Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Vox wrote:
Si us hi fixeu encara no han cambiat el termòmetre dels 2100 a la L4. Hi ha l'enganxina clàssica dels 1100. Potser s'esperan a inagurar la L4 fins a Sagrera-Meridiana?
Llavors podem esperar fins 2014 xD

Conyes apart, dubto que sigui el motiu (més aviat, será el de les balisses), ja que seria ridícul, doncs per el citat tram falten anys i bé es podrien fer 15 termòmetres nous sense necessitat de que TMB s'enfonsi econòmicament :x

Vox
6 trens x 5 cotxes/tren x 5 termòmetres/cotxe = 150 termòmetres
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Post by traveller »

Els 2100 avui dia a L4 funcionen amb l'ATP com a sistema de seguretat (sí, es compatible amb el que hi ha instal·lat a la via). En principi, l'ATP dóna la suficient seguretat com per a prescindir dels discos; si n'hi ha discos es per tenir una doble protecció. Per cert, els hi estan cambiant també el panell del velocímetre (li estan posant el mateix velocímetre que als 9000), amb els botons de ATP, ATO, M+25, etc. És una pijada innecessaria, pel que dubto que hi hagi un problema econòmic com per a no posar termòmetres nous; simplement que les balisses que hi han instal·lades no donaran la informació de la localització del tren.
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

els trens de les s2100, 5000 i 9000 i properament 3000 i 4000 poden funcionar indistintament amb l'ATP en mode AM i FM. Només s'ha de sel.leccionar la frequència a les antenes. Fins i tot l'ATP dels 1000 o podia fer. Un altre cosa es l'equip de via ja que hi han diferents sistemes: a la L1 hi ha el SARES, a la L2 no n'hi ha, a la L3 CESARES, a la L4 tren-stop clàssic, i a la L5 CESARES. El mode de conducció a les línies on hi ha ATP el mode de conducció es lògicament aquest (a L2 i L5 ATO supervisat per ATP). Si s'anul.la l'ATP per incidència entra en servei el sistema secundari, per aquets motiu si un tren de L2 no li funciona l'ATP ha de desallotjar passatge perquè no hi ha equip redundant i de la mateixa manera li passa als 2100 a la L4. A la L5 quan el tren circula en ATO-ATP, el CESARES està inhibit, aixó es que l'equip funciona però no actua. En el moment que es sel.lecciona M+25 o mode especial, el CESARES entra en funcionament.
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Post by pokeroms »

traveller wrote:Per cert, els hi estan cambiant també el panell del velocímetre (li estan posant el mateix velocímetre que als 9000), amb els botons de ATP, ATO, M+25, etc. És una pijada innecessaria, pel que dubto que hi hagi un problema econòmic com per a no posar termòmetres nous; simplement que les balisses que hi han instal·lades no donaran la informació de la localització del tren.
Això es cert, fa tems que veig que el 2133 té els panells del ATP nous, ja que em va sorprende ver l' indicació "Códigos" de color verd, mentre que en tots els altres hi son d'un altre color.

Salutacions!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Post by Busman »

M'estreno en aquests fils amb l'avistament del 2144-2145-2412-2146-2147 al torn 401. Si no m'equivoco, aquest és el que havia quedat "penjat" a la L2 dels que vosaltres en dieu la "segona fornada".

Per cert, que m'he fixat que un dels termòmetres estava sota la pantalla de plàstic enlloc d'estar engnxat cutrement com els altres, però sense mostrar els pilots lluminosos igualment.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

2100 reformat (unitat 2133-2134-2412-2135-2136)

Post by traveller »

Aquí us poso un parell de fotos del nou velocímetre/panell ATP del 2100 a línia 4, i una de l'antic, per comparar:
Attachments
antic panell ATP
antic panell ATP
anticatp.JPG (64.04 KiB) Viewed 4487 times
nouatp.JPG
nouatp.JPG (69.63 KiB) Viewed 4480 times
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

Tinc l'impressió que la fuga de 2100 de la L2 a la L4 sembla que estigui aturada. Algú en sap res?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

Tinc l'impressió que la fuga de 2100 de la L2 a la L4 sembla que estigui aturada. Algú en sap res?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Post by Busman »

Doncs no sé què dir-te: actualment hi ha sis trens de la sèrie 2100 a la L4 i el primer va arribar al març, és a dir, fa sis mesos; per tant, de moment, han arribat a raó de un per mes, que crec que és el normal.

Ara quan comenci octubre podrem comprovar això que dius.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Avui,una 3000R reformada a la L3 amb el torn 307,ha passat a les 15.07 per Espanya direcció Canyelles.

He estrenat el 3000R sense que jo volguès :) ,ja que ha sigut el primer tren que ha passat.
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Post by traveller »

sortrens wrote:Tinc l'impressió que la fuga de 2100 de la L2 a la L4 sembla que estigui aturada. Algú en sap res?
Actualment n'hi han 8: 6 en circulació, 1 espatllat (no se si encara segueix espatllat, però d moment no corre), i 1 que acaba d'arribar aquesta setmana, i encara s'ha de preparar (es apartat a la maniobra de la Pau)
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

Mako448 wrote:Avui,una 3000R reformada a la L3 amb el torn 307,ha passat a les 15.07 per Espanya direcció Canyelles.

He estrenat el 3000R sense que jo volguès :) ,ja que ha sigut el primer tren que ha passat.
Avui han sortit a correr els 2 3000R que ja hi han a la L3, el 304 ha sigut l'altre encara que només ha estat una estona molt curta durant aquest matí
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Avui a les 8 sortien de Triangle dues gòndoles amb sengles cotxes motors 3000 a sobre. Només he vist "a mitges" una calca, semblava la 3029.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Post by davida »

Doncs jo ahir a les 23h vaig veure desde un tren de Renfe com estaven carregats 2 cotxes que em van semblar 3000, era de nit i a mes de 100m, en 2 camions gondola a les cotxers del Triangle
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

Queda clar que ara sí, la reforma dels 3000 ha començat amb força. Suposo que això significa que ja s'han solucionat els problemes del prototip
Els 3000 originals tenen els dies comptats.

Per cert. Creia que havien de canviar l'avís acústic de tancament de portes per un que sigui audible de veritat, com als 5000 o 9000, però he pogut comprovar que continua essent el mateix de sempre.
metrobaix
N6
N6
Posts: 185
Joined: Friday 22/07/2005 21:40

Post by metrobaix »

teniu fotos dels 3000R? interiors, exteriors,...

Avui he fet el recorregut Z Unversitaria - Catalunya d'anada i dps de tornada i no he vist cap!
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

barnametro powa!

Post by JaMiRo! »

metrobaix wrote:teniu fotos dels 3000R? interiors, exteriors,...
Aquí les tens, a la cotxera del Triangle Ferroviari. 8-)

Igualment, algú del Fòrum en va penjar si bé no recordo a quin fil (crec que fou el Jordilar). ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Ja fan figa els termòmetres

Post by Guigui »

El diumenge vaig agafar un 3000R (cotxe de cua 3023, si no recordo malament) i el termòmetre lluminós estava marcat com si el tren estigués aturat a Drassanes. Al cap d'algunes estacions, el mateix, però a Diagonal.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

wefer wrote:Queda clar que ara sí, la reforma dels 3000 ha començat amb força. Suposo que això significa que ja s'han solucionat els problemes del prototip
Els 3000 originals tenen els dies comptats.

Per cert. Creia que havien de canviar l'avís acústic de tancament de portes per un que sigui audible de veritat, com als 5000 o 9000, però he pogut comprovar que continua essent el mateix de sempre.
Suposo que s'esperan allargar la L3 a Trinitat Nova per cambiar termòmetres i cambiar avís d'estacions.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Mandeeeeeeee?

Post by Guigui »

sortrens wrote:Suposo que s'esperan allargar la L3 a Trinitat Nova per cambiar termòmetres i cambiar avís d'estacions.
Això no és Back to the Future ni som al 2001! :x
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”