TMB wrote:Transport públic per al concert de The Police
● Metro i Funicular prolongaran el servei fins a la 1 de la matinada
● Un servei especial de bus enllaçarà la plaça Espanya i l’Estadi Olímpic des de les 8 del vespre fins al final de l’espectacle
Amb motiu del concert de The Police, que tindrà lloc demà dijous, dia 27 de setembre, a l’Estadi Olímpic Lluís Companys, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana l’ús dels transports públics per facilitar els desplaçaments dels assistents tant a l’entrada com a la sortida de l’espectacle.
En aquest sentit, TMB prolongarà el servei de la xarxa de Metro i del Funicular de Montjuïc fins a la 1 de la matinada, amb l’objectiu de poder garantir els desplaçaments de sortida del concert, i reforçarà el personal de les estacions on es preveu més afluència de passatge.
Al mateix temps, des de les 8 del vespre fins al final de l’espectacle funcionarà un servei especial d’autobusos llançadora entre plaça Espanya i l’Estadi Olímpic. La parada en sentit ascendent estarà situada a l’avinguda Maria Cristina, davant les torres venecianes, i en sentit descendent davant el Museu Olímpic.
En aquest bus especial seran vàlids tots els títols de transport del sistema tarifari integrat. Així hi haurà dues possibilitats d’accés òptimes per anar a l’estadi de Montjuïc amb transport públic:
· Metro Paral·lel (línies 2 i 3) + Funicular de Montjuïc
· Metro Espanya (línies 1 i 3) + Servei especial de bus
També es pot accedir a l’Estadi Olímpic amb les següents línies regulars d’autobús:
· Línia 50 (Trinitat Nova - Parc de Montjuïc). Els dies feiners funciona fins a les 22.15 hores.
· Línia 55 (Pl. Catalana - Parc de Montjuïc). Els dies feiners funciona fins a les 22.40 hores.
· Bus Parc de Montjuïc (Pl. Espanya - Castell de Montjuïc). Els dies feiners funciona fins a les 21 hores.
Plaça Espanya és un centre neuràlgic de comunicació on conflueixen la xarxa de metro (a l’estació d'Espanya, L1 i L3), els FGC, diferents línies d’autobusos de TMB i altres línies d’autobusos metropolitans diürnes i nocturnes.
Barcelona, 26 de setembre de 2007
Reforç de transport públic per a esdeveniments especials
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Transport públic per al concert de The Police
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
A pilota passada
Llàstima que, en el moment que ho has publicat, ja no calia la informació.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Suïssa, el model a seguir
Ahir vaig sentir a la conferència que no se a quina ciutat de Suïssa tenen un apartador per al tramvia a un estadi de futbol molt conegut (ho sento però no recordo quin nom té, el futbol no és el meu fort ); a l'apartador en qüestió hi ha un colló d'espai per situar diversos tramvies per omplir quan hi ha partits, concerts, etc.
No com ací que posem un reforç amb 1 o 2 tristos tramvies i au a tirar...
No com ací que posem un reforç amb 1 o 2 tristos tramvies i au a tirar...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Pas al cotxe privat!
És que aquí, els apartadors i els tramvies de més molestarien el vehicle privat.JaMiRo! wrote:Ahir vaig sentir a la conferència que no se a quina ciutat de Suïssa tenen un apartador per al tramvia a un estadi de futbol molt conegut (ho sento però no recordo quin nom té, el futbol no és el meu fort ); a l'apartador en qüestió hi ha un colló d'espai per situar diversos tramvies per omplir quan hi ha partits, concerts, etc.
No com ací que posem un reforç amb 1 o 2 tristos tramvies i au a tirar...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Fins on tinc jo entès, el festival aeri no es fa al Fòrum sinó davant les platges, com es feia fins fa dos anys.
http://w3.bcn.es/fitxers/home/festaceldef.393.pdf
http://w3.bcn.es/fitxers/home/festaceldef.393.pdf
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
http://www.elperiodico.cat/
---------------------------------------------
El col·lapse per The Police confirma la dificultat d'accés a Montjuïc
1. • Unes 40.000 persones van optar pel transport privat i van embussar la muntanya
2. • Les vuit llançadores que connectaven amb l'Estadi Olímpic es van quedar curtes
PATRICIA CASTÁN
BARCELONA
Anar a un gran concert a Montjuïc suposa estar disposat a assumir un pelegrinatge d'anada i tornada. Els embussos que hi va haver per arribar i per tornar després de l'actuació de The Police a l'Estadi Olímpic dijous a la nit van evidenciar l'aïllament que pateix la muntanya per celebrar actes multitudinaris: el transport públic és insuficient i l'abús en la utilització del cotxe --per evitar la caminada des de la plaça d'Espanya-- provoca col.lapses.
Arribar i sortir de la muntanya va tornar a posar a prova la paciència dels ciutadans, que en molts casos van criticar la inadequada senyalització dels accessos de l'estadi, que va fer que milers de persones pul.lulessin per la zona buscant la seva porta poc abans de l'espectacle.
"Hem hagut de pujar i baixar a peu, hem acabat rebentats", van explicar dos amics que no es van voler perdre el retorn del cèlebre grup. A l'hora d'anar al concert van haver de desistir dels serveis de bus llançadora habilitats a tocar de la plaça d'Espanya perquè les cues eren monumentals. "Si saben que pujaran més de 55.000 persones, ¿per què no posen més autobusos?", diu un altre assistent, que hi va anar a peu i va baixar "com una sardina enllaunada".
L'operatiu previst va incloure el funcionament del metro i funicular fins a la una de la matinada. Les parades d'Espanya i Paral.lel van absorbir 9.000 viatgers entre la mitjanit i les 12.45 hores, quan es va normalitzar el volum de passatge. No obstant, el principal problema per a molts va ser moure's entre Montjuïc i la plaça d'Espanya. Fins a les vuit del vespre aquest trajecte es va cobrir reforçant les línies que serveixen regularment a la zona (50, 55 i el bus del parc de Montjuïc). Després de les vuit van començar a funcionar vuit llançadores que es van quedar molt curtes. A raó de 110 persones per vehicle, molts es van rendir al veure les cues.
APARCAMENTS PLENS
Paral.lelament, es calcula que fins a 40.000 persones van arribar en cotxe (entre 15 i 20.000 vehicles) i les van passar magres per poder aparcar. I això tenint en compte que BSM, l'empresa municipal que gestiona el parc de Montjuïc i les seves instal.lacions, havia disposat utilitzar el Sot del Migdia com a aparcament especial per a uns mil cotxes, i amb llançadora des del Sot a l'estadi.
Fonts de BSM sostenen que el dispositiu especial de transport públic, que es va pactar amb Transports Metropolitans de Barcelona i amb la Guàrdia Urbana, va ser suficient. Consideren que la gran majoria de públic que va anar a l'estadi hauria optat pel cotxe encara que hi hagués hagut més busos. També a TMB van assegurar que el dispositiu havia funcionat bé i fluid.
La regidora de Seguretat, Assumpta Escarp, admet que l'embús va ser important, però considera que l'operatiu, amb 60 agents de la Guàrdia Urbana i una hora suplementària de metro, va ser correcte. Com BSM, va atribuir els col.lapses a la coincidència en l'arribada de la gent, que va ser gairebé simultània, tot i que primer hi havia teloners. Gairebé tothom va arribar a les 21.30 i això va influir en el retard voluntari de The Police, que fins gairebé les deu no van saltar a l'escenari. A la sortida, les vuit llançadores situades a l'entrada es van omplir en minuts i molts van preferir caminar que esperar que tornessin.
---------------------------------------------
El col·lapse per The Police confirma la dificultat d'accés a Montjuïc
1. • Unes 40.000 persones van optar pel transport privat i van embussar la muntanya
2. • Les vuit llançadores que connectaven amb l'Estadi Olímpic es van quedar curtes
PATRICIA CASTÁN
BARCELONA
Anar a un gran concert a Montjuïc suposa estar disposat a assumir un pelegrinatge d'anada i tornada. Els embussos que hi va haver per arribar i per tornar després de l'actuació de The Police a l'Estadi Olímpic dijous a la nit van evidenciar l'aïllament que pateix la muntanya per celebrar actes multitudinaris: el transport públic és insuficient i l'abús en la utilització del cotxe --per evitar la caminada des de la plaça d'Espanya-- provoca col.lapses.
Arribar i sortir de la muntanya va tornar a posar a prova la paciència dels ciutadans, que en molts casos van criticar la inadequada senyalització dels accessos de l'estadi, que va fer que milers de persones pul.lulessin per la zona buscant la seva porta poc abans de l'espectacle.
"Hem hagut de pujar i baixar a peu, hem acabat rebentats", van explicar dos amics que no es van voler perdre el retorn del cèlebre grup. A l'hora d'anar al concert van haver de desistir dels serveis de bus llançadora habilitats a tocar de la plaça d'Espanya perquè les cues eren monumentals. "Si saben que pujaran més de 55.000 persones, ¿per què no posen més autobusos?", diu un altre assistent, que hi va anar a peu i va baixar "com una sardina enllaunada".
L'operatiu previst va incloure el funcionament del metro i funicular fins a la una de la matinada. Les parades d'Espanya i Paral.lel van absorbir 9.000 viatgers entre la mitjanit i les 12.45 hores, quan es va normalitzar el volum de passatge. No obstant, el principal problema per a molts va ser moure's entre Montjuïc i la plaça d'Espanya. Fins a les vuit del vespre aquest trajecte es va cobrir reforçant les línies que serveixen regularment a la zona (50, 55 i el bus del parc de Montjuïc). Després de les vuit van començar a funcionar vuit llançadores que es van quedar molt curtes. A raó de 110 persones per vehicle, molts es van rendir al veure les cues.
APARCAMENTS PLENS
Paral.lelament, es calcula que fins a 40.000 persones van arribar en cotxe (entre 15 i 20.000 vehicles) i les van passar magres per poder aparcar. I això tenint en compte que BSM, l'empresa municipal que gestiona el parc de Montjuïc i les seves instal.lacions, havia disposat utilitzar el Sot del Migdia com a aparcament especial per a uns mil cotxes, i amb llançadora des del Sot a l'estadi.
Fonts de BSM sostenen que el dispositiu especial de transport públic, que es va pactar amb Transports Metropolitans de Barcelona i amb la Guàrdia Urbana, va ser suficient. Consideren que la gran majoria de públic que va anar a l'estadi hauria optat pel cotxe encara que hi hagués hagut més busos. També a TMB van assegurar que el dispositiu havia funcionat bé i fluid.
La regidora de Seguretat, Assumpta Escarp, admet que l'embús va ser important, però considera que l'operatiu, amb 60 agents de la Guàrdia Urbana i una hora suplementària de metro, va ser correcte. Com BSM, va atribuir els col.lapses a la coincidència en l'arribada de la gent, que va ser gairebé simultània, tot i que primer hi havia teloners. Gairebé tothom va arribar a les 21.30 i això va influir en el retard voluntari de The Police, que fins gairebé les deu no van saltar a l'escenari. A la sortida, les vuit llançadores situades a l'entrada es van omplir en minuts i molts van preferir caminar que esperar que tornessin.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Trist
Cap novetat, ja és trist que no hi hagi un TP en condicions a la regió metropolitana, però més trist és encara que hi hagi zones de Barcelona ciutat desprovistes d'un TP adequat...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Transport públic per als concerts de Serrat & Sabina
TMB wrote:Transport públic per als concerts de Serrat & Sabina
● Dos serveis especials de bus enllaçaran la plaça Espanya i el Sot del Migdia amb el Palau Sant Jordi des de les 7 de la tarda
Amb motiu dels concerts de Serrat & Sabina, que tindran lloc els propers dies 4, 5 i 6 d’octubre al Palau Sant Jordi, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana l’ús dels transports públics per facilitar els desplaçaments dels assistents tant a l’entrada com a la sortida de l’espectacle.
En aquest sentit, TMB ha habilitat per aquests tres dies dos serveis especials d’autobusos llançadora: un entre plaça Espanya i el Palau Sant Jordi que funcionarà des de les 7 de la tarda fins a les 12 de la nit; i l’altre entre el Sot del Migdia i el Palau Sant Jordi que funcionarà entre les 7 de la tarda i les 9 del vespre.
En aquests busos especial seran vàlids tots els títols de transport del sistema tarifari integrat. Així, les possibilitats d’accés més òptimes per anar al Palau Sant Jordi amb transport públic són:
· Metro Paral·lel (línies 2 i 3) + Funicular de Montjuïc
· Metro Espanya (línies 1 i 3) + Servei especial de bus
Recordar que el Metro funcionarà demà dijous, dia 4 d’octubre, fins a les 12 de la nit, el divendres, dia 5, fins a les 2 de la matinada i el dissabte, dia 6, sense interrupcions.
També es pot accedir a l’Estadi Olímpic amb les següents línies regulars d’autobús:
· Línia 50 (Trinitat Nova - Parc de Montjuïc). Els dies feiners i els dissabtes funciona fins a les 22.15 hores.
· Línia 55 (Pl. Catalana - Parc de Montjuïc). Els dies feiners i els dissabtes funciona fins a les 22.40 hores.
· Bus Parc de Montjuïc (Pl. Espanya - Castell de Montjuïc). Els dies feiners i els dissabtes funciona fins a les 21 hores.
Plaça Espanya és un centre neuràlgic de comunicació on conflueixen la xarxa de metro (a l’estació d'Espanya, L1 i L3), els FGC, diferents línies d’autobusos de TMB i altres línies d’autobusos metropolitans diürnes i nocturnes.
Barcelona, 3 d’octubre de 2007
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Trasllat!
Ha d'anar al fil de transport en general.
A més, potser convindria juntar tots aquests fils de dispositius especials de TP per a espectacles multitudinaris en un de sol.
A més, potser convindria juntar tots aquests fils de dispositius especials de TP per a espectacles multitudinaris en un de sol.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Experiència personal resumida (després d'haver canviat el primer pla, que era el bo: agafar el 50 des de Pl. Universitat)
- Cua d'uns 25 minuts aprox. (des de les "torres bessones" fins a la mateixa cantonada amb el lateral de Gran Via)
- Procediment de càrrega dels vehicles "relativament ràpid", tenint en compte que no eren pas llençadores (com ara les Especial Bus dels partits de l'Espanyol) i per tant el temps de càrrega era el de pujar-hi tothom i validar el seu títol seqüencialment. Hagués estat millorable si quan s'acumulaven dos o més busos haguessin permès d'entrar-hi simultàniament, però reconec que s'haurien produit aglomeracions i confusions perquè la cua era única.
- Alguns autobusos estàndar mesclats amb els articulats (que eren majoria, tanmateix). Una mica sorprenent (els 36XX haguessin estat ideals, per aquest servei, i suposo que estaven tots aparcadets menys els 2 que ara fan línia normal)
- Les línies en teoria acabaven a les 12, i el concert va fer-ho a les 0:30 passades. Dubtes sobre si haurien ajornat el final de la línia. Sí que van fer-ho, però en sortir no vam veure busos i vam baixar caminant. Val a dir que vam fer bé: el primer bus especial ens va avançar quan ja estàvem al passeig de les fonts...
- Cua d'uns 25 minuts aprox. (des de les "torres bessones" fins a la mateixa cantonada amb el lateral de Gran Via)
- Procediment de càrrega dels vehicles "relativament ràpid", tenint en compte que no eren pas llençadores (com ara les Especial Bus dels partits de l'Espanyol) i per tant el temps de càrrega era el de pujar-hi tothom i validar el seu títol seqüencialment. Hagués estat millorable si quan s'acumulaven dos o més busos haguessin permès d'entrar-hi simultàniament, però reconec que s'haurien produit aglomeracions i confusions perquè la cua era única.
- Alguns autobusos estàndar mesclats amb els articulats (que eren majoria, tanmateix). Una mica sorprenent (els 36XX haguessin estat ideals, per aquest servei, i suposo que estaven tots aparcadets menys els 2 que ara fan línia normal)
- Les línies en teoria acabaven a les 12, i el concert va fer-ho a les 0:30 passades. Dubtes sobre si haurien ajornat el final de la línia. Sí que van fer-ho, però en sortir no vam veure busos i vam baixar caminant. Val a dir que vam fer bé: el primer bus especial ens va avançar quan ja estàvem al passeig de les fonts...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Sí que és TP en general
Precisament, perquè és autobús i metro, s'ha traslladat a aquest subfòrum. Es parla del transport en general per accedir a aquests esdeveniments.Fran-Ikarus wrote:PD: No entenc què fa això en aquest subfòrum (què no són autobusos i Metro? què no és àrea Barcelona?)
Insisteixo, per tractar-se de la mateixa tipologia logística, trobo que es podrien juntar tots els fils de TP a concerts, partits, etc. en un de sol. I sí, ja sé que, ara per ara, no és possible juntar diversos fils existents, però ho dic de cara a aportacions futures.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Aviam, a priori pot semblar "transports en general", però és clarament d'autobusos.
Perquè el que està parlant és, per sobre de tot, de les línies especials de busos que estan disponibles amb motiu dels concerts, i després aprofita per esmentar com acostar-se a la muntanya en sí (per anar-hi, clar, perquè per tornar-ne nasti de plasti anit) en Metro, FGC... Però que són transports que ja hi són presents cada dia de la mateixa manera.
És a dir, no hi ha cap cosa noticiable en que s'hi pogués arribar a Pl. Espanya en Metro o FGC (com sempre)
Per aquesta regla de tres, cada cop que hi ha novetats en línies d'autobusos haurien d'anar en aquest subfòrum, perquè sempre s'hi pot esmentar que en Metro tal o qual línia arriba fins a l'origen de la llençadora...
Llavors, en aquest sentit, entenc i demano que es mogui a autobusos, perquè altrament cada cop que hi hagi circulació especial d'algun transport clarament definit, la ficarem aquí, quan trobo lògic que les ampliacions d'horari del Metro pel que sigui vagin a Transports àrea de Barcelona i no pas a Transports en general; però també que ho facin les d'autobusos, com aquest cas.
O potser estem parlant de que la classificació actual dels subfòrums no és la més idònia per aquests casos... Ja que alguns són per criteris geogràfics... pero sempre que parlin de trens o simil·lars. Mentre que d'altres són per tipus de transport (autobusos). I llavors, quan hi ha una notícia com aquesta, clarament sobre autobusos de Barcelona (per molt que el "recordatori" sobre horaris de Metro i FGC que tots coneixem de sobres, la "maquilli"), no va ni a autobusos ni a Barcelona?
Perquè el que està parlant és, per sobre de tot, de les línies especials de busos que estan disponibles amb motiu dels concerts, i després aprofita per esmentar com acostar-se a la muntanya en sí (per anar-hi, clar, perquè per tornar-ne nasti de plasti anit) en Metro, FGC... Però que són transports que ja hi són presents cada dia de la mateixa manera.
És a dir, no hi ha cap cosa noticiable en que s'hi pogués arribar a Pl. Espanya en Metro o FGC (com sempre)
Per aquesta regla de tres, cada cop que hi ha novetats en línies d'autobusos haurien d'anar en aquest subfòrum, perquè sempre s'hi pot esmentar que en Metro tal o qual línia arriba fins a l'origen de la llençadora...
Llavors, en aquest sentit, entenc i demano que es mogui a autobusos, perquè altrament cada cop que hi hagi circulació especial d'algun transport clarament definit, la ficarem aquí, quan trobo lògic que les ampliacions d'horari del Metro pel que sigui vagin a Transports àrea de Barcelona i no pas a Transports en general; però també que ho facin les d'autobusos, com aquest cas.
O potser estem parlant de que la classificació actual dels subfòrums no és la més idònia per aquests casos... Ja que alguns són per criteris geogràfics... pero sempre que parlin de trens o simil·lars. Mentre que d'altres són per tipus de transport (autobusos). I llavors, quan hi ha una notícia com aquesta, clarament sobre autobusos de Barcelona (per molt que el "recordatori" sobre horaris de Metro i FGC que tots coneixem de sobres, la "maquilli"), no va ni a autobusos ni a Barcelona?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Transport públic per al concert de Take That
Transport públic per al concert de Take That
● Dos serveis especials de bus enllaçaran la plaça Espanya i el Sot del Migdia amb el Palau Sant Jordi
● Metro funcionarà ininterrompudament la nit del dissabte
Amb motiu del concert de Take That, que tindrà lloc el proper dissabte 20 d’octubre al Palau Sant Jordi, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana l’ús dels transports públics per facilitar els desplaçaments dels assistents tant a l’entrada com a la sortida de l’espectacle.
En aquest sentit, TMB ha habilitat dos serveis especials d’autobusos llançadora: un entre plaça Espanya i el Palau Sant Jordi que funcionarà des de les 7:30 de la tarda fins a les 12 de la nit; i l’altre entre el Sot del Migdia i el Palau Sant Jordi que funcionarà entre les 7 de la tarda i les 9 del vespre.
En aquests busos especials seran vàlids tots els títols de transport del sistema tarifari integrat i els vehicles portaran l'indicador de línia “Servei Especial”. Així, les possibilitats d’accés més òptimes per anar al Palau Sant Jordi amb transport públic són:
· Metro Paral·lel (línies 2 i 3) + Funicular de Montjuïc
· Metro Espanya (línies 1 i 3) + Servei especial de bus
Es recorda que el metro funciona com tots els dissabtes ininterrompudament tota la nit.
També es pot accedir al Palau Sant Jordi amb les següents línies regulars d’autobús:
· Línia 50 (Trinitat Nova - Parc de Montjuïc). Els dies feiners i els dissabtes funciona fins a les 22.15 hores.
· Línia 55 (Pl. Catalana - Parc de Montjuïc). Els dies feiners i els dissabtes funciona fins a les 22.40 hores.
· Bus Parc de Montjuïc (Pl. Espanya - Castell de Montjuïc). Els dies feiners i els dissabtes funciona fins a les 21 hores.
Plaça Espanya és un centre neuràlgic de comunicació on conflueixen la xarxa de metro (a l’estació d'Espanya, L1 i L3), els FGC, diferents línies d’autobusos de TMB i altres línies d’autobusos metropolitans diürnes i nocturnes.
Barcelona, 16 d’octubre de 2007
● Dos serveis especials de bus enllaçaran la plaça Espanya i el Sot del Migdia amb el Palau Sant Jordi
● Metro funcionarà ininterrompudament la nit del dissabte
Amb motiu del concert de Take That, que tindrà lloc el proper dissabte 20 d’octubre al Palau Sant Jordi, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana l’ús dels transports públics per facilitar els desplaçaments dels assistents tant a l’entrada com a la sortida de l’espectacle.
En aquest sentit, TMB ha habilitat dos serveis especials d’autobusos llançadora: un entre plaça Espanya i el Palau Sant Jordi que funcionarà des de les 7:30 de la tarda fins a les 12 de la nit; i l’altre entre el Sot del Migdia i el Palau Sant Jordi que funcionarà entre les 7 de la tarda i les 9 del vespre.
En aquests busos especials seran vàlids tots els títols de transport del sistema tarifari integrat i els vehicles portaran l'indicador de línia “Servei Especial”. Així, les possibilitats d’accés més òptimes per anar al Palau Sant Jordi amb transport públic són:
· Metro Paral·lel (línies 2 i 3) + Funicular de Montjuïc
· Metro Espanya (línies 1 i 3) + Servei especial de bus
Es recorda que el metro funciona com tots els dissabtes ininterrompudament tota la nit.
També es pot accedir al Palau Sant Jordi amb les següents línies regulars d’autobús:
· Línia 50 (Trinitat Nova - Parc de Montjuïc). Els dies feiners i els dissabtes funciona fins a les 22.15 hores.
· Línia 55 (Pl. Catalana - Parc de Montjuïc). Els dies feiners i els dissabtes funciona fins a les 22.40 hores.
· Bus Parc de Montjuïc (Pl. Espanya - Castell de Montjuïc). Els dies feiners i els dissabtes funciona fins a les 21 hores.
Plaça Espanya és un centre neuràlgic de comunicació on conflueixen la xarxa de metro (a l’estació d'Espanya, L1 i L3), els FGC, diferents línies d’autobusos de TMB i altres línies d’autobusos metropolitans diürnes i nocturnes.
Barcelona, 16 d’octubre de 2007
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Linies de bus excepcionals, per esdeveniments, obres, etc.
Inicio aquest fil per parlar de linies que circulen de manera excepcional o de línies que es reforcen quan hi ha algun esdeveniment en especial que ho justifica.
Last edited by Ecomobisostrans on Saturday 20/10/2007 10:43, edited 1 time in total.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Comenso amb aquesta:
TMB wrote:Transport públic per al Festival de la Dignitat
● Dos serveis especials de bus enllaçaran la plaça Espanya i el Sot del Migdia amb el Palau Sant Jordi
Amb motiu del Festival per a la Dignitat, que tindrà lloc aquest diumenge 21 d’octubre al Palau Sant Jordi, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana l’ús dels transports públics per facilitar els desplaçaments dels assistents tant a l’entrada com a la sortida de l’espectacle.
En aquest sentit, TMB ha habilitat dos serveis especials d’autobusos llançadora: un entre plaça Espanya i el Palau Sant Jordi que funcionarà des de les 15.00 del migdia fins a les 20.00 del vespre; i l’altre entre el Sot del Migdia i el Palau Sant Jordi que funcionarà entre les 15.00 del migdia i les 18.00 de la tarda.
En aquests busos especials seran vàlids tots els títols de transport del sistema tarifari integrat i els vehicles portaran l'indicador de línia “Servei Especial”. Així, les possibilitats d’accés més òptimes per anar al Palau Sant Jordi amb transport públic són:
· Metro Paral·lel (línies 2 i 3) + Funicular de Montjuïc
· Metro Espanya (línies 1 i 3) + Servei especial de bus
Es recorda que el metro funciona com tots els diumenges fins a la mitjanit.
També es pot accedir al Palau Sant Jordi amb les següents línies regulars d’autobús:
· Línia 50 (Trinitat Nova - Parc de Montjuïc). Els caps de setmana funciona fins a les 22.15 hores.
· Línia 55 (Pl. Catalana - Parc de Montjuïc). Els caps de setmana funciona fins a les 22.40 hores.
· Bus Parc de Montjuïc (Pl. Espanya - Castell de Montjuïc). Els caps de setmana funciona fins a les 21.00 hores.
Plaça Espanya és un centre neuràlgic de comunicació on conflueixen la xarxa de metro (a l’estació d'Espanya, L1 i L3), els FGC, diferents línies d’autobusos de TMB i altres línies d’autobusos metropolitans diürnes i nocturnes.
Barcelona, 19 d’octubre de 2007
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
TMB wrote:Transport públic als cementiris
● El dispositiu de reforç del servei per Tots Sants s’inicia aquest cap de setmana
Com ja és habitual per la festivitat de Tots Sants, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana la utilització dels transports públics de metro i autobusos per desplaçar-se als cementiris.
Amb aquest motiu, i per cobrir l’increment de la demanda que es produeix en aquestes dates, TMB inicia aquest cap de setmana un pla de reforçament de les línies que comuniquen amb els cementiris. L’esmentat pla consisteix en una sèrie de mesures de reforç sobre el servei habitual de determinades línies de bus per adaptar l’oferta a la demanda i atendre de manera eficaç les necessitats dels usuaris, i la posada en servei d’algunes línies llançadora per facilitar una connexió més directa.
Cementiri de Montjuïc
Els dies 28 d’octubre i 1 de novembre hi haurà dues llançadores especials per connectar Pl. Espanya amb la part alta del cementiri i Pl. Catalunya amb l’entrada sud.
També hi haurà llançadores connectades amb el bus 107 (la línia interior del cementiri), que reforçarà el seu servei del dia 21 d’octubre al 4 de novembre. També es reforçarà la línia 21 que va des del Paral·lel fins al Prat, passant per l’entrada sud del cementiri.
Cementiri del Nord (Cerdanyola)
La línia 102 (Pl. Eivissa – Cementiri de Collserola) reforçarà el seu servei del 20 d’octubre al 4 de novembre.
Les línies 103 (Montcada – Cementiri de Collserola) i 104 (Fabra i Puig – Cementiri de Collserola) reforcen el seu servei els dies 20, 21, 27 i 28 d’octubre i 1 de novembre. La línia 104 també reforça el servei els dies 3 i 4 de novembre. De manera excepcional, aquestes dues línies circularan els dies laborables del 29 d’octubre al 2 de novembre.
Cementiri de l’Est (Poblenou)
Línia 4 de metro (estació Llacuna)
Línia 6 d’autobús (Pg. Manuel Girona - Poblenou)
Línia 14 d’autobús (V. Olímpica - Bonanova)
Línia 26 d’autobús (Poblenou – Virrei Amat)
Línia 36 d’autobús (Paral·lel – Can Dragó)
Línia 41 d’autobús (Pl. Francesc Macià - Diagonal Mar)
Línia 71 d’autobús (Pg. Marítim - Pol. Canyelles)
Línia 92 d’autobús (Gràcia - Pg. Marítim)
Línia 141 d’autobús (Av. Mistral - Barri del Besòs)
Cementiri de les Corts
Línia 3 de metro (estació de Palau Reial)
Línia 5 de metro (estació de Collblanc)
Línia 7 d’autobús (Diagonal Mar - Zona Universitària)
Línia 15 d’autobús (Hospital de Sant Pau - Collblanc)
Línia 33 d’autobús (Zona Universitària - Verneda)
Línia 43 d’autobús (Les Corts - Sant Adrià)
Línia 54 d’autobús (Campus Nord - Estació del Nord)
Línia 56 d’autobús (Collblanc - Besòs/Verneda)
Línia 57 d’autobús (Cornellà - Pg. Marítim)
Línia 59 d’autobús (Pg. Marítim - Pl. Maria Cristina)
Línia 60 d’autobús (Pl. de les Glòries - Zona Universitària)
Línia 63 d’autobús (Universitat - Sant Joan Despí)
Línia 67 d’autobús (Cornellà/Sant Ildefons - Pl. Catalunya)
Línia 68 d’autobús (Cornellà - Pl. Catalunya)
Línia 70 d’autobús (Sants - Bonanova)
Línia 72 d’autobús (Pg. Zona Franca - Bonanova)
Línia 74 d’autobús (Zona Universitària - Fabra i Puig)
Línia 75 d’autobús (Les Corts - Av. Tibidabo)
Línia 78 d’autobús (Est. Sants - S. Joan Despí)
Línia 113 d’autobús (Joan XXIII - Barri de la Mercè)
Línia 157 d’autobús (Sant Joan Despí - Pg. Marítim)
Línia 158 d’autobús (Collblanc - Sant Just)
Campanya de comunicació
Per tal d'informar d'aquestes alternatives i recomanacions, TMB està realitzant una campanya de comunicació que inclou l'edició de fullets informatius i un reforç en la senyalització discrecional de la zona de les llançadores i de les línies regulars que porten als cementiris.
Barcelona, 19 d’octubre de 2007
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org