Impressió a les T-10
-
- N1
Impressió a les T-10
Ahir vaig marcar la meva T-10 tres zones a l'estació de Gorg. Quan estava a Triomf per agafar el tren per anar a Martorell em vaig adonar que a Gorg no havia impres els numerets en qüestió. Sort que no va passar el revisor i per cert que havia llegit alguna cosa semblant en alguna carta al director en algun diari. Si arriba a passar el revisor em sembla que hagués "pringat" i se m'hagués quedat la cara de tonto
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Impressió a les T-10
Fes una reclamació a TMB.
Sempre que em passa això (pel que sembla prou habitual a TMB) cal escriure.
Sempre que em passa això (pel que sembla prou habitual a TMB) cal escriure.
reutlingen wrote:Ahir vaig marcar la meva T-10 tres zones a l'estació de Gorg. Quan estava a Triomf per agafar el tren per anar a Martorell em vaig adonar que a Gorg no havia impres els numerets en qüestió. Sort que no va passar el revisor i per cert que havia llegit alguna cosa semblant en alguna carta al director en algun diari. Si arriba a passar el revisor em sembla que hagués "pringat" i se m'hagués quedat la cara de tonto
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Doncs la setmana pasada vaig anar de Clot a Plaça Catalunya en Rodalies i a Clot es va marcar sobre un viatge anterior la T10. Quan volia sortir a Pl Catalunya no me deixava passar la màquina perque, és clar, no llegia be el número. Vaig anar a un de Renfe i li vaig comentar, i me diu:
- Y seguro que has marcado en Clot o has venido de otro sitio? es que no se distingue el número? ...
Jo: - Oiga, si me hubiera colado no estaría ahora aquí diciendo que quiero salir, me volvería a colar ¬¬
- Y seguro que has marcado en Clot o has venido de otro sitio? es que no se distingue el número? ...
Jo: - Oiga, si me hubiera colado no estaría ahora aquí diciendo que quiero salir, me volvería a colar ¬¬
Re: Impressió a les T-10
Potser no te l'hauria impres perque no tindria tinta la validadora, de totes maneres, si vé un revisor i mira que el viatge de la targeta no el tens marcat, la passa per la seva màquina i llestos i allà li diu a quina hora l'has passat i on.reutlingen wrote:Ahir vaig marcar la meva T-10 tres zones a l'estació de Gorg. Quan estava a Triomf per agafar el tren per anar a Martorell em vaig adonar que a Gorg no havia impres els numerets en qüestió. Sort que no va passar el revisor i per cert que havia llegit alguna cosa semblant en alguna carta al director en algun diari. Si arriba a passar el revisor em sembla que hagués "pringat" i se m'hagués quedat la cara de tonto
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
A Rodalies Renfe ja fa temps que els revisors tenen màquines per fer la lectira de la banda magnètica dels títols de transport. Els va costar anys fer-ho, però finalment els van donar una màquina que, a més de llegur la banda magnètica, serveix per fer bitllets senzills de paper.
D'altra banda comentar que les màquines validadores de Renfe especialment tendeixen a estar sense tinta, de manera que sents com imprimeix alguna cosa, i marca correctament a la banda magnètica, però no escriu res. He tingut algun problema amb el retorn Exprés de la metixa Renfe, perquè no sabien on posar la creueta que indica que per aquell viatge ja m'han tornar un tiquet.
D'altra banda comentar que les màquines validadores de Renfe especialment tendeixen a estar sense tinta, de manera que sents com imprimeix alguna cosa, i marca correctament a la banda magnètica, però no escriu res. He tingut algun problema amb el retorn Exprés de la metixa Renfe, perquè no sabien on posar la creueta que indica que per aquell viatge ja m'han tornar un tiquet.
- Pere
- N9
Ja sé, quines màquines vols dir, unes de la marca HP, i durant l'any passat van haver-hi uns controls entre Martorell i Molins de Rei en que els interventors duien aquestes màquines, però com acostuma a pasar a Renfe, aquestes màquines s'han quedat desfassades i ja no tenen recambis per a elles.Albert wrote:A Rodalies Renfe ja fa temps que els revisors tenen màquines per fer la lectira de la banda magnètica dels títols de transport. Els va costar anys fer-ho, però finalment els van donar una màquina que, a més de llegur la banda magnètica, serveix per fer bitllets senzills de paper.
A Plaça Catalunya, Sants i l'Hospitalet els interventors només duuen talonaris per fer multes i prou, i en el pitjor dels casos van a taquilla i miren amb l'ordinador de venda de bitllets si el bitllet en qüestió està validat o no.
A partir de ben aviat s'habilitarà un pupitre del sistema de venda VISIR al punt de control de Plaça de Catalunya amb el que es podran llegir totes les bandes magnètiques i alhora expedir títols de transport i multes. L'única pega es que la persona que fiscalitzarà els títols no serà un interventor sino un factor, cosa que no hauria de ser així.