Avistaments curiosos de trens
Sortir de dubtes
En aquest cas, ens hauria de dir el company si va poder llegir "EUROMED" als laterals de les locomotores...
Així sortirem de dubtes si era a la LAV o a la línia convencional.
Així sortirem de dubtes si era a la LAV o a la línia convencional.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Dimarts crec que va ser... al voltant de les 4 a Martorell arribava una doble composició, de la qual el cap anava una 440 sense reformar de color taronja, molt atrotinada i amb les finestres obertes!!! a la cua anava una 440R.
Jo estaba fora de l'estació, va arribar a la via 8, per tant suposo que era un tren de la linia R7.
Jo estaba fora de l'estació, va arribar a la via 8, per tant suposo que era un tren de la linia R7.
Re: Sortir de dubtes
També podria tractar-se de l'Euromed híbrid, aquest no porta l'esquema de pintura del 1997.JaMiRo! wrote:En aquest cas, ens hauria de dir el company si va poder llegir "EUROMED" als laterals de les locomotores...
Així sortirem de dubtes si era a la LAV o a la línia convencional.
-
- N3
- Posts: 36
- Joined: Thursday 20/09/2007 18:00
- Location: cardedeu
-
- N3
- Posts: 36
- Joined: Thursday 20/09/2007 18:00
- Location: cardedeu
Inconfusible
Vols dir el de l'accident de Torredembarra?orique wrote:També podria tractar-se de l'Euromed híbrid, aquest no porta l'esquema de pintura del 1997.
Aquest és inconfusible, home!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
440 "naranjito"
Corregiu-me si m'equivoco, però les 440 no reformades de Catalunya totes corren per la línia de Puigcerdà, oi? I precisament, el taronja (colors regionals) és un dels incombustibles d'aquesta línia.metrobaix wrote:Dimarts crec que va ser... al voltant de les 4 a Martorell arribava una doble composició, de la qual el cap anava una 440 sense reformar de color taronja, molt atrotinada i amb les finestres obertes!!! a la cua anava una 440R.
Jo estaba fora de l'estació, va arribar a la via 8, per tant suposo que era un tren de la linia R7.
Què hi fotria a Martorell? Algún company el va veure per Sabadell i Terrassa fa bastants mesos...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Sisi vaig flipar veient aquell tren de la "posguerra" entrant a Martorell, pero es totalment cert... Crec q aqueste unitats s'han de retirar per remodelar-les com a minim. Si no, encara es suma a la permanent situació de deixadesa dels les Rodalies.
Per cert, aquest estiu he estat per portugal, i tenen una xarxa i uns trens per admirar. Alucinant la netedat i el bon servei que s'hi ofereix. Les rodalies d'allà funcionen com un rellotge, la puntualitat es máxima inclus en trens interciutat, els intercidades...
Per cert, aquest estiu he estat per portugal, i tenen una xarxa i uns trens per admirar. Alucinant la netedat i el bon servei que s'hi ofereix. Les rodalies d'allà funcionen com un rellotge, la puntualitat es máxima inclus en trens interciutat, els intercidades...
Apaaaaaaaaa!!!
Hola!
La majoria de 440 foren reformades i queden poques per reformar. Aquestes unitats de tren no van arribar a la posguerra, precisament...Van arribar entre 1974 i 1985 (reformades entre el 1993 i el 2000) -font d'informació-.
Salut!
Home, dir que una 440 en estat original és un tren de la "posguerra" em sembla una exageració...metrobaix wrote:Sisi vaig flipar veient aquell tren de la "posguerra" entrant a Martorell, pero es totalment cert... Crec q aqueste unitats s'han de retirar per remodelar-les com a minim. Si no, encara es suma a la permanent situació de deixadesa dels les Rodalies.
La majoria de 440 foren reformades i queden poques per reformar. Aquestes unitats de tren no van arribar a la posguerra, precisament...Van arribar entre 1974 i 1985 (reformades entre el 1993 i el 2000) -font d'informació-.
No cal anar tan lluny. A Madrid també tenen una xarxa de rodalia envejable (no se per què)...metrobaix wrote:Per cert, aquest estiu he estat per portugal, i tenen una xarxa i uns trens per admirar. Alucinant la netedat i el bon servei que s'hi ofereix. Les rodalies d'allà funcionen com un rellotge, la puntualitat es máxima inclus en trens interciutat, els intercidades...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
Un cop vaig pujar a Puigcerdà amb una 440 sense reformar i la veritat és que semblen de la Post-guerra mai millor dit, no pel fet de ser antigues, sinó per la deixadesa de Renfe a l'hora de mantenir-les en un estat decent. Això sí, s'agreixen els seients còmodes.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Ahir a la nit a Montcada, estava prenent algo a la terrassa d'una tasca quan vaig sentir els motors diesel d'unes 319 i quina va ser la meva sorpresa que hi havia 2 x 319 però la de cap que era una retales vaig veure un dibuix extrany que no era el "taxi" per lo que igual deuria ser la blava i groga que corre per Zaragoza-Lleida; la segona era una 319 "caldero". El tren era de balast em va semblar veure a les 23:15 de la nit d'ahir...
Podria ser, el que si estic segur per el que es diu en altre comentari es que es veia clarament les lletres EUROMED, al lateral, de totes formes es llogic que crides l'atenciofantito wrote:Com que no ens has pogut facilitar el lloc exacte ni la direcció que duia l'Euromed que hvas veure i aplicant la teoria de la navalla d'Ockam, i tenint en compte que el dimecres es van desviar trens de Grans Línies i Regionals per la línia de Vilafranca, el que vas veure va ser un Euromed desviat per la línia de Vilafranca circulant pels entorns de Castellbisbal, entre els enllaços del ramal de Rubí-Mollet i el pont de la riera de Rubí que per la seva proximitat et va semblar que anava pel ramal de mercaderies.BRILL 18 wrote:Bona Tarde....l'altre realment crec que extrany, sobre les 9,30 un Euromed circulan per la nova linea de mercaderies del baix llobregat
Pagar per veure...
Si us plau, avisa d'aquestes coses amb temps (si t'és possible i és "ortodoxe", ja m'entens ) perquè n'hi ha que pagarien per veure-ho...El LLOP wrote:si el dijous haguessiu estat a Maragall (L5) cap a les 23:00, haurieu vist passar un 1100
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2