Anunci Loteria de Nadal

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Post Reply
mikado
N9
N9

Anunci Loteria de Nadal

Post by mikado »

Ha sortit avui al programa "España Directo" el rodatge de l'anunci de la loteria de Nadal. Ja no surt "el calb", però en aquest any l'anunci s'ha rodat a l'Estació de França i almenys surten un CIVIA i un ALTARIA, si veig més ho posso. Estic a l'espera ...
JaMiRo!
N10
N10

Versió Morlán

Post by JaMiRo! »

mikado wrote:Ha sortit avui al programa "España Directo" el rodatge de l'anunci de la loteria de Nadal. Ja no surt "el calb", però en aquest any l'anunci s'ha rodat a l'Estació de França i almenys surten un CIVIA i un ALTARIA, si veig més ho posso. Estic a l'espera ...
Dic jo que el podrien fer a Sants-Estació o a Passeig de Gràcia quan hi ha merder, amb el Víctor Morlán dient "que la suerte te acompañe...en tu viaje en cercanías"... :)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
mikado
N9
N9

Post by mikado »

Al final , veient el frame q han donat,la història és quelcom com que la família ve de lluny o així en tren i et porten la sort. La família ve en un ALVIA fan un travelling amb la càmera i a otra cosa mariposa, perque l'anuncia de 20 segons han dit que transcorrer en 2-3 localitzacions, així doncs entre decims de loteria, felicitacions i tal suposso q tindrem 4-5 segons d'EDF.

Jo també agafaria a SANTS per fer l'anunci, però fora (zona Calaix) amb els operaris treballant a destajo fent pantalles i pilots i la Magdalena pel mig dient "Chicos en dissiembre tó acabao" i unes lletres "Que la suerte te acompañe Magdalena".
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”