L13 Badalona Centre-Can Ruti

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

L13 Badalona Centre-Can Ruti

Post by sortrens »

Obro aquest fil per tal de fer un seguiment sobre la futura L13 que unirà Badalona Centre amb Can Ruti. Actualment per tal d'arribar a Can Ruti hi arriba el bus però no cal explicar el que costa arribar allà d'alt.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
Sr.Horn
N4
N4
Posts: 64
Joined: Monday 24/09/2007 12:14
Location: Barcelona - L2 - Encants

Post by Sr.Horn »

I per on te que anar (mapa) eixa nova línia?

EDITO

Wikipedia Esta línea será una prolongación de la L2 de Morera hasta el hospital de Can Ruti que, por su difícil acceso, solo se podrá construir como una línea de Metro Ligero

ESTACIONES LÍNEA 13

* Morera
* Canyet
* Can Ruti


I per a aixó (una caguerà com la L11) perqué no prolongar directament la L2?
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

De fet aquesta linia no se n'ha parlat res...

A més ara a Can Ruti arriben força busos i nitbusos...

Hi a altres infrastructures més importants encara per fer que la gent de Badalona cada dia que passa ens indignem més per veure com obren infrastructures que no ens serveixen com la T5 i en canvi la L10 i la L1 no fa mes que endarrerir-se...

La L13, excepte Morera i Pomar que son barris prou densos, la resta de la linia fa molts quilòmetres sense passar per zones habitades, simplement escalaria el parc forestal fins Can Ruti.

I ara que la L12 no es farà... Potser ja no li dirien L13.


Sembla que el que es podria arribar a fer seria l'extensió Badalona Centre - Casagemes - Morera - Pomar de la L2 i des d'allà o bé la L13 que seria una llançadera o bé una linia de TRAM.
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

Sr.Horn wrote:I per on te que anar (mapa) eixa nova línia?

EDITO

Wikipedia Esta línea será una prolongación de la L2 de Morera hasta el hospital de Can Ruti que, por su difícil acceso, solo se podrá construir como una línea de Metro Ligero

ESTACIONES LÍNEA 13

* Morera
* Canyet
* Can Ruti


I per a aixó (una caguerà com la L11) perqué no prolongar directament la L2?
Si exactamente las estaciones serian Badalona Centre, Morera; Canyet; Can Ruti. Entonces alargar la L2 por otro ramal que vaya de Badalona Centre hasta Mongat y en un futuro hasta el Masnou.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Post by U-Bahn »

La L13 només és una línia pintada a un mapa, no hi ha cap projecte ni estudi ni res.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

¡Ahí las dao!

Post by JaMiRo! »

U-Bahn wrote:La L13 només és una línia pintada a un mapa, no hi ha cap projecte ni estudi ni res.
Correcte. ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
nooiler
N4
N4
Posts: 72
Joined: Friday 15/12/2006 22:15

Post by nooiler »

EUKibo wrote:Sembla que el que es podria arribar a fer seria l'extensió Badalona Centre - Casagemes - Morera - Pomar de la L2 i des d'allà o bé la L13 que seria una llançadera o bé una linia de TRAM.
:o :o
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

EUKibo wrote:De fet aquesta linia no se n'ha parlat res...



I ara que la L12 no es farà... Potser ja no li dirien L13.

No té perquè, ja que la L12 serà la R3 i aquesta sempre serà com una línia de metro i potser en el futur les R1,R2,R3 seran L15,L16...
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
St. Metro de Barcelona
N2
N2
Posts: 19
Joined: Monday 16/07/2007 15:59
Location: Sta. Eulàlia (L'H)

Post by St. Metro de Barcelona »

Sr.Horn wrote:I per on te que anar (mapa) eixa nova línia?

EDITO

Wikipedia Esta línea será una prolongación de la L2 de Morera hasta el hospital de Can Ruti que, por su difícil acceso, solo se podrá construir como una línea de Metro Ligero

ESTACIONES LÍNEA 13

* Morera
* Canyet
* Can Ruti


I per a aixó (una caguerà com la L11) perqué no prolongar directament la L2?

Això ho vaig escriure jo, sent part d'un error meu... :D :'(
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Rodalies no és metro!

Post by Guigui »

sortrens wrote:No té perquè, ja que la L12 serà la R3 i aquesta sempre serà com una línia de metro i potser en el futur les R1,R2,R3 seran L15,L16...
A veure si ens aclarim, almenys entre afeccionats al ferrocarril: Rodalies no és metro, per molt que els polítics tinguin atacs de rapsòdia amb mandangues com el "metro exprés", "metro comarcal" o facècies semblants.

En el tronc central (algun dia, Torrassa-Sagrera) potser hi haurà freqüències de metro, però això no fa que cada línia per si sola en tingui característiques. I "metro" ve de metropolità, que ja em direu què en tenen, d'això, comarques com l'Osona, el Bages o el Penedès, amb tots els respectes.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”