Atenció a l'usuari

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Post Reply
sevaro
N1
N1
Posts: 2
Joined: Wednesday 26/09/2007 11:39

Atenció a l'usuari

Post by sevaro »

Hola! Sóc nou en aquest Fòrum i he estat llegint missatges molt interessants i que expressen opinions ben fonamentades.

M'agradaria plantejar una qüestió envers una part del servei del transport públic i que no és la pròpia de transportar viatgers: és l'atenció a l'usuari (al client o viatger o com volgueu anomenar-lo). Em refereixo a aquell servei al qual es dirigeix un usuari quan vol informació d'una línia, quan el servei no funciona correctament, quan es produeix alguna incidència en el transcurs del recorregut, etc.

Vosaltres, a partir de la vostra experiència i coneixements, què en penseu dels actuals serveis d'atenció a l'usuari? Coneixeu algun exemple a imitar? Com creieu vosaltres que hauria de ser el servei d'atenció a l'usuari en el futur? Com creieu que la Generalitat hauria d'intervenir? Per què creieu que les empreses de transport, en lloc d'aprofitar les queixes i extreure informació d'utilitat, les tracten com "amenaces"?

Gràcies pels vostres comentaris!
sevaro
N1
N1
Posts: 2
Joined: Wednesday 26/09/2007 11:39

Post by sevaro »

Ningú diu res?? :(
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”