Anunci Loteria de Nadal
Anunci Loteria de Nadal
Ha sortit avui al programa "España Directo" el rodatge de l'anunci de la loteria de Nadal. Ja no surt "el calb", però en aquest any l'anunci s'ha rodat a l'Estació de França i almenys surten un CIVIA i un ALTARIA, si veig més ho posso. Estic a l'espera ...
Versió Morlán
Dic jo que el podrien fer a Sants-Estació o a Passeig de Gràcia quan hi ha merder, amb el Víctor Morlán dient "que la suerte te acompañe...en tu viaje en cercanías"...mikado wrote:Ha sortit avui al programa "España Directo" el rodatge de l'anunci de la loteria de Nadal. Ja no surt "el calb", però en aquest any l'anunci s'ha rodat a l'Estació de França i almenys surten un CIVIA i un ALTARIA, si veig més ho posso. Estic a l'espera ...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Al final , veient el frame q han donat,la història és quelcom com que la família ve de lluny o així en tren i et porten la sort. La família ve en un ALVIA fan un travelling amb la càmera i a otra cosa mariposa, perque l'anuncia de 20 segons han dit que transcorrer en 2-3 localitzacions, així doncs entre decims de loteria, felicitacions i tal suposso q tindrem 4-5 segons d'EDF.
Jo també agafaria a SANTS per fer l'anunci, però fora (zona Calaix) amb els operaris treballant a destajo fent pantalles i pilots i la Magdalena pel mig dient "Chicos en dissiembre tó acabao" i unes lletres "Que la suerte te acompañe Magdalena".
Jo també agafaria a SANTS per fer l'anunci, però fora (zona Calaix) amb els operaris treballant a destajo fent pantalles i pilots i la Magdalena pel mig dient "Chicos en dissiembre tó acabao" i unes lletres "Que la suerte te acompañe Magdalena".