No pugeu als trens en marxa!!
Quin tren era? perquè si estava en marxa en poques unitats es poden mantenir les portes obertes, no?
Jo en aquests casos intento imaginar-me com es queden les persones que els hi pasa això i sempre arribo a la mateixa conclusió: si em passés a mi em passaria la vida retraient-m'ho!
Cal dir que aquest cas no és tant greu com el de la noia del 2000 que li van amputar la cama ja que aquella no només era imprudent (com el cas que ens ocupa) sinó que estava BOJA o pertorbada
Jo en aquests casos intento imaginar-me com es queden les persones que els hi pasa això i sempre arribo a la mateixa conclusió: si em passés a mi em passaria la vida retraient-m'ho!
Cal dir que aquest cas no és tant greu com el de la noia del 2000 que li van amputar la cama ja que aquella no només era imprudent (com el cas que ens ocupa) sinó que estava BOJA o pertorbada
Fa temps vaig viure un succés pitjor que aquest per culpa d'algú que va voler pujar en marxa a un 444 que sortia de buit de Cerbère cap a Portbou. Realment, la gent no és conscient que pot perdre bastant més que perdre el tren fent això...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Pere
- N9
I a més els dos que ho fan són Regionals (no exprés) que es fan gairebé sempre amb 440R.fantito wrote:Diria que els únics regionals que paren a l'Abaixador de Calafell direcció Sant Vicenç ho fan a l'entorn de les 8 del matí i a les 8 del vespre. L'un és el regional de Lleida i l'altre el de Reus. Per tant és poc probable que fós un 444.