Que opinais de como va quedando la nueva estación de Sants?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
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intercity+arco+civia
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Que opinais de como va quedando la nueva estación de Sants?

Post by intercity+arco+civia »

Abro este tema para cometar vuestros gusto de como esta quedando la estacion de Sants de Barcelona y que mejorarias, por ejemplo en las vias ...... :) :)
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metring
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Post by metring »

Hola!

Abans de tot, benvingut al fòrum. Només demanarte que no facis servir llenguatge abreviat, en pla "ke", "kuan", donat que no està permés a les normes del fòrum. Pel demés, esperem la teva participació activa al fòrum.
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Santfeliuenc
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Sants

Post by Santfeliuenc »

Hola,

Me gusta este hilo que se ha iniciado, aunque seguramente se hable de este tema en otros mensajes, este podría ser el hilo en el que concentremos las opiniones acerca de la la nueva Sants.

Para mi la cosa va para largo, pero está quedando bastante bien en el nivel inferior (andenes). Me gusta especialmente la nueva iluminación blanca que ofrece una luminosidad inédita en Sants, por lo menos la Sants que conocíamos.

También están muy bien los paneles informativos donde si se utilizan como es debido iremos recibiendo la información de cada tren, el tiempo que queda para que llegue, las estaciones donde tendrá o no parada...

Lo que de momento no me parece nada bien es cómo está la cosa en el nivel superior (vestíbulo), donde todo lo veo muy encajonado, con poco espacio y donde no sé cómo quedarán las cosas pero creo que se debería de poder acceder a todo el plantel de andenes de cercanías sin tener que salirse de la jaula o recinto acotado. Pero bueno, como no sé tampoco cómo va a quedar...

Saludos,
Sergio
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Guigui
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Intercanviador amb metro

Post by Guigui »

No trobaré mínimament satisfactòria l'estació de Sants fins que no hi hagin posat una connexió decent amb el metro, ja que amb el canvi de vies, resulta que per agafar els Rodalies s'ha de fer una carrera encara més llarga que abans.

Ara, si és certa determinada informació publicada en aquest fòrum, hi ha esperança en aquest sentit.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


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Albert
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Re: Sants

Post by Albert »

Santfeliuenc wrote: También están muy bien los paneles informativos donde si se utilizan como es debido iremos recibiendo la información de cada tren, el tiempo que queda para que llegue, las estaciones donde tendrá o no parada...
Los paneles son muchos, por todas partes... Pero ni indican los trenes que pasan, ni dan la información necesaria ni todo el tiempo. Es absurdo que en la zona cerrada de cercanías aparezcan trenes a Vigo, por ejemplo. Es absurdo que en esa misma zona de cercanías se alterne en las pantallas un cuadro de Salidas con uno de Llegadas. La infromación de Llegadas es inútil puesto que saber que el tren procede de un sitio no nos sirve para saber a dónde nos lleva. En MD y LD sí, puesto que puede haber gente esperando a otros, pero en cercanías no y además produce confusión en mucha gente y convierte en inútiles las pantallas durante parte del tiempo. En la vía 7 (almenos) desde que se utiliza nunca he visto que anuncien las pantallas el tren que realmente llega o está parado ahí. También falla a menudo la megafonía. Veamos si algún día solucionan esto, puesto que tanta pantalla podría ser mucho más util si se utiliza bien. Por ejemplo, es un acierto que indiquen traslados por carretera, horas estimadas de llegada, estaciones dónde no paran, ...
Santfeliuenc wrote: Lo que de momento no me parece nada bien es cómo está la cosa en el nivel superior (vestíbulo), donde todo lo veo muy encajonado, con poco espacio y donde no sé cómo quedarán las cosas pero creo que se debería de poder acceder a todo el plantel de andenes de cercanías sin tener que salirse de la jaula o recinto acotado. Pero bueno, como no sé tampoco cómo va a quedar...
Yo tampoco veo nada claro el vestíbulo. Han complicado más aún el acceso a metro. De las dos escaleras, la que está orientada hacia la Plaça Joan Peiró ahora mismo es prácticamente inútil puesto que por ese lado no se puede acceder a los andenes de cercanías. Esas vías de LD para Alvias, Euromeds y demás entre las de cercanías y regionales molestan mucho... No era más fácil colocar esos trenes en el extremos y no en mitad de la zona "cerrada"?

Veamos como va cambiando la cosa ...
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Alfredo_21
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Re: Sants

Post by Alfredo_21 »

Albert wrote: Esas vías de LD para Alvias, Euromeds y demás entre las de cercanías y regionales molestan mucho... No era más fácil colocar esos trenes en el extremos y no en mitad de la zona "cerrada"?

Veamos como va cambiando la cosa ...
Aún no es definitivo, además gran parte de la LD se debe trasvasar a la zona de ancho UIC,¿no?
Además por muy encajonado que quede todo, recordad que la estación de Sants aún tiene que crecer en mucho en superficie. Seguro que acabaran unien do las vías, si no, no tiene sentido para hacer los transbordos. Ya de por si ya hay mucha gente...
Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella
Albert
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Re: Sants

Post by Albert »

Alfredo_21 wrote:
Albert wrote: Esas vías de LD para Alvias, Euromeds y demás entre las de cercanías y regionales molestan mucho... No era más fácil colocar esos trenes en el extremos y no en mitad de la zona "cerrada"?

Veamos como va cambiando la cosa ...
Aún no es definitivo, además gran parte de la LD se debe trasvasar a la zona de ancho UIC,¿no?
Además por muy encajonado que quede todo, recordad que la estación de Sants aún tiene que crecer en mucho en superficie. Seguro que acabaran unien do las vías, si no, no tiene sentido para hacer los transbordos. Ya de por si ya hay mucha gente...
Esperemos que esto sea provisional sí. Lo de los LD y MD que pasan a las vías de ancho UIC, promesa por la cual se libera sitio en el túnel de Passeig de Gràcia para poder poner más cercanías, no lo veo tan claro. En LD lo veo más factible, pero en MD no sé qué piensan hacer con todos los Regionales que ahora paran en estaciones que no tendrán ancho UIC. O compran mucho material que se pueda ir cambiando de ancho rápidamente, o sino esto va a ser un engaño.
Pere Jorba Subirana
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Post by Pere Jorba Subirana »

S'agraeix la claror a les andanes, la nova fesomia de les pilastres... Ja veurem quan tot sigui definitiu.
Però, o jo no acabo de saber com funcionen les interconnexions o se n'hauria de millorar alguna entre determinades andanes per tal de poder fer transbordaments de Rodalies. Ahir mateix, jo era a Sants (procedent de St. Andreu Comtal - línia 2-) i, per agafar un tren en direcció a Pl. de Catalunya (línia 4), em calia sortir d'una zona tancada del vestíbul per entrar a una altra i haver de marcar novament el bitllet (duia una T-10) o -de manera poc coherent amb l'anterior- intentar comunicar el transbordament a algun empleat (que és el que vaig fer, cosa que em va suposar una bona pèrdua de temps, perquè el bon home havia d'atendre molta gent, pel que sembla força despistada).
¿No s'ha de millorar la interconnexió entre les andanes/vestíbuls reservades/reservats a Rodalies, ara que és possible? (¿O és que ja està establert que, en aquests casos, s'hagi de passar per l'empleat de torn perquè hi doni el vist-i-plau de manera automàtica -sense males interpretacions, amb tota celeritat, etc.-?)
Pere V.
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entfe001
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Post by entfe001 »

Els bitllets de Rodalies i integrats ATM estan programats perquè deixin entrar a una àrea tancada de Sants abans de cinc minuts de fer una validació de sortida, estalviant-te el pas pel control manual. És quelcom que s'hauria de publicitar.

Els bitllets de Regionals no et deixen fer aquesta operació, necessària en alguns casos (Terrassa - Girona). "Destino no válido" i a fer cua per nassos.

No deixa de ser irònic quan, CGVs en mà, els transbords amb títols de Regionals no tenien restriccions ni tan sols entre dues estacions diferents de la mateixa ciutat (Passeig de Gràcia i Plaça de Catalunya hauria d'ésser vàlid), mentre que s'especifica explícitament als plànols zonals de Renfe que tot transbord amb títols de Rodalies s'ha de realitzar sense sortir de l'àrea delimitada per les barreres tarifàries. Reglament en mà, un trajecte Terrassa - Granollers s'ha de fer transbordant a Catalunya a un C1 fins a Clot, un Mataró - Aeroport canviant a C2 a Clot i després a un C10 a Passeig de Gràcia i un Sabadell - Aeroport canviant a C2 a Sants fins a Bellvitge o el Prat i allà nou canvi a la C10.
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Pere
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Post by Pere »

entfe001 wrote:Els bitllets de Rodalies i integrats ATM estan programats perquè deixin entrar a una àrea tancada de Sants abans de cinc minuts de fer una validació de sortida, estalviant-te el pas pel control manual. És quelcom que s'hauria de publicitar.

Els bitllets de Regionals no et deixen fer aquesta operació, necessària en alguns casos (Terrassa - Girona). "Destino no válido" i a fer cua per nassos.

No deixa de ser irònic quan, CGVs en mà, els transbords amb títols de Regionals no tenien restriccions ni tan sols entre dues estacions diferents de la mateixa ciutat (Passeig de Gràcia i Plaça de Catalunya hauria d'ésser vàlid), mentre que s'especifica explícitament als plànols zonals de Renfe que tot transbord amb títols de Rodalies s'ha de realitzar sense sortir de l'àrea delimitada per les barreres tarifàries. Reglament en mà, un trajecte Terrassa - Granollers s'ha de fer transbordant a Catalunya a un C1 fins a Clot, un Mataró - Aeroport canviant a C2 a Clot i després a un C10 a Passeig de Gràcia i un Sabadell - Aeroport canviant a C2 a Sants fins a Bellvitge o el Prat i allà nou canvi a la C10.
Amb un Terrassa-Granollers, si fas el canvi a Montcada i Reixac-Manresa i vas a peu fins a Montcada i Reixac (C2) (uns 5 minuts), les cancel.ladores et permeten entrar, i si per exemple duus un Calaf-Cardedeu a la taquilla et segellen el bitllet i et deixen passar.
Per cert, a Plaça Catalunya sel's hi ha pasat la mala llet, avui m'han vengut sense problemes un Plaça Catalunya-Reus :) :)
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