tall ribes - ripoll

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
davida
N9
N9

Post by davida »

Ahir estaven posant a les estacions els nous horaris de la C3 apartir del 1 d'octubre amb el tram Ripoll - Ribes reobert.
Segons els nou horaris els tren tardaran 14 minuts entre Ripoll i Ribes. Tornen els creuaments a Planoles tots el dies a les 19:34
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Trobat a la web de RENFE:

A partir del 1 de octubre Categoria: Barcelona

Renfe normaliza el servicio ferroviario en el tramo Ripoll – Ribes de Freser / Renfe normalitza el servei ferroviari en el tram Ripoll - Ribes de Freser

A partir del 1 de octubre Renfe restablecerá el servicio ferroviario habitual en el tramo Ripoll – Campdevànol – Ribes de Freser, que desde el pasado 7 de mayo se venía prestando mediante autobuses a causa de las obras de mejora de la línea Ripoll-Puigcerdà que realiza el Ministerio de Fomento.

La recuperación del servicio habitual comportará la desaparición de los ajustes horarios de 20 minutos de media que se habían realizado en la programación de los trenes en el tramo comprendido entre Ribes de Freser y Puigcerdà/La Tour de Carol para coordinar el enlace con el servicio de autobuses.

----------------------------------------------------------------------------------------------

A partir del 1 d'octubre Renfe restablirà el servei ferroviari habitual en el tram Ripoll – Campdevànol – Ribes de Freser, que des del passat 7 de maig es venia prestant mitjançant autobusos a causa de les obres de millora de la línia Ripoll-Puigcerdà que realitza el Ministeri de Foment.

La recuperació del servei habitual comportarà la desaparició dels ajustaments horaris de 20 minuts de mitjana que s'havien realitzat en la programació dels trens en el tram comprès entre Ribes de Freser i Puigcerdà/La Tour de *Carol para coordinar l'enllaç amb el servei d'autobusos.
Jordilar

Post by Jordilar »

A les 19:05 d'avui, la 440-132M ha arribat a Ribes de Freser com a tren de prova. Posteriorment ha realitzat el penúltim tren a Puigcerdà.

Salut,
César
N5
N5

Post by César »

Cuantos trenes L'Hospitalet/Barcelona - Puicerdá/La Tour de Carol tendremos al dia a partir de hoy?
He intentado mirarlo en la pagina de renfe pero no me va ...
Gracias !!
César
N5
N5

Post by César »

Ohhhh :( Yo que creia que pondrian mas servicios y que el tiempo de viaje se recortaria un poquito ... :'(
Guigui
Administrador

No amb Renfomentadif

Post by Guigui »

César wrote:Ohhhh :( Yo que creia que pondrian mas servicios y que el tiempo de viaje se recortaria un poquito ... :'(
Això només funcionarà el dia que Catalunya demani ingressar a la Confederació Helvètica com a 27è cantó.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

O l'euro-regió...
ABB_Traccion
N7
N7

Post by ABB_Traccion »

Ahir vaig pujar de Ripoll a Ribes, i és tota una delícia, ni una sola sotregada. (Vel. oscil·lava entre els 65 i els 70 km/h)
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

ABB_Traccion wrote:Ahir vaig pujar de Ripoll a Ribes, i és tota una delícia, ni una sola sotregada. (Vel. oscil·lava entre els 65 i els 70 km/h)
Suposo que els horaris no els deuen haver pas reajustat oi? Que estrany es deu fer anar per aquella línia totalment renovada...
jordidr
N7
N7

Post by jordidr »

Ara els dos trens que procedien de la tor de carol i que anaven a l'hospitalet que paraben a totes les parades ja no hi paren. Ja no puc dir que sta perpetua es una estacio internacional :(
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Home, de fet... pel que s'ha dit aquí, els dos trens La Tor de Querol - L'Hospitalet que paraven a totes les estacions, ja no circulen.
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

ABB_Traccion wrote:Ahir vaig pujar de Ripoll a Ribes, i és tota una delícia, ni una sola sotregada. (Vel. oscil·lava entre els 65 i els 70 km/h)
Doncs jo hi vaig pujar ahir dissabte i hi ha una limitació temporal a 50 en tot el tram, excepte el pont de després d'Aigües de Ribes, on està limitat a 30.

Per cert, i com em va comentar algú d'aquí, el túnel de Toses té una limitació a 30 en tot el túnel... però me da a mi que la 440 no anava precisament a 30...
Jordilar

Post by Jordilar »

Hola:

Vas pujar ahir, divendres :) :D

I el túnel de Tosses está limitat a 40, o almenys ho estava la última vegada que hi vaig passar. I si que és cert que a vegadas no es va a 40 per alla.

Salut,
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Jordilar wrote:I el túnel de Tosses está limitat a 40, o almenys ho estava la última vegada que hi vaig passar. I si que és cert que a vegadas no es va a 40 per alla.
Doncs ara està limitat a 30 km/h.

A la part francesa, alguns serveis s'estan cobrint amb autobusos per obres de renovació, des d'Acs fins a La Tor de Querol.
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Home, espero que el dia 1 de novembre, si finalment pujo per allà dalt, em toqui tot AGC, tot i que no li faria cap fàstic a un autocaret :D Sabeu què s'hi està fent? És a dir, és una de les clàssiques reparacions-parche que té aquesta línia o és una renovació seriosa com la de la banda espanyola?
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Crec que era fins al 17 o 19 d'octubre. Doncs no sé què hi fan exactament, però només afecta a 3 circulacions cap al migdia i en dies feiners. La resta, funciona correctament.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

aarongilp wrote:Home, espero que el dia 1 de novembre, si finalment pujo per allà dalt, em toqui tot AGC, tot i que no li faria cap fàstic a un autocaret :D Sabeu què s'hi està fent? És a dir, és una de les clàssiques reparacions-parche que té aquesta línia o és una renovació seriosa com la de la banda espanyola?
Renovació parxe (vaig anar a Foix dissabte passat des de la Tor...)
awe
N7
N7

Post by awe »

És una trista "mise en sécurité". Només els han dotat de 14 milions d'Euros per arreglar el que hi havia. El que hi ha previst és que posin rail Vignole a les corbes (sí, només a les corbes) i substitueixin les travesses podrides.
César
N5
N5

Post by César »

Bueno, yo este fin de semana iré a Puigcerdà y tambien a Foix y espero que el tramo francés sea todo en tren ... nada de autocares !! :twisted:

Subiré el viernes en este tren :
L’Hospitalet -- 09:09
Puigcerdà -- 12:31
Latour de Carol -- 12:38

El sabado me iré a Foix en este :
Latour de Carol -- 13:21
Foix -- 15:04

Bajaré el domingo en estos 2 trenes :
Foix -- 16:01
Latour de Carol -- 17:52
Latour de Carol -- 18:42
Puigcerdà -- 18:53
L’Hospitalet -- 22.05

A ver si tengo suerte y no pillo sorpresitas de ultima hora ...

:roll:
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

César wrote:Bueno, yo este fin de semana iré a Puigcerdà y tambien a Foix y espero que el tramo francés sea todo en tren ... nada de autocares !! :twisted:

Subiré el viernes en este tren :
L’Hospitalet -- 09:09
Puigcerdà -- 12:31
Latour de Carol -- 12:38

El sabado me iré a Foix en este :
Latour de Carol -- 13:21
Foix -- 15:04

Bajaré el domingo en estos 2 trenes :
Foix -- 16:01
Latour de Carol -- 17:52
Latour de Carol -- 18:42
Puigcerdà -- 18:53
L’Hospitalet -- 22.05

A ver si tengo suerte y no pillo sorpresitas de ultima hora ...

:roll:
Si lo haces en sábado o domingo no tendrás problemas. En cambio, si vas el viernes los dos TER franceses que citas se realizan en autocar.
Post Reply

Return to “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”