2a trobada al Triangle, dissabte 29!!!!!!!!!

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Jo no he vingut perquè el cos no aguanta més de 48 hores sense dormir... :x
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Re: Grup?

Post by Trenscat »

JaMiRo! wrote:Bé, el que volem els qui no hem assistit (jo, per exemple) és la foto de grup! :D
Això és perquè no hi érem nosaltres per organitzar-ho, JaMiRo! 8-)
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Home, és que l'indret interessant per a la foto de grup era on estàvem els "intrèpids" (Sigfrid, faristol, Trytasa Baldaquino i servidor): al tren del Gran Metro. Allà hagués quedat molt maca. Ja veurem on se l'han feta ;)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Post by U-Bahn »

Fran-Ikarus wrote:Home, és que l'indret interessant per a la foto de grup era on estàvem els "intrèpids" (Sigfrid, faristol, Trytasa Baldaquino i servidor): al tren del Gran Metro. Allà hagués quedat molt maca. Ja veurem on se l'han feta ;)
Al morro del 300.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Doncs al morro del 300 ens hem fet la foto 8-)
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

:callat
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Resumiu una miqueta les sorpreses que us heu trovat!!! I les anècdotes!!! I pengeu un parell de fotos interessants perquè els que no hem pogut anar veiem alguna coseta :P

Gràcies!
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Ueee!

Post by JaMiRo! »

Trenscat wrote:Això és perquè no hi érem nosaltres per organitzar-ho, JaMiRo! 8-)
:victoria
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
foronda 141
N8
N8
Posts: 852
Joined: Monday 14/08/2006 21:14
Location: Poblenou

Post by foronda 141 »

Pregunto: ¿Hem vist la totalitat de las instalacions del Triangle?

No se si ha res mes, pro trobo a faltar alguna zona perl'estacionament de trens, rentat, etc.

M'enrecordo ara al arribar a casa, al moment no se m'ha ocorregut preguntar.

Un altre cosa:

Per els que teniu fil directe amb TMB.

Fetes ja dues visitas al triangle, es hora de començar a preparar mes trobades i sempre que sigui posible proposo dos llocs on m'agradaría anar, concretament llocs mes técnics.

-Cotxeres de Sagrera, incluint visita al Centre de Control dels autobusos que es trova allá.

-Centre de Control del metro a Sagrada Familia, al lloc on ha han las pantallas d'ordinador (veure las fotos del llibre que ens han donat).

I sis fos posible acompanyats per algun especialista que ens expliques com funciona tot plegat.


Salutacions.
User avatar
bitxofo
N7
N7
Posts: 381
Joined: Friday 17/02/2006 19:46
Location: BCN
Contact:

Post by bitxofo »

^^Aquesta visita ha estat més breu que l'anterior: 1 hora contra 2 hores de l'altra. I no ens han ensenyat la zona d'estacionament de trens...
:(
Visca el metro!!
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

JO tampoc sortire a la foto de grup ja que estava amb en Fran-ikarus, el sigfrid i algu mes "escudrinyant" el estimat 300 :D , la joia de la corona i que espero que aviat estigui totalment operatiu.



En quant a les fotos la veritat es que hi havia molt poca llum i no van quedar del tot be, en posare algunes


ZONA PRESERVATS, o mes aviat Zona dels retornats d'un mal son.


El tranvia 870.

Image


El LV2

Image


El 349

Image


El tranvia Mataro-Argentona.

Image


El vehícle Nº2 del antic Funicular de Montjuich.

Image


El ZooBus, pero amb vista desde el darrera.

Image


El 5000.

Image



Un Washington, algu va comentar que aquest es el que va estar a la exposicio del Born de l'any 1981,no se si es cert, pero entre els que es "conserven" hi deu ser.

Image


Un altre Washington, la veritat es que els "urbanitas" i Barcelonins els aires pirinencs ens senten molt be, pero pel que es veu a aquests vehícles no els hi senten tant be.

Image


Uns "SEIDAS", crec.

Image


El BUS CULTURAL no esta desaperagut, pero si molt malmès.

Image



Les vies arriben ben be a la zona dels preservats.

Image


I tot just s'acaben...


Image

Tambe dir del que es va parlar en el seu moment arran de la no preservacio d'un 1000 per falta d'espai, que alla n'hi ha mes que de sobra i si que es podia haber guardat si el problema era l'espai.




ZONA METRO

Image

El darrer 3000 Reformat, encara li faltaven per montar els seients i mes coses, per si no queda clar quin numero es:

Image
Image
Image
Image
Image

Aixi ja no hi han dubtes posibles...


Un 9000, en aquesta zona tambe hi son les Maquetes 1:1 de les series 9000 i 5000.

Image




ARA EL NOSTRE ESTIMAT 300

Image


Image


Image

Image


Image


Image


A mi tambe em va semblar algo curta la visita i vaig trobar a faltar veure mes trens i la zona d'estacionament i alguna explicacio mes tecnica, pero fantastic poqguer visitar les cotxeres i tornar a "tocar" el 300, felicitats per la visita i ara pensar ja en la propera...i que no plogui...
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

faristol wrote:Uns "SEIDAS", crec.

Image
El de la dreta és un Aclo-Seida (en queden dos, allà al sòtan). Eren Aclo de la sèrie 400, com el ZooBus (410), alguns dels quals van ser recarrossats a un pis per Seida als anys 60.

El de l'esquerra és un Chausson-Pegaso (enganya aquest frontal tan "simplón"). La sèrie 800 dels Chausson de TB va ser motoritzada per ENASA.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

Ok, gracies per l'aclariment, saps si al factoria de SEIDA era nomes a Madrid?
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

foronda 141 wrote: Fetes ja dues visitas al triangle, es hora de començar a preparar mes trobades i sempre que sigui posible proposo dos llocs on m'agradaría anar, concretament llocs mes técnics.

-Cotxeres de Sagrera, incluint visita al Centre de Control dels autobusos que es trova allá.

-Centre de Control del metro a Sagrada Familia, al lloc on ha han las pantallas d'ordinador (veure las fotos del llibre que ens han donat).

I sis fos posible acompanyats per algun especialista que ens expliques com funciona tot plegat.


Salutacions.
El centre de control del Metro està a Sagrera a sobre del centre de control d'autobusos.
User avatar
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Posts: 330
Joined: Saturday 21/07/2007 22:56
Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Post by Trytasa Baldaquino »

Abans de que em feu pupa o m'envieu a matons a sou, us envio la foto de grup que ens vam fer tots els fotracarencs que vam anar a la visita... Tots? No! Encara quedaven Fran-Ikarus (+ friend), Faristol i Sigrid, passejant per dins del 300 aliens a tot el que passava a l'exterior.

Coincideixo amb Foronda sobre la recerca de nous objectius de visita, i per això Sagrera seria idònia. Per cert, llàstima de la (...) pluja ;) que ens va aiguar la visita a les cotxeres en sí -tant d'autobusos com de metros-!!!!
Image
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Trytasa Baldaquino wrote:Abans de que em feu pupa o m'envieu a matons a sou, us envio la foto de grup que ens vam fer tots els fotracarencs que vam anar a la visita... Tots? No! Encara quedaven Fran-Ikarus (+ friend), Faristol i Sigrid, passejant per dins del 300 aliens a tot el que passava a l'exterior.
Puc afirmar que aquests quatre individus eren estretament vigilats per un cinquè absent de la foto de grup.

Aprofito per demanar disculpes a la resta del grup que es va desplaçar en transport públic degut a la meva marxa inmediata del punt de descàrrega de l'autobús llençadora, ja que tenia una agenda atapeïda. La veritat és que jo sí que vaig sortir ben satisfet de la visita, tot i que és una autèntica desgràcia que tot aquell material s'estigui acabant de podrir allà sota terra. L'estat dels meus admirats PCCs era esfereidor. Ni tan sols cabia la possibilitat de pujar-hi a un, ja que fins i tot els esglaons d'accès estaven trencats.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Post by genissimon »

faristol wrote:JO tampoc sortire a la foto de grup ja que estava amb en Fran-ikarus, el sigfrid i algu mes "escudrinyant" el estimat 300 :D , la joia de la corona i que espero que aviat estigui totalment operatiu.



En quant a les fotos la veritat es que hi havia molt poca llum i no van quedar del tot be, en posare algunes


ZONA PRESERVATS, o mes aviat Zona dels retornats d'un mal son.
Gràcies a que algú els va fer pujar a Castellar, no van acabar a mans d'un ferrovellaire. L'alternativa era: o drapaire o El Clot del Moro. Almenys així m'ho han explicat a mí. Si algú té més informació agrairé la seva publicació. Això va ser quan van tancar la cotxera de ¿Diputació?, a finals dels 80 del segle XX.
faristol wrote: [...]Un Washington, algu va comentar que aquest es el que va estar a la exposicio del Born de l'any 1981,no se si es cert, pero entre els que es "conserven" hi deu ser.

Image
Pel que jo sé i crec recordar aquest és un contemporani dels Washington, però no un PCC. Em sona el mot de "manoletes", però a veure si algú em refresca la memòria. També em sona la procedència Maquitrans, però no n'estic gens segur.
faristol wrote: Un altre Washington, la veritat es que els "urbanitas" i Barcelonins els aires pirinencs ens senten molt be, pero pel que es veu a aquests vehícles no els hi senten tant be.

Image

[...]
Aquest darrer sí que és un PCC ex Washington.

Per cert, tot aquest material va ser "vandalitzat" per una colla de "joves" urbanites que, durant unes estades de colònies d'estiu, prop del Clot del Moro, es van dedicar a trencar tots els vidres a cop de roc.

Salut !!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

La visita va estar bé. L'home guía que ens acompanyava(el de la carpeta taronga) va dir-me que tenien un 1000 reformat al pati de la cotxera, no se si es veritat o una presa de pèl, però ho va dir.
Potser la part del metro que no hem visitat és aquest pati...
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
BRILL 18
N7
N7
Posts: 632
Joined: Thursday 20/04/2006 13:42
Location: Sant Quirze del Valles

Post by BRILL 18 »

faristol wrote:
Image
Pel que jo sé i crec recordar aquest és un contemporani dels Washington, però no un PCC. Em sona el mot de "manoletes", però a veure si algú em refresca la memòria. També em sona la procedència Maquitrans, però no n'estic gens segur.

Salut !![/quote]

Premi, efectivament es un 1200 construit per maquitrans, no obstan si es tipus PCC, i a Barcelona varen circular abans que els Wasintong, que van ser adquirits de segona ma.
I efectivament es el que va estar a l'exposicio trens i estacions, es pot saber, ja que malgrat el su lamentable estat ens veu el color vermell, i al la seva vida activa, tots els 1200 van acabar lluint el verd Porcioles
Jo els recordo circulant per Barcelona, i a l'exposició
User avatar
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Posts: 330
Joined: Saturday 21/07/2007 22:56
Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Post by Trytasa Baldaquino »

Efectivament, coincideixo amb Geníssimon en alguns aspectes:

- És lamentable l'estat en que es troben tant els 1200 (manoletes), como els 1600 (washingtons) i tot el surtit d'autobusos, que van pujar molts 'pel seu propi peu'.

- És cert de es pot considerar en Salmerón responsable de la putrefacció dels mateixos, ja que només que els hagués guardat sota sostre s'hauria evitat l'accés dels vàndals grafiters i el rovell en un clima molt fred a l'hivern (neu inclosa) i molt càlid i plujós a l'estiu, com és el de Castellar de n'Hug.

- Tanmateix, també es cert que de no haver existit Museu, ni si en Salmerón s'hagués preocupat de rescatar-los, tota aquesta part de la nostra història hagués anat a desballestar, com va passar amb la resta de les seves sèries. No es normal que amb els més de vuit-cents (sí, 800l!) monotrals 6035 que van circular per Barcelona , només en quedi un per a la seva preservació (menció especial per a la UAB i els seus 6035-A, ja que gràcies a com els han mimat durant les darreres dues décades, s'han pogut conservar articulats com el d'ARCA).

En tot cas, la gestió del museo és molt criticable, i és una sort que tot el material hagi baixat de nou a Barcelona i es faci una aposta ferma per a la seva restauració progressiva. A veure si és veritat.
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
Post Reply

Return to “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”