L13 Badalona Centre-Can Ruti
L13 Badalona Centre-Can Ruti
Obro aquest fil per tal de fer un seguiment sobre la futura L13 que unirà Badalona Centre amb Can Ruti. Actualment per tal d'arribar a Can Ruti hi arriba el bus però no cal explicar el que costa arribar allà d'alt.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
I per on te que anar (mapa) eixa nova línia?
EDITO
Wikipedia Esta línea será una prolongación de la L2 de Morera hasta el hospital de Can Ruti que, por su difícil acceso, solo se podrá construir como una línea de Metro Ligero
ESTACIONES LÍNEA 13
* Morera
* Canyet
* Can Ruti
I per a aixó (una caguerà com la L11) perqué no prolongar directament la L2?
EDITO
Wikipedia Esta línea será una prolongación de la L2 de Morera hasta el hospital de Can Ruti que, por su difícil acceso, solo se podrá construir como una línea de Metro Ligero
ESTACIONES LÍNEA 13
* Morera
* Canyet
* Can Ruti
I per a aixó (una caguerà com la L11) perqué no prolongar directament la L2?
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
De fet aquesta linia no se n'ha parlat res...
A més ara a Can Ruti arriben força busos i nitbusos...
Hi a altres infrastructures més importants encara per fer que la gent de Badalona cada dia que passa ens indignem més per veure com obren infrastructures que no ens serveixen com la T5 i en canvi la L10 i la L1 no fa mes que endarrerir-se...
La L13, excepte Morera i Pomar que son barris prou densos, la resta de la linia fa molts quilòmetres sense passar per zones habitades, simplement escalaria el parc forestal fins Can Ruti.
I ara que la L12 no es farà... Potser ja no li dirien L13.
Sembla que el que es podria arribar a fer seria l'extensió Badalona Centre - Casagemes - Morera - Pomar de la L2 i des d'allà o bé la L13 que seria una llançadera o bé una linia de TRAM.
A més ara a Can Ruti arriben força busos i nitbusos...
Hi a altres infrastructures més importants encara per fer que la gent de Badalona cada dia que passa ens indignem més per veure com obren infrastructures que no ens serveixen com la T5 i en canvi la L10 i la L1 no fa mes que endarrerir-se...
La L13, excepte Morera i Pomar que son barris prou densos, la resta de la linia fa molts quilòmetres sense passar per zones habitades, simplement escalaria el parc forestal fins Can Ruti.
I ara que la L12 no es farà... Potser ja no li dirien L13.
Sembla que el que es podria arribar a fer seria l'extensió Badalona Centre - Casagemes - Morera - Pomar de la L2 i des d'allà o bé la L13 que seria una llançadera o bé una linia de TRAM.
Si exactamente las estaciones serian Badalona Centre, Morera; Canyet; Can Ruti. Entonces alargar la L2 por otro ramal que vaya de Badalona Centre hasta Mongat y en un futuro hasta el Masnou.Sr.Horn wrote:I per on te que anar (mapa) eixa nova línia?
EDITO
Wikipedia Esta línea será una prolongación de la L2 de Morera hasta el hospital de Can Ruti que, por su difícil acceso, solo se podrá construir como una línea de Metro Ligero
ESTACIONES LÍNEA 13
* Morera
* Canyet
* Can Ruti
I per a aixó (una caguerà com la L11) perqué no prolongar directament la L2?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
¡Ahí las dao!
Correcte.U-Bahn wrote:La L13 només és una línia pintada a un mapa, no hi ha cap projecte ni estudi ni res.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
No té perquè, ja que la L12 serà la R3 i aquesta sempre serà com una línia de metro i potser en el futur les R1,R2,R3 seran L15,L16...EUKibo wrote:De fet aquesta linia no se n'ha parlat res...
I ara que la L12 no es farà... Potser ja no li dirien L13.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
-
- N2
- Posts: 19
- Joined: Monday 16/07/2007 15:59
- Location: Sta. Eulàlia (L'H)
Sr.Horn wrote:I per on te que anar (mapa) eixa nova línia?
EDITO
Wikipedia Esta línea será una prolongación de la L2 de Morera hasta el hospital de Can Ruti que, por su difícil acceso, solo se podrá construir como una línea de Metro Ligero
ESTACIONES LÍNEA 13
* Morera
* Canyet
* Can Ruti
I per a aixó (una caguerà com la L11) perqué no prolongar directament la L2?
Això ho vaig escriure jo, sent part d'un error meu...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Rodalies no és metro!
A veure si ens aclarim, almenys entre afeccionats al ferrocarril: Rodalies no és metro, per molt que els polítics tinguin atacs de rapsòdia amb mandangues com el "metro exprés", "metro comarcal" o facècies semblants.sortrens wrote:No té perquè, ja que la L12 serà la R3 i aquesta sempre serà com una línia de metro i potser en el futur les R1,R2,R3 seran L15,L16...
En el tronc central (algun dia, Torrassa-Sagrera) potser hi haurà freqüències de metro, però això no fa que cada línia per si sola en tingui característiques. I "metro" ve de metropolità, que ja em direu què en tenen, d'això, comarques com l'Osona, el Bages o el Penedès, amb tots els respectes.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.