Ho veig una mica just de temps. Saps el camí per arribar-hi?bitxofo wrote:Podem quedar a les 9.40 a Sant Andreu Comtal, d'acord?
2a trobada al Triangle, dissabte 29!!!!!!!!!
- sigfrid440s
- N6
- Facebook: ssygger
Els que vinguin en metro es podrien trobar a Sagrera , no hi ha molt tros per a caminar fins al triangle, a mes seguirieu durant un cer tros de recorregut un antic ramal de la xarxa antiga de tramvies.
Jo baixaria caminant de passeig Maragall de no ser que algun vehicle oficial del FTC passes per allá
Salutations
Jo baixaria caminant de passeig Maragall de no ser que algun vehicle oficial del FTC passes per allá
Salutations
- sigfrid440s
- N6
- Facebook: ssygger
No he vist aquest avís urgent fins avui! Tot i que ja vaig ser-hi l'altre cop, hagués repetit perque val la pena aquella visita.
Aprofiteu per allà tant com pugueu!
PD: Just després de l'altra visita vam començar a parlar de més visites, però no recordo en què vam quedar... Veieu possible una visita a Santa Eulàlia o a Sant Genís? (Quants sants a les cotxeres!)
Aprofiteu per allà tant com pugueu!
PD: Just després de l'altra visita vam començar a parlar de més visites, però no recordo en què vam quedar... Veieu possible una visita a Santa Eulàlia o a Sant Genís? (Quants sants a les cotxeres!)
- foronda 141
- N8
A l'altre visita que es va fer, ¿Per on veu entrar a la cotxera?
Es lo primer que caldría saber avans de decidir el lloc de trobada.
A mi em sembla que es millor quedar a la porta d'entrada a la hora convinguda que no a Sant Andreu Condal, com proposa algú, docs tots venim de llocs diferents de la ciutat i a alguns ens fa donar una volta innecesaria.
Sense perjudici que els que vulguin es reuneixin a un lloc determinat.
Salutacions.
A mi em sembla que es millor quedar a la porta d'entrada a la hora convinguda que no a Sant Andreu Condal, com proposa algú, docs tots venim de llocs diferents de la ciutat i a alguns ens fa donar una volta innecesaria.
Salutacions.
A l'anterior trobada la gent va quedar a 3 o 4 punts diferents entre 20 i 30 minuts abans de la cita a la porta de les cotxeres, on ens vam trobar tots.foronda 141 wrote:A l'altre visita que es va fer, ¿Per on veu entrar a la cotxera?
Salutacions.
I ara fem el mateix!
Cadascú s'apunta a on li vagi millor presentar-s'hi.
Visca el metro!!
- subwayworld
- N3
Jo també volia venir però tinc un compromís amb l'esport. Espero que feu moltes fotos i penjeu algun video al youtubeEUKibo wrote: noooo jo hi volia anar per coneixer-vos, pero dissabte sere a Carcassone segurament... així que un altre dia serà... demana'ls-hi per una tercera visita jeje. I feu moltes fotos! ¬¬ I després les passeu eh, que hi ha de cada un que no les passa ni pa' tras!
- Pere
- N9
Organitzem-nos millor
A la porta de les cotxeres a les 10h.
----------------------------------------
A Sant Andreu Comtal a les 09:30
- Pere
- bixtofo
-UT596001
A La Pau
A Sagrera
Així doncs de moment la llista queda així, amb 21 assistents, hi poden venir 4 persones més. (Afegits Miquel i madosbahn)metring wrote:Bé, nois, ara som uns 20 aproximadament, estiraré una mica, i els hi diré que serem 25, d'acord?
Code: Select all
-metring
-Platanito
-Fran-Ikarus
-Trytasa Baldaquino
-orique
-victorcasta
-Pere
-U-Bahn
-José María (acompanyant U-Bahn, no FTC)
-wefer
-UT596001
-Bitxofo
-Acompanyant del Bitxofo
-foronda 141
-sigfrid440s
-Serie-1000-metro
-Jordilar
-Carles (acompanyant Fran-Ikarus, no FTC que se sepa)
-faristol
-madosbahn
-Miquel
- foronda 141
- N8