Civia Alpí

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

A veure... els seients de les 440 dels transpirinencs estan sents substituis des de quan?

I sobre els Catalunya Exprés... ara mateix no recordo si són exactament els seients, però recordo que alguns elements de la tapisseria estaven relativament força deteriorats. Ara mateix, ignoro si és realment per un ús irresponsable de l'habitacle, per tractar-se dels mateixos elements del tren original, o és que es tracta d'elements nous però ja excessívament desgastats (en cas de ser així, crec que s'han desgastat força ràpid pel temps que fa de la reforma). De totes maneres, demà potser he d'agafar un Catalunya Exprés. Ja m'hi fixaré.
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

Aviam,

Image


Això és al que em referia, que quan el tapissat comença a fer figa un minim manteniment li fan, a part de que tampoc pots cambiar tots els seients sensers, ja que això costaria masses diners, i tots sabem que aquestes unitats tenen els dies comptats.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

Respecte a la 440.132M, en la qual vaig anar fa no gaire de Vic a Ripoll, em va sorprendre molt que els seients estiguessin reparats "a mitjes", tal i com s'aprecia perfectament a la foto d'en Pere.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Pere wrote:Image
Carai carai, que curiós... no ho havia vist mai això (i mira que d'aquests n'he agafat uns quants) :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Això ja és una altra cosa Em pensava que et referies al seient de la dreta...
User avatar
awe
N7
N7
Posts: 500
Joined: Saturday 14/05/2005 13:49
Location: Tossa de Mar / Móra la Nova

Post by awe »

Mortadel·lo wrote:El prototip de Civia Alpino d'Alstom top secret

Image
Ei!!! No rigueu, no. Si es diuen Alpino és perquè haurem de guixar-los amb llapis per veure'ls :'( :'( :'(
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Jajajajajjajajajajajajajjajajajajajjajajajajjajajajajajjajajajajajaja...

llavors el tema serà... preguntar-se a on hauràn anat a parar aquests calers...
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Els peus de la foto són d'en jordilar?
Jordilar

Post by Jordilar »

Correcte.

Salut,
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Post by jordidr »

jajaja tranquils que en els alpino no i trobarem aquests seients tot i que peus den jordilar segur que si
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Jooooooo... ara que m'havien convençut... :'( :'( :'( :'(
Ophani
N4
N4
Posts: 74
Joined: Wednesday 05/10/2005 11:24

Post by Ophani »

tranquil home que seran millors
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Realitat? Llegenda?

La qüestió és que els Civia Alpino segueixen apareixent en el projecte dels pressupostos generals per al 2008... tot i que amb dates diferents dels PGE del 2007...

Vegeu la pàgina 8
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

victorcasta wrote:Realitat? Llegenda?

La qüestió és que els Civia Alpino segueixen apareixent en el projecte dels pressupostos generals per al 2008... tot i que amb dates diferents dels PGE del 2007...

Vegeu la pàgina 8
Inicio: 2010. Fin: 2010.

Amb sort, el 2020 els tindrem :)
User avatar
bitxofo
N7
N7
Posts: 381
Joined: Friday 17/02/2006 19:46
Location: BCN
Contact:

Post by bitxofo »

orique wrote:
victorcasta wrote:Realitat? Llegenda?

La qüestió és que els Civia Alpino segueixen apareixent en el projecte dels pressupostos generals per al 2008... tot i que amb dates diferents dels PGE del 2007...

Vegeu la pàgina 8
Inicio: 2010. Fin: 2010.

Amb sort, el 2020 els tindrem :)
Ei, que no són metro!
xD
Visca el metro!!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Però també és TP

Post by Guigui »

bitxofo wrote:Ei, que no són metro!
xD
No, però són obra pública destinada a Catalunya. I entre que ja ha corregut la veu de que som uns donats pel sac a qui es pot encolomar de tot i que els nostres propis polítics donen un pèssim exemple, pots imaginar-te amb quina pressa s'ho prendran.

:emprenyat
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

0011 Adquisición de 10 composiciones THRD
???? Per què volen 10 composicions de TrenHotel RD?
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Per a substituir els trens nocturns Estrella actuals. La rodadura desplaçable serà per a que puguin circular per LAV.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Però amb quina classe de trajectes es faria servir això? Perquè no crec que el facin servir per a un Portbou - Madrid.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Barcelona - Bilbao
Barcelona - Gijón
Barcelona - Vigo / A Coruña
etc.

en definitiva tots els serveis Estrella. El Costa Brava que se'l carregaran.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Sembla que son veritat...

Post by JaMiRo! »

Hola!

Respecte dels Alpino (vaja, al final res de llegendes urbanes :P ): fixeu-vos que tot apunta que la data de recepció d'aquests trens és el 2010.

El maig passat, quan vaig abandonar Alstom, encara no hi havia noticies de cap tren d'aquestes característiques, cosa que porta a dos escenaris:

1) Que CAF estigui manegant l'assumpte.

2) Que Alstom estigui manegant l'assumpte.

Jo m'inclino pel segon, ja que l'enllaç de la factoria Alstom a Mollet-Santa Rosa permet fer proves en línies "alpines" :D (Puigcerdà).

Desenvolupar una versió "alpina" del Civia crec que no serà una gran obra d'enginyeria, ans al contrari. La prova tipus (que no prova sèrie) que se li va fer a un Civia a la línia de Puigcerdà demostra que aquests trens estan preparats per fer aquell recorregut. Suposo que bàsicament se li canviarà la pintura exterior i els interiors, adequant-los als trajectes que farà. M'inclino que les composicions seran 462; en principi, aquestes unitats -de dos cotxes- es van deixar de banda bàsicament perquè no era adaptada a PMR i perquè un tren de rodalia de dos cotxes...Doncs no els hi feia el pes a Renfe. ;)

Cal dir que un dels dos cotxes de cap que forma cada composició Civia està preparat per a que l'instal·lin un pantògraf, en cas de circulació amb dos cotxes. :o

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”