2a trobada al Triangle, dissabte 29!!!!!!!!!
- wefer
- Administrador
Tinc un dubte: la visita serà al triangle... però a la part de metro, a la part d'autobusos, o a totes dues?
Tant de bo pogués ser a les dues...
Tant de bo pogués ser a les dues...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- wefer
- Administrador
Personalment ja conec tant l'una com l'altra, però estaria bé tornar-les a visitar ambdues.Fran-Ikarus wrote:Sempre s'ha parlat del Metro (després, si també fan visita a la part d'autobusos, doncs mira, millor, sobretot pels qui no l'hagin vista mai).
També seria interessant poder tenir accés, altre vegada, a la zona de material "preservat".
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
Compte amb els autobusos
Si aneu a la part d'autobusos, vigileu que no us n'atropelli un amb imperial...wefer wrote:Tinc un dubte: la visita serà al triangle... però a la part de metro, a la part d'autobusos, o a totes dues?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Tant de bo això passi! (tenir accés a la zona de material preservat)
Em sembla, però, que el primer cop va ser gràcies a la presència afortunada d'una persona concreta en el moment oportú, de manera que haurem d'esperar que això es repeteixi dissabte...
Igualment, els del Consell diria que, tard o d'hora, hi passareu per allà "oficialment" O així hauria de ser.
Em sembla, però, que el primer cop va ser gràcies a la presència afortunada d'una persona concreta en el moment oportú, de manera que haurem d'esperar que això es repeteixi dissabte...
Igualment, els del Consell diria que, tard o d'hora, hi passareu per allà "oficialment" O així hauria de ser.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Guigui
- Administrador
Re: Compte amb els autobusos
Ho deia per aquell directiu que fa poc va passar un informe de sinistre donant gat per llebre...Guigui wrote:Si aneu a la part d'autobusos, vigileu que no us n'atropelli un amb imperial...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
Em sembla que aquell senyor encara està de vacances... sense cobrar, es clar!
Jo també sóc una mica pessimista sobre la visita a la zona classificada...l'altre vegada es va donar una conjunció d'estels que va permetre la nostra visita, però allò ho tenen apartat de la vista perquè l'estat en que es troba no es bona publicitat per a TMB.
I si no, sempre queda la possiblitat de que aixequin un mur per a tornar-lo a tirar quan nosaltres i les nostres càmeres estiguem al davant!!!!
Jo també sóc una mica pessimista sobre la visita a la zona classificada...l'altre vegada es va donar una conjunció d'estels que va permetre la nostra visita, però allò ho tenen apartat de la vista perquè l'estat en que es troba no es bona publicitat per a TMB.
I si no, sempre queda la possiblitat de que aixequin un mur per a tornar-lo a tirar quan nosaltres i les nostres càmeres estiguem al davant!!!!
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
- Fran-Ikarus
- N11
- Serie-1000-metro
- N7
Merci per apuntarme Fran!
Jo anire segurament amb cotxe, i vinc de la zona del Clinic, així que si algu vol que el porti ja sap.
Fora bo que els que i varen anar l'altre vegada, digesin el temps de la visita, mes que res, que jo entro a treballar a les 2:20, que això no vol dir res, perque jo anire, i si a la 1 enacara no em surtit, cosa que dubtu, ja marxare.
Salut i peles!!!
Jo anire segurament amb cotxe, i vinc de la zona del Clinic, així que si algu vol que el porti ja sap.
Fora bo que els que i varen anar l'altre vegada, digesin el temps de la visita, mes que res, que jo entro a treballar a les 2:20, que això no vol dir res, perque jo anire, i si a la 1 enacara no em surtit, cosa que dubtu, ja marxare.
Salut i peles!!!
- Fran-Ikarus
- N11
Home, si és gratuït el viatge em faràs un favor!Serie-1000-metro wrote:Merci per apuntarme Fran!
Salut i peles!!!
- Fran-Ikarus
- N11
- Fran-Ikarus
- N11