Dubtes sobre el desdoblament del tram BCN - Vic...

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

Jordi Freixas wrote:Per últim, Bernat, com a suggeriment, podries ampliar la galeria de Tresncat, amb fotos de l'antiga estació de Vic. No hi ha fotos enlloc del Pullman Cerdanya, o el Catalunya Exprés que s'havia comentat per aquí en altres fils, circulant per aquesta línia?
Ja m'agradaria tenir fotos del què em dius però la meva edat no em permet disposar de tanta varietat!!
Danzig
N8
N8
Posts: 761
Joined: Wednesday 04/05/2005 17:03
Location: L'HospiMollet

Post by Danzig »

el tram només sortir de Mollet cap a Parets no el veig gaire fàcil, no crec que tinguien els collons de posar doble via al tram elevat, quedaria molt a prop de les cases.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Avui he passat per el tram Montcada Ripollet - Montcada Bifurcació, i potser encara es pot salvar el traçat actual, fins i tot sense haver de tirar a terra l'estació de Montcada Sant Joan. El que penso, és que es podria rebaixar el nivell de la línia, fent passar la segona via per sota de la carretera que surt de Barcelona pel costat de les autopistes AP17 i AP18 (?).
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Jordi Freixas wrote:Avui he passat per el tram Montcada Ripollet - Montcada Bifurcació, i potser encara es pot salvar el traçat actual, fins i tot sense haver de tirar a terra l'estació de Montcada Sant Joan. El que penso, és que es podria rebaixar el nivell de la línia, fent passar la segona via per sota de la carretera que surt de Barcelona pel costat de les autopistes AP17 i AP18 (?).
No, "pel costat" no, en comptes de les autopistes. ;)

(Es broma, el fil de baralla dialèctica anti-cotxes és un altre.)
Jordilar

Post by Jordilar »

Jordi Freixas wrote:Avui he passat per el tram Montcada Ripollet - Montcada Bifurcació, i potser encara es pot salvar el traçat actual, fins i tot sense haver de tirar a terra l'estació de Montcada Sant Joan. El que penso, és que es podria rebaixar el nivell de la línia, fent passar la segona via per sota de la carretera que surt de Barcelona pel costat de les autopistes AP17 i AP18 (?).
----------------------
editat per administrador
----------------------


No es pot rebaixar la línia, perque precisament aquell tros no es pla, si no que fa pujada. De fet, tota la línia fa pujada. Si vas per el tros de Mollet, Sta Perpètua, les franqueses...veurás que hi ha un impresionant terraplè degut a que es va tenir que fer aquesta rampa per poder assolir l'altura dels seguents trams. Si es rebaixa la línia, aquesta rebaixa s'haurà de compensar en algún lloc en forma de rampa, a més pensa que hi ha el pont que creua la linia de Manresa. El que s'hauria de fer-la passar per la dreta encara que es tingués que treura l'andana de Montcada Sant Joan o fer el que diu el Platanito.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Danzig wrote:el tram només sortir de Mollet cap a Parets no el veig gaire fàcil, no crec que tinguien els collons de posar doble via al tram elevat, quedaria molt a prop de les cases.
A Girona portem anys així a la sortida cap a Figueres i encara no s'ha mort ningú per això :roll:
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Jordilar wrote:El que s'hauria de fer-la passar per la dreta encara que es tingués que treura l'andana de Montcada Sant Joan o fer el que diu el Platanito.
Per la dreta d'on?
Jordilar

Post by Jordilar »

per la dreta mirant direcció França
Jordilar

Post by Jordilar »

per la dreta de la via, clar està.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Creus que treient només l'andana, ja podria passar la via? Jo també penso que acabaran tirant a terra la casa de l'estació.
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

Potser amb una mica de sort per passar la possible futura doble via n'hi hauria prou en el cas de Montcada-Sant Joan de carregar-se la marquesina de l'edifici de viatgers, suposant que els trens puguin passar quasi fregant la paret de l'estació. N'estic segur que en cas de necessitat se'l carregaran de dalt a baix, encara que actualment crec que hi viu gent.

I per comprovar-ho mireu-ne fotos ;)

http://www.trenscat.com/renfe/montcadastjoan_ct.html
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Recupero aquest fil per comentar una idea que no sé si seria factible, de cara al que es debatia respecte al desdoblament del tram Montcada Bifurcació. Resultaria, eliminar la bifurcació de Montcada-Bifurcació, i traslladar-la a després de Montcada i Reixac - Manresa?

Per cert, Bernat. Hauries d'arreclar els enllaços de la opció "Index linia 03" de la línia de Puigcerdà, perquè apareix el mapa del tram Barcelona - Vilafranca - Tarragona.
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Post by davida »

Presupostos generals de l'estat 2008:
Partida:
2006 17 40 0802 CERCANÍAS DE BARCELONA, DESDOBLAMIENTO MONCADA-LA GARRIGA.

0€
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Curiositat al marge

Post by Guigui »

També m'ha cridat l'atenció la partida destinada a l'accés ferroviari a Barajas: 6.000 €

Els ofertants a l'obra seran fabricants de models H0?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Re: Curiositat al marge

Post by davida »

Guigui wrote:
També m'ha cridat l'atenció la partida destinada a l'accés ferroviari a Barajas: 6.000 €
El presupost de la obra 5,5 milions de € pero aquest anys es presuposten nomes 6000€.
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Els números son milers d'euros. Així que a no ser que surti un 6, són 6 milions d'euros.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Sí, sis

Post by Guigui »

orique wrote:Els números son milers d'euros. Així que a no ser que surti un 6, són 6 milions d'euros.
És que hi surt un 6. ;)

Precisament per això m'ha saltat a la vista, i primer pensava si no voldrien dir milions. Però quan he vist que la llegenda indicava que les quantitats s'expressaven en milers, ho he trobat igualment estrany (per no dir irrisori).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Re: Sí, sis

Post by orique »

Guigui wrote:
orique wrote:Els números son milers d'euros. Així que a no ser que surti un 6, són 6 milions d'euros.
És que hi surt un 6. ;)

Precisament per això m'ha saltat a la vista, i primer pensava si no voldrien dir milions. Però quan he vist que la llegenda indicava que les quantitats s'expressaven en milers, ho he trobat igualment estrany (per no dir irrisori).
Je,je... ho deia perquè abans hi havia fet una ullada i veia quantitats molt petites... fins que he vist la lletra petita :P
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

2006 17 40 0802 CERCANÍAS DE BARCELONA, DESDOBLAMIENTO MONCADA-LA GARRIGA.

Año ini. 2007
Año fin 2007 <--- ???
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Post by jordidr »

Jo l'ultim que se d'aquest tema (a traves de fons d'una diputada del congres) es que la linia NO es desdoblara totalment, sino que es fara a on es pugui...
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”