Cremallera de Núria
ai carai! per cert... l'últim cop que vaig anar a Nuria, vaig fotografiar a la E1 amb el vagó 21. Mentre jo estava allà, el tren no es va moure de la mateixa via secundaria.
Algú m'en pot exlicar el motiu? Em pensava que es tractava d'un tren especial, ja que el dissabte en qüestió, s'hi celebrava un casament a Nuria, però per baixar els convidats es va utilitzar com a tren especial a un tren Stadler.
Algú m'en pot exlicar el motiu? Em pensava que es tractava d'un tren especial, ja que el dissabte en qüestió, s'hi celebrava un casament a Nuria, però per baixar els convidats es va utilitzar com a tren especial a un tren Stadler.
- Attachments
-
- 2006_07070059 bis.jpg (180.84 KiB) Viewed 3383 times
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Els trens traccionats per elèctriques E1 i E4 només circulen amb viatgers entre Ribes i Queralbs. En queda exclòs el tram Queralbs-Núria per raons d'explotació i seguretat. De buit, autoritzades per tota la línia.
Aneu fent llista per ser traccionats per E4.
Aneu fent llista per ser traccionats per E4.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
A veure una cosa. Necessito saber urgentment si es pot comprovar la següent afirmació en algun registre:
PD: També m'agradaria saber el motiu exacte pels quals aquesta composició es troba aparcada a la via 3.Els trens traccionats per elèctriques E1 i E4 només circulen amb viatgers entre Ribes i Queralbs. En queda exclòs el tram Queralbs-Núria per raons d'explotació i seguretat. De buit, autoritzades per tota la línia.
- Guigui
- Administrador
Sí, a no ser...
Posaria la mà al foc que sí, que es pot comprovar aquesta afirmació en algun registre.Jordi Freixas wrote:A veure una cosa. Necessito saber urgentment si es pot comprovar la següent afirmació en algun registre:
Els trens traccionats per elèctriques E1 i E4 només circulen amb viatgers entre Ribes i Queralbs. En queda exclòs el tram Queralbs-Núria per raons d'explotació i seguretat. De buit, autoritzades per tota la línia.
PD: Si us plau, gràcies i de res.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
Per comprovar aquestes coses, només has de fer un truc a Vall de Núria i t'ho explicaran. En ser una locomotora més lenta que els automotors actuals no s'hi inscriu bé en les malles actuals i a més s'ha de maniobrar a les terminals, la qual cosa la fa excloure al tram més llarg. Podrien creuar-la a Fontalba però això els obliga a establir blocatge telefònic o autoritzacions d'ultrapassament de senyals en vermell i no ho fan per capritx.
Ara bé, realment no et cal comprovar res. L'any passat aquestes locomotes van recórrer 47 kms mentre que els automotors en van recórrer 155722. Aquesta dada és prou indicadora de les ganes que hi ha de treure a línia les locomotores elèctriques.
La locomotora es manté dalt en temporada alta només; el motiu oficial que em dóna FGC no m'acaba de convéncer, però crec que mentre vagin justos de material mòbii i hi hagi perill d'esllavissades de rocs la tindran allà dalt.
Ara bé, realment no et cal comprovar res. L'any passat aquestes locomotes van recórrer 47 kms mentre que els automotors en van recórrer 155722. Aquesta dada és prou indicadora de les ganes que hi ha de treure a línia les locomotores elèctriques.
La locomotora es manté dalt en temporada alta només; el motiu oficial que em dóna FGC no m'acaba de convéncer, però crec que mentre vagin justos de material mòbii i hi hagi perill d'esllavissades de rocs la tindran allà dalt.
Jordi Freixas wrote:A veure una cosa. Necessito saber urgentment si es pot comprovar la següent afirmació en algun registre:
PD: També m'agradaria saber el motiu exacte pels quals aquesta composició es troba aparcada a la via 3.Els trens traccionats per elèctriques E1 i E4 només circulen amb viatgers entre Ribes i Queralbs. En queda exclòs el tram Queralbs-Núria per raons d'explotació i seguretat. De buit, autoritzades per tota la línia.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Trenscat
- N10
Fins quin dia la tindran a dalt la E1? Ho dic perquè vull pujar a Núria no sé si el cap de setmana del 8-9, l'11 o el 15-16 de setembre i ja que hi som doncs m'agradaria veure-la a la via 3 de Núria. També tinc ganes de veure la DM6 i l'A5 reformat. A veure si tinc sort!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- davidbarna
- N5
Ahir vaig estar a Núria i, casualment, vaig poder accedir a l'automotor renovat. Aquí teniu una foto. Veient l'estat dels automotors no renovats, penso que ha estat una bona idea: sembla que han fet els canvis estrictament imprescindibles, i que per fer-los s'han basat en l'experiència prèvia.
Per cert, fixeu-vos en qui apareix a la part esquerra de la foto, al fons
- Attachments
-
- automotor a5 per dins
- P9150056.JPG (47.8 KiB) Viewed 4723 times
És curiós, perquè quan la setmana passada vaig estar a Nuria, això dels trens reformats és una de les coses que va sortir en una petita conversa amb un maquinista, a qui li vaig preguntar si és que efectivament, pensaven deixar tots els trens vells com l'A5. Després de dir-me que sí, va continuar amb alguna cosa així com... "ara els faran com aquesta caqueta... això sí: els frens no els arreclaran".davidbarna wrote:Ahir vaig estar a Núria i, casualment, vaig poder accedir a l'automotor renovat. Aquí teniu una foto. Veient l'estat dels automotors no renovats, penso que ha estat una bona idea: sembla que han fet els canvis estrictament imprescindibles, i que per fer-los s'han basat en l'experiència prèvia.
Ho deixo aquí.
- Trenscat
- N10
Suposo que deus ser qui em va saludar després no?davidbarna wrote:Ahir vaig estar a Núria i, casualment, vaig poder accedir a l'automotor renovat. Aquí teniu una foto. Veient l'estat dels automotors no renovats, penso que ha estat una bona idea: sembla que han fet els canvis estrictament imprescindibles, i que per fer-los s'han basat en l'experiència prèvia.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- davidbarna
- N5
Efectivament: només podia ser un friki dels trensTrenscat wrote:Suposo que deus ser qui em va saludar després no?davidbarna wrote:Ahir vaig estar a Núria i, casualment, vaig poder accedir a l'automotor renovat. Aquí teniu una foto. Veient l'estat dels automotors no renovats, penso que ha estat una bona idea: sembla que han fet els canvis estrictament imprescindibles, i que per fer-los s'han basat en l'experiència prèvia.
-
- N10
-
- N10
Exacte. ünicament dir que la dresina que utilitzen a Núria prové dels catalans i no té roda dentada.
fantito wrote:No. Una cosa es la Companyia General dels Ferrocarrils Catalans i l'atre Ferrocarrils de Muntanya i Grans Pendents.
- genissimon
- N10
- ABB_Traccion
- N7