No has entès el que t'he dit, oi? Perquè segueixes anant a la teva bola de voler clavar creuaments com si fos la L11...Jordi Freixas wrote:Sí, bé... suposo que a on farien més falta alguns encreuaments per ara inexistents, és entre Ribes, la Molina i Puigcerdà
tall ribes - ripoll
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
...?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Res, no he dit res
Bé, veig que no vols entendre el que dic, perquè altrament ja seria massa malpensat. Vinga doncs, passem a l'ordre del dia i com si res.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
T'equivoques.Jordi Freixas wrote:Home.Em sembla que molt lluny de la L11que dius tu, hi haurien d'haver més freqüències que les que hi ha actualment sense que un tren s'hagi d'esperar vint minuts a Planoles per exemple.
El creuament que es feia a Planoles era segons horari, el temps máxim d'espera era de 4 minuts.
Actualment no es fa cap creuament a Planoles, es fan tots a Ribes de Freser o a Ripoll, si bé abans de començar les obres el penúltim tren a Puigcerdà feia el creuament a Ribes i no a Planoles perquè no se'n fien gaire del BLAU.
Als horaris de la c3 valids apartir del 9/9/2006 hi havia creuament a Planoles a les 19:34 - 19:38.
Posteriorment hi havia una nota informativa anunciant que el penúltim tren Bcn- Puigcerdà sortia 20 minuts mes tard de Ribes, i el motiu era per no fer el creuament a Planoles.
El que no estic segur es si es van restaurar els horaris amb creuament a Planoles abans del tall.
Posteriorment hi havia una nota informativa anunciant que el penúltim tren Bcn- Puigcerdà sortia 20 minuts mes tard de Ribes, i el motiu era per no fer el creuament a Planoles.
El que no estic segur es si es van restaurar els horaris amb creuament a Planoles abans del tall.
Re: Res, no he dit res
Primerament, no es tracta de si entenc o no entenc res. Sinó que determinades actituts, no m'agraden. Si et fot del nervis que jo pensi que hi haurien d'haver-hi més freqüències (per la qual, també algun que altre encreuament), i que em dediqui a especular en base a això, doncs tiu... sincerament, t'hi fots fulles. No sé què més dir-te.Guigui wrote:Bé, veig que no vols entendre el que dic, perquè altrament ja seria massa malpensat. Vinga doncs, passem a l'ordre del dia i com si res.
Però és que estem parlant d'un tram per on actualment només hi passen cinc trens al dia per sentit. No hem de convertir-ho tampoc en la L11 que deia el col·lega, però sí que es podria dignificar una mica la línia i fer-la mínimament competitiva.Pere wrote:T'equivoques.Jordi Freixas wrote:Home.Em sembla que molt lluny de la L11que dius tu, hi haurien d'haver més freqüències que les que hi ha actualment sense que un tren s'hagi d'esperar vint minuts a Planoles per exemple.
El creuament que es feia a Planoles era segons horari, el temps máxim d'espera era de 4 minuts.
Actualment no es fa cap creuament a Planoles, es fan tots a Ribes de Freser o a Ripoll, si bé abans de començar les obres el penúltim tren a Puigcerdà feia el creuament a Ribes i no a Planoles perquè no se'n fien gaire del BLAU.
Com és que es va treure el tren de la neu, per exemple? Que potser resultava deficitari un tren que anava ple?
Si a la línia hi haguéssin més freqüències, no tindrien més remei que empassar-se el BLAU amb forquilla i ganivet.
Vols dir? D'Arenys a Calella hi ha un tren cada 15minuts i no es menjen el BLAU amb forquilla i ganivet.Si a la línia hi haguéssin més freqüències, no tindrien més remei que empassar-se el BLAU amb forquilla i ganivet.
Sinceramente crec que al tram Ripoll Puigcerda amb un tren cada 2h hi ha suficient (maxim 1 tren extra pel matí de baixada i una altre de pujada per la tarda)
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
Davida, si visquesis a Ribes em sembla a mi que no pensaries això de un tren cada 2 hores... i no em refereixo pas des del punt de vista del aficionat, sino com un usuari habitual de la línia, ara bé, tampoc cal posar un tren cada 3 minuts, però sí un cada hora o hora i mitja, o si més no, augmentar les freqüencies de trens procedents de Barcelona, que acabin a Ribes (no tots, alguns)
I ara direu, però si ja hi han 2 trens que acaben a Ribes, sí sí, un a les 10:30 del matí i l' altre només circula els festius, dissabtes i diumenges... de veritat, per baixar a Barcelona, o vas a Ripoll o esperes 2h-2h30min al directe... llavors, es gairebé impossible fer combinacions amb altres trens de Barcelona ja siguin de Mitjana Distància o Llarga Distància.
Altres també diran... oh, a Ribes només hi han 3 vies, sí, molt bé, però et queda la via 3 per estacionar el tren que ve de Barcelona, i et queda la 1 i la 5 lliures pels creuaments, i no em val tampoc l' excusa "és via única", perquè com diu també el davida, al tram Arenys-Calella també és via única, i bé que s' apanyen...
Salut!
P.D.: Tot això no es farà, però per demanar/suggerir no es perd res...
I ara direu, però si ja hi han 2 trens que acaben a Ribes, sí sí, un a les 10:30 del matí i l' altre només circula els festius, dissabtes i diumenges... de veritat, per baixar a Barcelona, o vas a Ripoll o esperes 2h-2h30min al directe... llavors, es gairebé impossible fer combinacions amb altres trens de Barcelona ja siguin de Mitjana Distància o Llarga Distància.
Altres també diran... oh, a Ribes només hi han 3 vies, sí, molt bé, però et queda la via 3 per estacionar el tren que ve de Barcelona, i et queda la 1 i la 5 lliures pels creuaments, i no em val tampoc l' excusa "és via única", perquè com diu també el davida, al tram Arenys-Calella també és via única, i bé que s' apanyen...
Salut!
P.D.: Tot això no es farà, però per demanar/suggerir no es perd res...
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
Campdevànol no la reconeix ni la mare que la va parir. Jo la recordo amb una espessor de vegetació tan considerable a la sortida costat Ribes que donava la impressió que no havia passat un tren per allà en una bona temporada.
Pel que fa a les fotos que alguns no poden veure, em crida l'atenció el format de color les fotografies: JPEG CMYK (Cyan Magenta Yellow blacK) en lloc del tradicional TrueColor del format JPEG.
Jo no les puc veure amb Mozilla SeaMonkey però la puc descarregar sense cap problema i veure-la amb l'XnView.
Pel que fa a les fotos que alguns no poden veure, em crida l'atenció el format de color les fotografies: JPEG CMYK (Cyan Magenta Yellow blacK) en lloc del tradicional TrueColor del format JPEG.
Jo no les puc veure amb Mozilla SeaMonkey però la puc descarregar sense cap problema i veure-la amb l'XnView.
- oscar440
- N8
- Posts: 778
- Joined: Tuesday 13/09/2005 18:26
- Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
Fotos a l´estació de Campdevànol, el dia 1 de novembre de 2000:
Salutacions.
Salutacions.
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com