Civia Alpí

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Accés PMR

Post by Guigui »

I posar un accés a PMR a un 462, ja seria tenir massa amplitud de mires de cara a un canvi de legislació que obligui a adaptar tots els transports, oi?

Renfomentadif en estat pur...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Re: Accés PMR

Post by JaMiRo! »

Guigui wrote:I posar un accés a PMR a un 462, ja seria tenir massa amplitud de mires de cara a un canvi de legislació que obligui a adaptar tots els transports, oi?

Renfomentadif en estat pur...
Guigui, recorda que tot el que comento sobre "com serà el Civia Alpino" són suposicions. Espero que posin una 463 com a mínim, és a dir, que hi hagi cotxe de PMR. ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Post by jordidr »

Be es demostra que els civia alpino seran una realitat, la unica diferencia respecte els presuposotos de l 2007 es que els posaben al mateix lot que els Civia IV no obstant aixo ja quedaba clar que estarien en la ultima comanada. Per tant es situen en el limit que fixaven els pressupostos del 2007, es a dir el 2010 tal com indiquen els pressupostos del 2008
User avatar
ABB_Traccion
N7
N7
Posts: 322
Joined: Sunday 07/01/2007 2:49

Post by ABB_Traccion »

O sigui que segons el que entenc, tenim 440 al transpirinaic fins al 2010, oi?
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Es de suposar, sí.

Post by JaMiRo! »

ABB_Traccion wrote:O sigui que segons el que entenc, tenim 440 al transpirinaic fins al 2010, oi?
És de suposar, sí. :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Post by jordidr »

Doncs si... a no se que posesin locomotores o algun tren diesel :S Es a dir que si, 440 fins el 2010
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

I per què hi haurien de posar locomotores o trens diesel en aquesta linia? Se suposa que les reformes que s'hi estan fent, també comportaran la renovació de la catenària a Puigcerdà, no?
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

La catenària s'està renovant a part de la renovació d'infraestructura. Si la renovació de catenària no ha arribat a la Cerdanya, poc li faltarà.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

D'acord, però segueixo sense entendre el que ha dit en jordidr.
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

fantito wrote:Molt fàcil. No hi cap automotor elèctric, apart de les 440 de 2 cotxes, preparat per baixar de la Cerdanya.
Ara la liaré més :D . Qualsevol CIVIA de 3 cotxes podria pujar i baixar tècnicament sense problemes, però el que faltaria saber si està autoritzat o no.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Sobreviviré

Post by JaMiRo! »

El Civia que va pujar a França via Vic-Puigcerdà va sobreviure i ara està corrent tot cofoi, fantito. ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Suposo que els trets van en direcció a que perquè pujés i baixés un cop, tot i putejar-lo tot el que es va poder, no vol dir que després de uns mesos pujant i baixant cada dia a raó de 1 o 2 cops (per dir algo) no acusessin problemes que en aquesta pujada i baixada que es va fer no poguéssin ser detectats.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Post by jordidr »

Haviam es realitat que els resultats de les probes de la circulacio a puigcerda van ser bones, i de fet va servir per demostrar que un civia adaptat podria pujar efectivament, no obstant aixo per un civia normal es algo farregos de fer
User avatar
ABB_Traccion
N7
N7
Posts: 322
Joined: Sunday 07/01/2007 2:49

Post by ABB_Traccion »

Ara la liaré una miqueta més i diré:

Renfe, podría posar un Civia de 3 cotxes a fer viatges de proves, durant uns dies (1 mes a raó de 2/3 pujades al dia), per veure si acaben patint gaire els frens, i després, veure si és viable i també veure els frens com estan.

Salut!
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Post by genissimon »

Si ara arriben més 440 (encara que siguin R), potser s'anirà una mica més sobrat de material i es poden escapçar algunes a dos cotxes i destinar-les a Puigcerdà, previ canvi de seients al tipus "unificado" o bé tipus 470. Seria inhumà posar-les amb seients de 440R.

Salut.
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Post by jordidr »

La cosa en tot cas es que ara la companyia que fabriqui els trens analitzara els canvis oportuns als frens del civia, i arribarem a tenir els civia oportunts, no crec que amb mases diferencies mes que tecniques i esperem k es dignin a posar seients tous encara que procedeixin de 470
User avatar
awe
N7
N7
Posts: 500
Joined: Saturday 14/05/2005 13:49
Location: Tossa de Mar / Móra la Nova

Post by awe »

A priori, sense coneixements exhaustius del Cívia, i tenint en compte que la gestió del frè és controlada per ordinador/autòmata, sembla que amb un canvi de software n'hi hauria prou. Bondats de l'electrònica. Una altra cosa serà veure què tal els senta als Cívia el circular a 7 graus sota zero, per exemple.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

awe wrote:A priori, sense coneixements exhaustius del Cívia, i tenint en compte que la gestió del frè és controlada per ordinador/autòmata, sembla que amb un canvi de software n'hi hauria prou.
Home, jo no hi entenc d'aquestes coses, però imagino que si fiquéssim un sistema informàtic com els dels trens AVE en una 440 sense reformar, per la línia de Puigcerdà, amb motor de 440... molt molt... no crec que serveixi l'invent.
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Post by jordidr »

No crec que una baixa temperatura fos un problema, si els 440 aguanten, es civia tambe aguantaran
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

jordidr wrote:No crec que una baixa temperatura fos un problema, si els 440 aguanten, es civia tambe aguantaran
L'electrònica de potència és més punyetera que l'electrònica per resistències.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”