2a trobada al Triangle, dissabte 29!!!!!!!!!
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Grup?
Això és perquè no hi érem nosaltres per organitzar-ho, JaMiRo!JaMiRo! wrote:Bé, el que volem els qui no hem assistit (jo, per exemple) és la foto de grup!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- foronda 141
- N8
- Posts: 852
- Joined: Monday 14/08/2006 21:14
- Location: Poblenou
Pregunto: ¿Hem vist la totalitat de las instalacions del Triangle?
No se si ha res mes, pro trobo a faltar alguna zona perl'estacionament de trens, rentat, etc.
M'enrecordo ara al arribar a casa, al moment no se m'ha ocorregut preguntar.
Un altre cosa:
Per els que teniu fil directe amb TMB.
Fetes ja dues visitas al triangle, es hora de començar a preparar mes trobades i sempre que sigui posible proposo dos llocs on m'agradaría anar, concretament llocs mes técnics.
-Cotxeres de Sagrera, incluint visita al Centre de Control dels autobusos que es trova allá.
-Centre de Control del metro a Sagrada Familia, al lloc on ha han las pantallas d'ordinador (veure las fotos del llibre que ens han donat).
I sis fos posible acompanyats per algun especialista que ens expliques com funciona tot plegat.
Salutacions.
No se si ha res mes, pro trobo a faltar alguna zona perl'estacionament de trens, rentat, etc.
M'enrecordo ara al arribar a casa, al moment no se m'ha ocorregut preguntar.
Un altre cosa:
Per els que teniu fil directe amb TMB.
Fetes ja dues visitas al triangle, es hora de començar a preparar mes trobades i sempre que sigui posible proposo dos llocs on m'agradaría anar, concretament llocs mes técnics.
-Cotxeres de Sagrera, incluint visita al Centre de Control dels autobusos que es trova allá.
-Centre de Control del metro a Sagrada Familia, al lloc on ha han las pantallas d'ordinador (veure las fotos del llibre que ens han donat).
I sis fos posible acompanyats per algun especialista que ens expliques com funciona tot plegat.
Salutacions.
- faristol
- N8
- Posts: 769
- Joined: Friday 05/01/2007 20:20
- Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.
JO tampoc sortire a la foto de grup ja que estava amb en Fran-ikarus, el sigfrid i algu mes "escudrinyant" el estimat 300 , la joia de la corona i que espero que aviat estigui totalment operatiu.
En quant a les fotos la veritat es que hi havia molt poca llum i no van quedar del tot be, en posare algunes
ZONA PRESERVATS, o mes aviat Zona dels retornats d'un mal son.
El tranvia 870.
El LV2
El 349
El tranvia Mataro-Argentona.
El vehícle Nº2 del antic Funicular de Montjuich.
El ZooBus, pero amb vista desde el darrera.
El 5000.
Un Washington, algu va comentar que aquest es el que va estar a la exposicio del Born de l'any 1981,no se si es cert, pero entre els que es "conserven" hi deu ser.
Un altre Washington, la veritat es que els "urbanitas" i Barcelonins els aires pirinencs ens senten molt be, pero pel que es veu a aquests vehícles no els hi senten tant be.
Uns "SEIDAS", crec.
El BUS CULTURAL no esta desaperagut, pero si molt malmès.
Les vies arriben ben be a la zona dels preservats.
I tot just s'acaben...
Tambe dir del que es va parlar en el seu moment arran de la no preservacio d'un 1000 per falta d'espai, que alla n'hi ha mes que de sobra i si que es podia haber guardat si el problema era l'espai.
ZONA METRO
El darrer 3000 Reformat, encara li faltaven per montar els seients i mes coses, per si no queda clar quin numero es:
Aixi ja no hi han dubtes posibles...
Un 9000, en aquesta zona tambe hi son les Maquetes 1:1 de les series 9000 i 5000.
ARA EL NOSTRE ESTIMAT 300
A mi tambe em va semblar algo curta la visita i vaig trobar a faltar veure mes trens i la zona d'estacionament i alguna explicacio mes tecnica, pero fantastic poqguer visitar les cotxeres i tornar a "tocar" el 300, felicitats per la visita i ara pensar ja en la propera...i que no plogui...
En quant a les fotos la veritat es que hi havia molt poca llum i no van quedar del tot be, en posare algunes
ZONA PRESERVATS, o mes aviat Zona dels retornats d'un mal son.
El tranvia 870.
El LV2
El 349
El tranvia Mataro-Argentona.
El vehícle Nº2 del antic Funicular de Montjuich.
El ZooBus, pero amb vista desde el darrera.
El 5000.
Un Washington, algu va comentar que aquest es el que va estar a la exposicio del Born de l'any 1981,no se si es cert, pero entre els que es "conserven" hi deu ser.
Un altre Washington, la veritat es que els "urbanitas" i Barcelonins els aires pirinencs ens senten molt be, pero pel que es veu a aquests vehícles no els hi senten tant be.
Uns "SEIDAS", crec.
El BUS CULTURAL no esta desaperagut, pero si molt malmès.
Les vies arriben ben be a la zona dels preservats.
I tot just s'acaben...
Tambe dir del que es va parlar en el seu moment arran de la no preservacio d'un 1000 per falta d'espai, que alla n'hi ha mes que de sobra i si que es podia haber guardat si el problema era l'espai.
ZONA METRO
El darrer 3000 Reformat, encara li faltaven per montar els seients i mes coses, per si no queda clar quin numero es:
Aixi ja no hi han dubtes posibles...
Un 9000, en aquesta zona tambe hi son les Maquetes 1:1 de les series 9000 i 5000.
ARA EL NOSTRE ESTIMAT 300
A mi tambe em va semblar algo curta la visita i vaig trobar a faltar veure mes trens i la zona d'estacionament i alguna explicacio mes tecnica, pero fantastic poqguer visitar les cotxeres i tornar a "tocar" el 300, felicitats per la visita i ara pensar ja en la propera...i que no plogui...
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
El de la dreta és un Aclo-Seida (en queden dos, allà al sòtan). Eren Aclo de la sèrie 400, com el ZooBus (410), alguns dels quals van ser recarrossats a un pis per Seida als anys 60.
El de l'esquerra és un Chausson-Pegaso (enganya aquest frontal tan "simplón"). La sèrie 800 dels Chausson de TB va ser motoritzada per ENASA.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
El centre de control del Metro està a Sagrera a sobre del centre de control d'autobusos.foronda 141 wrote: Fetes ja dues visitas al triangle, es hora de començar a preparar mes trobades i sempre que sigui posible proposo dos llocs on m'agradaría anar, concretament llocs mes técnics.
-Cotxeres de Sagrera, incluint visita al Centre de Control dels autobusos que es trova allá.
-Centre de Control del metro a Sagrada Familia, al lloc on ha han las pantallas d'ordinador (veure las fotos del llibre que ens han donat).
I sis fos posible acompanyats per algun especialista que ens expliques com funciona tot plegat.
Salutacions.
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Posts: 330
- Joined: Saturday 21/07/2007 22:56
- Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
Abans de que em feu pupa o m'envieu a matons a sou, us envio la foto de grup que ens vam fer tots els fotracarencs que vam anar a la visita... Tots? No! Encara quedaven Fran-Ikarus (+ friend), Faristol i Sigrid, passejant per dins del 300 aliens a tot el que passava a l'exterior.
Coincideixo amb Foronda sobre la recerca de nous objectius de visita, i per això Sagrera seria idònia. Per cert, llàstima de la (...) pluja que ens va aiguar la visita a les cotxeres en sí -tant d'autobusos com de metros-!!!!
Coincideixo amb Foronda sobre la recerca de nous objectius de visita, i per això Sagrera seria idònia. Per cert, llàstima de la (...) pluja que ens va aiguar la visita a les cotxeres en sí -tant d'autobusos com de metros-!!!!
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
Puc afirmar que aquests quatre individus eren estretament vigilats per un cinquè absent de la foto de grup.Trytasa Baldaquino wrote:Abans de que em feu pupa o m'envieu a matons a sou, us envio la foto de grup que ens vam fer tots els fotracarencs que vam anar a la visita... Tots? No! Encara quedaven Fran-Ikarus (+ friend), Faristol i Sigrid, passejant per dins del 300 aliens a tot el que passava a l'exterior.
Aprofito per demanar disculpes a la resta del grup que es va desplaçar en transport públic degut a la meva marxa inmediata del punt de descàrrega de l'autobús llençadora, ja que tenia una agenda atapeïda. La veritat és que jo sí que vaig sortir ben satisfet de la visita, tot i que és una autèntica desgràcia que tot aquell material s'estigui acabant de podrir allà sota terra. L'estat dels meus admirats PCCs era esfereidor. Ni tan sols cabia la possibilitat de pujar-hi a un, ja que fins i tot els esglaons d'accès estaven trencats.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Gràcies a que algú els va fer pujar a Castellar, no van acabar a mans d'un ferrovellaire. L'alternativa era: o drapaire o El Clot del Moro. Almenys així m'ho han explicat a mí. Si algú té més informació agrairé la seva publicació. Això va ser quan van tancar la cotxera de ¿Diputació?, a finals dels 80 del segle XX.faristol wrote:JO tampoc sortire a la foto de grup ja que estava amb en Fran-ikarus, el sigfrid i algu mes "escudrinyant" el estimat 300 , la joia de la corona i que espero que aviat estigui totalment operatiu.
En quant a les fotos la veritat es que hi havia molt poca llum i no van quedar del tot be, en posare algunes
ZONA PRESERVATS, o mes aviat Zona dels retornats d'un mal son.
Pel que jo sé i crec recordar aquest és un contemporani dels Washington, però no un PCC. Em sona el mot de "manoletes", però a veure si algú em refresca la memòria. També em sona la procedència Maquitrans, però no n'estic gens segur.
Aquest darrer sí que és un PCC ex Washington.
Per cert, tot aquest material va ser "vandalitzat" per una colla de "joves" urbanites que, durant unes estades de colònies d'estiu, prop del Clot del Moro, es van dedicar a trencar tots els vidres a cop de roc.
Salut !!
Pel que jo sé i crec recordar aquest és un contemporani dels Washington, però no un PCC. Em sona el mot de "manoletes", però a veure si algú em refresca la memòria. També em sona la procedència Maquitrans, però no n'estic gens segur.
Salut !![/quote]
Premi, efectivament es un 1200 construit per maquitrans, no obstan si es tipus PCC, i a Barcelona varen circular abans que els Wasintong, que van ser adquirits de segona ma.
I efectivament es el que va estar a l'exposicio trens i estacions, es pot saber, ja que malgrat el su lamentable estat ens veu el color vermell, i al la seva vida activa, tots els 1200 van acabar lluint el verd Porcioles
Jo els recordo circulant per Barcelona, i a l'exposició
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Posts: 330
- Joined: Saturday 21/07/2007 22:56
- Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
Efectivament, coincideixo amb Geníssimon en alguns aspectes:
- És lamentable l'estat en que es troben tant els 1200 (manoletes), como els 1600 (washingtons) i tot el surtit d'autobusos, que van pujar molts 'pel seu propi peu'.
- És cert de es pot considerar en Salmerón responsable de la putrefacció dels mateixos, ja que només que els hagués guardat sota sostre s'hauria evitat l'accés dels vàndals grafiters i el rovell en un clima molt fred a l'hivern (neu inclosa) i molt càlid i plujós a l'estiu, com és el de Castellar de n'Hug.
- Tanmateix, també es cert que de no haver existit Museu, ni si en Salmerón s'hagués preocupat de rescatar-los, tota aquesta part de la nostra història hagués anat a desballestar, com va passar amb la resta de les seves sèries. No es normal que amb els més de vuit-cents (sí, 800l!) monotrals 6035 que van circular per Barcelona , només en quedi un per a la seva preservació (menció especial per a la UAB i els seus 6035-A, ja que gràcies a com els han mimat durant les darreres dues décades, s'han pogut conservar articulats com el d'ARCA).
En tot cas, la gestió del museo és molt criticable, i és una sort que tot el material hagi baixat de nou a Barcelona i es faci una aposta ferma per a la seva restauració progressiva. A veure si és veritat.
- És lamentable l'estat en que es troben tant els 1200 (manoletes), como els 1600 (washingtons) i tot el surtit d'autobusos, que van pujar molts 'pel seu propi peu'.
- És cert de es pot considerar en Salmerón responsable de la putrefacció dels mateixos, ja que només que els hagués guardat sota sostre s'hauria evitat l'accés dels vàndals grafiters i el rovell en un clima molt fred a l'hivern (neu inclosa) i molt càlid i plujós a l'estiu, com és el de Castellar de n'Hug.
- Tanmateix, també es cert que de no haver existit Museu, ni si en Salmerón s'hagués preocupat de rescatar-los, tota aquesta part de la nostra història hagués anat a desballestar, com va passar amb la resta de les seves sèries. No es normal que amb els més de vuit-cents (sí, 800l!) monotrals 6035 que van circular per Barcelona , només en quedi un per a la seva preservació (menció especial per a la UAB i els seus 6035-A, ja que gràcies a com els han mimat durant les darreres dues décades, s'han pogut conservar articulats com el d'ARCA).
En tot cas, la gestió del museo és molt criticable, i és una sort que tot el material hagi baixat de nou a Barcelona i es faci una aposta ferma per a la seva restauració progressiva. A veure si és veritat.
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)