Regionals FGC.

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Post Reply
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Regionals FGC.

Post by liniadelRipollés »

No fa tant...estructuració tarifària de Regionals FGC l'any 1988. El que ara anomenen Rodalia abans era Regionals, abans Llarg Recorregut.

Barcelona-Manresa, grup 9
Barcelona-Igualada, grup 10
Attachments
RegCatalans008.jpg
RegCatalans008.jpg (95.29 KiB) Viewed 2858 times
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
genissimon
N10
N10

Re: Regionals FGC.

Post by genissimon »

liniadelRipollés wrote:[...], abans Llarg Recorregut.[...]
Abans del 2 de maig de 1972, sí que es podia considerar així.

Nota: el 2 de maig de 1972 va circular el darrer tren per Guardiola de Berguedà.

Salut !!
ROMI65
N6
N6

Re: Regionals FGC.

Post by ROMI65 »

liniadelRipollés wrote:No fa tant...estructuració tarifària de Regionals FGC l'any 1988. El que ara anomenen Rodalia abans era Regionals, abans Llarg Recorregut.

Barcelona-Manresa, grup 9
Barcelona-Igualada, grup 10
Sempre m'ha cridat l'atenció l'antiga denominació utilitzada pels FGC per a les línies de Barcelona, tan germànica: U-bahn, S-bahn i R-bahn, vull dir, Urbana, Suburbana i Regional.
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
JaMiRo!
N10
N10

Notacions

Post by JaMiRo! »

ROMI65 wrote:Sempre m'ha cridat l'atenció l'antiga denominació utilitzada pels FGC per a les línies de Barcelona, tan germànica: U-bahn, S-bahn i R-bahn, vull dir, Urbana, Suburbana i Regional.
Antiga? :?:

Encara continua fent ús de la S i de la R, i la U l'ha substituïda per L -notació ATM-, no? ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
ROMI65
N6
N6

Re: Notacions

Post by ROMI65 »

JaMiRo! wrote:
ROMI65 wrote:Sempre m'ha cridat l'atenció l'antiga denominació utilitzada pels FGC per a les línies de Barcelona, tan germànica: U-bahn, S-bahn i R-bahn, vull dir, Urbana, Suburbana i Regional.

Encara continua fent ús de la S i de la R, i la U l'ha substituïda per L -notació ATM-, no? ;)
Això mateix. El canvi de la U per la L, tot i que molt lògic des del punt de vista de l'ATM (i dels usuaris), fa que el sistema perda tota la gràcia ;) Igual que la conversió de la R en Rodalia.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Coses d'un antic Director, fanàtic dels trens.
ROMI65 wrote:
JaMiRo! wrote:

Això mateix. El canvi de la U per la L, tot i que molt lògic des del punt de vista de l'ATM (i dels usuaris), fa que el sistema perda tota la gràcia ;) Igual que la conversió de la R en Rodalia.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
ROMI65
N6
N6

Post by ROMI65 »

liniadelRipollés wrote:Coses d'un antic Director, fanàtic dels trens.
ROMI65 wrote:
JaMiRo! wrote: Antiga? :?:

Això ho explica tot...
Post Reply

Return to “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”