Retards, avaries i deficiències a TMB
Ahir a la L5 cap a les 1:30 l'ocupació era raonable a tota la línia.
Pel que fa el personal de neteja, hi havia a vàries estacions i al final de la línia havien els de la neteja que intentàven fer el que podien. Quan vaig agafar la L2 per tornar a casa, em vaig trobar que el 9000 estava plè de cervesa pel terra...
Salut,
Pel que fa el personal de neteja, hi havia a vàries estacions i al final de la línia havien els de la neteja que intentàven fer el que podien. Quan vaig agafar la L2 per tornar a casa, em vaig trobar que el 9000 estava plè de cervesa pel terra...
Salut,
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Es veritat, ignorava el temps que es triga en deixar els trens aparcats i buidar les estacions.
I certament això dels serveis parcials és quelcom que valoro moltisim de TMB. Si una estació falla que almenys si baixes abans no et vegis afectat, i sinó sempre puguis fer corresponència amb un altre linia o algo.
No com a Renfe que sobretot l'any passat (ara sembla que van força millor tot i que encara queda per millorar) que ens quedavem dins de tunels sense poder fer res...
I certament això dels serveis parcials és quelcom que valoro moltisim de TMB. Si una estació falla que almenys si baixes abans no et vegis afectat, i sinó sempre puguis fer corresponència amb un altre linia o algo.
No com a Renfe que sobretot l'any passat (ara sembla que van força millor tot i que encara queda per millorar) que ens quedavem dins de tunels sense poder fer res...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Quina calma!
Explica això a qui compta amb aquell transport en aquell moment...bitxofo wrote:Només va ser 1 hora o menys, tranqui!UT596001 wrote:Tantes hores de metro nocturn no podien portar res de bo...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Home... Una cosa es Renfe que fa servei 16 hores i falla 3 hores a totes les linies i totes les parades i sense servei alternatiu. Si TMB de les 91 hores seguides en falla 1hora, en només unes quantes estacions concretes d'una linia deixant les altres intactes i amb serveis alternatius i informació...
A més que en aquests dies hi ha menys gent que necessita el metro per estudiar o treballar, així que si algú ha perdut 10min tampoc es morirà si va a una festa.
Això si, a mi m'agafa i clar que em molesta! XD tens tota la raó. Però des de fora cal reconèixer l'esforç...
A més que en aquests dies hi ha menys gent que necessita el metro per estudiar o treballar, així que si algú ha perdut 10min tampoc es morirà si va a una festa.
Això si, a mi m'agafa i clar que em molesta! XD tens tota la raó. Però des de fora cal reconèixer l'esforç...
Re: Quina calma!
Amb aquesta afirmació sembla que heu oblidat l'existència del Nit Bus a Barcelona.Guigui wrote:Explica això a qui compta amb aquell transport en aquell moment...bitxofo wrote:Només va ser 1 hora o menys, tranqui!UT596001 wrote:Tantes hores de metro nocturn no podien portar res de bo...
Al meu poble és un autobús cada hora i en canvi va molt bé que el tinguem.
Re: Quina calma!
A BCN els Nitbusos ara passen cada 20 minuts, el de l'aeroport també!UT596001 wrote:Amb aquesta afirmació sembla que heu oblidat l'existència del Nit Bus a Barcelona.Guigui wrote:Explica això a qui compta amb aquell transport en aquell moment...bitxofo wrote: Només va ser 1 hora o menys, tranqui!
Al meu poble és un autobús cada hora i en canvi va molt bé que el tinguem.
Visca el metro!!
Del diari ADN:
Hombre en la vía
EL METRO NO PUEDE DETECTAR CUERPOS EN LOS RAÍLES
Imputado un conductor por arrollar mortalmente a un joven ebrio que iba por el túnel.
● Hombre en la vía, y no saltan las alarmas.
Irineo,un joven que iba muy ebrio caminado por la vía de la estación de metro de Artigues en Badalona, fue divisado por el tren que iba en dirección contraria, que emitió destellos de luz como señal de alerta. El
conductor del otro convoy,que estaba a 15 metros del hombre, captó las señales de luz, pero asegura que nadie le dijo por radio que había un hombre en la vía, según manifestó en su declaración ante el juez a laq ue
ha tenido acceso este diario. Cuando vio al joven, fue demasiado tarde.
Le arrollóyprovocó su muerte.“
Vi las señales, al señor, y luego frené. Fue todo muy rápido, en décimas de segundo”, detalla. Los hechos ocurrieron el pasado 4 de febrero y ahora el magistrado que instruye el caso podría haber observado indicios
de delito ypor eso llamó a declarar al joven que conducía el
convoy en calidad de imputado. De hecho, el propio
conductor afirma en su declaración que vio a la víctima apartándose para evitar el atropello mortal. “Cuando vio el tren, se quiso apartar”.
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) explicó a este diario que en Barcelona, como en Madrid, no existe ningún mecanismo de detección
de cuerpos en las vías.
La notícia sencera, al link de dalt.
Hombre en la vía
EL METRO NO PUEDE DETECTAR CUERPOS EN LOS RAÍLES
Imputado un conductor por arrollar mortalmente a un joven ebrio que iba por el túnel.
● Hombre en la vía, y no saltan las alarmas.
Irineo,un joven que iba muy ebrio caminado por la vía de la estación de metro de Artigues en Badalona, fue divisado por el tren que iba en dirección contraria, que emitió destellos de luz como señal de alerta. El
conductor del otro convoy,que estaba a 15 metros del hombre, captó las señales de luz, pero asegura que nadie le dijo por radio que había un hombre en la vía, según manifestó en su declaración ante el juez a laq ue
ha tenido acceso este diario. Cuando vio al joven, fue demasiado tarde.
Le arrollóyprovocó su muerte.“
Vi las señales, al señor, y luego frené. Fue todo muy rápido, en décimas de segundo”, detalla. Los hechos ocurrieron el pasado 4 de febrero y ahora el magistrado que instruye el caso podría haber observado indicios
de delito ypor eso llamó a declarar al joven que conducía el
convoy en calidad de imputado. De hecho, el propio
conductor afirma en su declaración que vio a la víctima apartándose para evitar el atropello mortal. “Cuando vio el tren, se quiso apartar”.
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) explicó a este diario que en Barcelona, como en Madrid, no existe ningún mecanismo de detección
de cuerpos en las vías.
La notícia sencera, al link de dalt.
- Proastiakos
- N5
- Posts: 147
- Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
- Location: Badalona
Ho sento però tot aixó em fa bullir la sang....
Què pasa, que ara els motoristes/maquinistes han de ser responsables a més a més del seu tren d'un borratxo insensat i inconscient que baixa a la vía??
És més, aquest motorista va actuar com debía, més no pot fer, que jo sàpiga encara no s'ha inventat la màquina del temps. Si ara es lamenten del que va passar que haguèssin sigut més conscients. Molt malament veig que ara la seva dona plori quan no va ser capaç de controlar al seu home...
Sembla mentida que ara vulguin buscar les pesigolles allà on no hi poden haver, sembla mentida lo malament que va aquest país...
Salutacions!
Què pasa, que ara els motoristes/maquinistes han de ser responsables a més a més del seu tren d'un borratxo insensat i inconscient que baixa a la vía??
És més, aquest motorista va actuar com debía, més no pot fer, que jo sàpiga encara no s'ha inventat la màquina del temps. Si ara es lamenten del que va passar que haguèssin sigut més conscients. Molt malament veig que ara la seva dona plori quan no va ser capaç de controlar al seu home...
Sembla mentida que ara vulguin buscar les pesigolles allà on no hi poden haver, sembla mentida lo malament que va aquest país...
Salutacions!
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
A veure, a la L2 les cabines són habitualment un festival. Si no hi ha tres tius a la cabina està el conductor dempeus i d'esquena. (Bueno, no és habitual però ho he vist més d'un cop).
Hi ha conductors molt professionals que tot i la conducció automàtica fan molt bé el seu treball. Perquè els maquinistes estan en l'obligació d'estar alerta per qualsevol incident. És probable que la causa de l'arrollament sigui el sistema de conducció automàtic...
Igualment, l'únic culpable de la mort va ser el tio atropellat. Ell és el responsable d'haver entrat en una zona prohibida, de fet aquesta gent en el cas que sobrevisqués caldria posar multes importants pel fet de paralitzar el servei de metro i atemptar contra la seguritat del mateix.
Hi ha conductors molt professionals que tot i la conducció automàtica fan molt bé el seu treball. Perquè els maquinistes estan en l'obligació d'estar alerta per qualsevol incident. És probable que la causa de l'arrollament sigui el sistema de conducció automàtic...
Igualment, l'únic culpable de la mort va ser el tio atropellat. Ell és el responsable d'haver entrat en una zona prohibida, de fet aquesta gent en el cas que sobrevisqués caldria posar multes importants pel fet de paralitzar el servei de metro i atemptar contra la seguritat del mateix.
- Proastiakos
- N5
- Posts: 147
- Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
- Location: Badalona
Ho sento però estic totalment en contra del que dius, bàsicament perque parles d'un tema del qual no en tens ni arguments, ni proves, ni segurament ho has vist mai en la teva vida.EUKibo wrote:A veure, a la L2 les cabines són habitualment un festival. Si no hi ha tres tius a la cabina està el conductor dempeus i d'esquena. (Bueno, no és habitual però ho he vist més d'un cop).
Hi ha conductors molt professionals que tot i la conducció automàtica fan molt bé el seu treball. Perquè els maquinistes estan en l'obligació d'estar alerta per qualsevol incident. És probable que la causa de l'arrollament sigui el sistema de conducció automàtic...
Igualment, l'únic culpable de la mort va ser el tio atropellat. Ell és el responsable d'haver entrat en una zona prohibida, de fet aquesta gent en el cas que sobrevisqués caldria posar multes importants pel fet de paralitzar el servei de metro i atemptar contra la seguritat del mateix.
El sistema de conducció ATO com bè segur que saps, és un sistema que s'encarrega de conduir el tren seguint el que li dicta l'ATP, el motorista en el moment que es posa a la cabina es el responsable íntegre del tren i com a tal és el supervisor de la seva marxa, tenint sota el seu control tots els dispositius que requereixin ésser utilitzats per garantir la seguretat i la marxa del tren. Un tren no és cap joguina i dubto moltíssim que cap motorista es pasi la seva jornada anant d'esquenes, son prou conscients del que porten i que no és cap joc graciòs matar a ningú.....
Per cert, un tren es pot conduir dempeus sense cap problema.
Hi han vegades que comentaris són molt més sensacionalistes que els articles ja tatxats com a tals.
Salutacions
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Aquesta notícia la vaig veure ahir a l'ADN i és patètica. És mereix un bonmetring wrote:Del diari ADN:
Hombre en la vía
EL METRO NO PUEDE DETECTAR CUERPOS EN LOS RAÍLES
Imputado un conductor por arrollar mortalmente a un joven ebrio que iba por el túnel.
● Hombre en la vía, y no saltan las alarmas.
Irineo,un joven que iba muy ebrio caminado por la vía de la estación de metro de Artigues en Badalona, fue divisado por el tren que iba en dirección contraria, que emitió destellos de luz como señal de alerta. El
conductor del otro convoy,que estaba a 15 metros del hombre, captó las señales de luz, pero asegura que nadie le dijo por radio que había un hombre en la vía, según manifestó en su declaración ante el juez a laq ue
ha tenido acceso este diario. Cuando vio al joven, fue demasiado tarde.
Le arrollóyprovocó su muerte.“
Vi las señales, al señor, y luego frené. Fue todo muy rápido, en décimas de segundo”, detalla. Los hechos ocurrieron el pasado 4 de febrero y ahora el magistrado que instruye el caso podría haber observado indicios
de delito ypor eso llamó a declarar al joven que conducía el
convoy en calidad de imputado. De hecho, el propio
conductor afirma en su declaración que vio a la víctima apartándose para evitar el atropello mortal. “Cuando vio el tren, se quiso apartar”.
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) explicó a este diario que en Barcelona, como en Madrid, no existe ningún mecanismo de detección
de cuerpos en las vías.
La notícia sencera, al link de dalt.
Per què clar, què passa si un dement o un nen es fica al mig del carrer? Demano que posin tanques a totes les voreres jo també!!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Realment em sembla una parida culpar al motorista de culpable de l'atropelament i sobretot això que diuen que no hi ha cap sistema que detecti persones a la via. Sembla que intentin donar la culpa a algú perque els familiars obtinguin una indemnització, que és el que importa
Respecte l'actitud d'alguns motoristes de la L2, sí que es cert que alguns, en concret algunes, les he vist entrar en alguna estació d'esquenes a la via...
Respecte l'actitud d'alguns motoristes de la L2, sí que es cert que alguns, en concret algunes, les he vist entrar en alguna estació d'esquenes a la via...
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Proastiakos wrote:no en tens ni arguments, ni proves, ni segurament ho has vist mai en la teva vida.
Hi han vegades que comentaris són molt més sensacionalistes que els articles ja tatxats com a tals.
¬¬ Escolta, jo no m'he ficat amb tu.
I estic d'acord amb el que diu el Jordilar. No cal generalitzar, però algun cop els maquinistes de la L2 fan alguna cosa d'aquestes i "segurament ho he vist a la meva vida", no tinc proves perquè no li he dit al maquinista que posi per fer-li una foto, i home dir que no sé argumentar, gràcies eh! Bueno, almenys tinc testimonis de gent que agafa la L2 habitualment i en sap.
Tu ho has dit una parida, ... Que és el que has treballat al metro? Que saps dels motoristes/maquinistes? Un treball de 8 hores a les fosques, sense veure la llum del dia, és normal?Jordilar wrote:Realment em sembla una parida . . .
Respecte l'actitud d'alguns motoristes de la L2, sí que es cert que alguns, en concret algunes, les he vist entrar en alguna estació d'esquenes a la via...
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
- Proastiakos
- N5
- Posts: 147
- Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
- Location: Badalona
Ho sento però això ho trobo molt sensacionalista i de dir per dir. En cap moment he dit que no sapiguèssis argumentar, tot si t'ho has pres així cal dir que no anava en aquesta intenció.EUKibo wrote:
És probable que la causa de l'arrollament sigui el sistema de conducció automàtic...
Com molt bé diu l'abegot hi han moltes coses que passen desapercebudes dels qui treballen al metro (i quan dic metro, dic totes les empreses ferroviàries del nostre entorn) i que desmerescudament ja existeix mala fama sobre alguns colectius que considero no hauría d'èsser generalitzat. Sota el meu punt de vista la grandíssima majoria són uns grans professionals que saben el que es porten entre mans i en més d'un cop el seu treball hauría de tenir el mèrit d'èsser reconegut.
Salutacions.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Llei de l'embut
És que no hi ha res on descomptar, perquè la base hauria de ser zero. A qui se li acut atorgar una indemnització a algú perquè aquest personatge ha violat la llei.El LLOP wrote:no ens enganyem, l'únic objecte de la denuncia es poder exigir una indemnització. Jo li descomptaria el temps que va estar parat el metro per culpa seva. us farieu creus del que arriva a dir la gent per cobrar un duro. Fliparieu, rotllo expedient X
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.