creuaments com si fos la L11...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Home.Em sembla que molt lluny de la L11que dius tu, hi haurien d'haver més freqüències que les que hi ha actualment sense que un tren s'hagi d'esperar vint minuts a Planoles per exemple.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Res, no he dit res

Post by Guigui »

Bé, veig que no vols entendre el que dic, perquè altrament ja seria massa malpensat. Vinga doncs, passem a l'ordre del dia i com si res.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

Jordi Freixas wrote:Home.Em sembla que molt lluny de la L11que dius tu, hi haurien d'haver més freqüències que les que hi ha actualment sense que un tren s'hagi d'esperar vint minuts a Planoles per exemple.
T'equivoques.
El creuament que es feia a Planoles era segons horari, el temps máxim d'espera era de 4 minuts.
Actualment no es fa cap creuament a Planoles, es fan tots a Ribes de Freser o a Ripoll, si bé abans de començar les obres el penúltim tren a Puigcerdà feia el creuament a Ribes i no a Planoles perquè no se'n fien gaire del BLAU.
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Post by davida »

Als horaris de la c3 valids apartir del 9/9/2006 hi havia creuament a Planoles a les 19:34 - 19:38.
Posteriorment hi havia una nota informativa anunciant que el penúltim tren Bcn- Puigcerdà sortia 20 minuts mes tard de Ribes, i el motiu era per no fer el creuament a Planoles.
El que no estic segur es si es van restaurar els horaris amb creuament a Planoles abans del tall.
Jordi Freixas

Re: Res, no he dit res

Post by Jordi Freixas »

Guigui wrote:Bé, veig que no vols entendre el que dic, perquè altrament ja seria massa malpensat. Vinga doncs, passem a l'ordre del dia i com si res.
Primerament, no es tracta de si entenc o no entenc res. Sinó que determinades actituts, no m'agraden. Si et fot del nervis que jo pensi que hi haurien d'haver-hi més freqüències (per la qual, també algun que altre encreuament), i que em dediqui a especular en base a això, doncs tiu... sincerament, t'hi fots fulles. No sé què més dir-te.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Pere wrote:
Jordi Freixas wrote:Home.Em sembla que molt lluny de la L11que dius tu, hi haurien d'haver més freqüències que les que hi ha actualment sense que un tren s'hagi d'esperar vint minuts a Planoles per exemple.
T'equivoques.
El creuament que es feia a Planoles era segons horari, el temps máxim d'espera era de 4 minuts.
Actualment no es fa cap creuament a Planoles, es fan tots a Ribes de Freser o a Ripoll, si bé abans de començar les obres el penúltim tren a Puigcerdà feia el creuament a Ribes i no a Planoles perquè no se'n fien gaire del BLAU.
Però és que estem parlant d'un tram per on actualment només hi passen cinc trens al dia per sentit. No hem de convertir-ho tampoc en la L11 que deia el col·lega, però sí que es podria dignificar una mica la línia i fer-la mínimament competitiva.

Com és que es va treure el tren de la neu, per exemple? Que potser resultava deficitari un tren que anava ple?

Si a la línia hi haguéssin més freqüències, no tindrien més remei que empassar-se el BLAU amb forquilla i ganivet.
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Post by davida »

Si a la línia hi haguéssin més freqüències, no tindrien més remei que empassar-se el BLAU amb forquilla i ganivet.
Vols dir? D'Arenys a Calella hi ha un tren cada 15minuts i no es menjen el BLAU amb forquilla i ganivet.
Sinceramente crec que al tram Ripoll Puigcerda amb un tren cada 2h hi ha suficient (maxim 1 tren extra pel matí de baixada i una altre de pujada per la tarda)
User avatar
ABB_Traccion
N7
N7
Posts: 322
Joined: Sunday 07/01/2007 2:49

Post by ABB_Traccion »

Davida, si visquesis a Ribes em sembla a mi que no pensaries això de un tren cada 2 hores... i no em refereixo pas des del punt de vista del aficionat, sino com un usuari habitual de la línia, ara bé, tampoc cal posar un tren cada 3 minuts, però sí un cada hora o hora i mitja, o si més no, augmentar les freqüencies de trens procedents de Barcelona, que acabin a Ribes (no tots, alguns)

I ara direu, però si ja hi han 2 trens que acaben a Ribes, sí sí, un a les 10:30 del matí i l' altre només circula els festius, dissabtes i diumenges... de veritat, per baixar a Barcelona, o vas a Ripoll o esperes 2h-2h30min al directe... llavors, es gairebé impossible fer combinacions amb altres trens de Barcelona ja siguin de Mitjana Distància o Llarga Distància.

Altres també diran... oh, a Ribes només hi han 3 vies, sí, molt bé, però et queda la via 3 per estacionar el tren que ve de Barcelona, i et queda la 1 i la 5 lliures pels creuaments, i no em val tampoc l' excusa "és via única", perquè com diu també el davida, al tram Arenys-Calella també és via única, i bé que s' apanyen...

Salut!

P.D.: Tot això no es farà, però per demanar/suggerir no es perd res...
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Home, de fet... ficar un tren cada dues hores entre Ripoll i Puigcerdà ja seria bastant més que el que hi ha ara.
User avatar
ABB_Traccion
N7
N7
Posts: 322
Joined: Sunday 07/01/2007 2:49

Post by ABB_Traccion »

Em sembla que el tren cada 2 hores (aprox.) ja hi és...
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Entre Ribes i La Tor de Querol?
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

La freqüència de pas de trens entre Ribes de Freser i Latour de Carol ronda entre les 2:30h i 3h.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Però la freqüència entre La Tor de Querol i Ribes són 4 trens al dia (5 fins a Puigcerdà). És totalment insuficient.
User avatar
ABB_Traccion
N7
N7
Posts: 322
Joined: Sunday 07/01/2007 2:49

Post by ABB_Traccion »

Jordi Freixas wrote:Però la freqüència entre La Tor de Querol i Ribes són 4 trens al dia (5 fins a Puigcerdà). És totalment insuficient.
I què estic demanant jo? ;)
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Campdevànol no la reconeix ni la mare que la va parir. Jo la recordo amb una espessor de vegetació tan considerable a la sortida costat Ribes que donava la impressió que no havia passat un tren per allà en una bona temporada.

Pel que fa a les fotos que alguns no poden veure, em crida l'atenció el format de color les fotografies: JPEG CMYK (Cyan Magenta Yellow blacK) en lloc del tradicional TrueColor del format JPEG.

Jo no les puc veure amb Mozilla SeaMonkey però la puc descarregar sense cap problema i veure-la amb l'XnView.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

HOSTIAAAAA!!!!! No hi vaig pensar més. Després ho canvio. Ho sento... :oops:
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Arreclat. Ja continuaré penjant fotos.
User avatar
oscar440
N8
N8
Posts: 778
Joined: Tuesday 13/09/2005 18:26
Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Post by oscar440 »

Fotos a l´estació de Campdevànol, el dia 1 de novembre de 2000:

Image

Image

Salutacions. ;)
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

oscar440 wrote:Image
Mare de Déu!!! Però si es veu nova i tot!!!
Post Reply

Return to “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”