Línies de bus afectades x culpa de maratons, cavalcades,etc.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Llegeix-t'ho un altre cop, si et plau
Torna't a llegir amb deteniment el meu missatge i veuràs com no titllo de fanàtica la teva opinió sinó la manera com l'expresses, emprant termes injuriosos per la celebració d'activitats ciutadanes.Ecomobisostrans wrote:Ara be, tractar la meva opinió de fanatisme es com tractar de fanatics el qui estan en contra del soterrament d'unes vies, del discurs polític de X o Y o de la manera d'actuar de la Magdalena Àlvarez, per posar uns exemples, llavors la majoria o almenys una bona part dels usuaris habituals d'aquest fòrum seriem fanàtics.
Altrament, seguiré llegint aquest fil, com tots els altres del Fòrum, però d'ara endavant m'abstindré de comentar les teves diatribes. Sàpigues, de totes maneres, que me n'he format una opinió que difícilment canviarà si segueixes mostrant aquesta inflexibilitat fonamentalista.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Les obres del ferrocarril son necessàries, i els actes que jo critico no.Trytasa Baldaquino wrote:Per cert, una pregunta: des de fa uns dies, han tallat el carrer Riera Blanca pel tram final de les obres de l'AVE, i s'han de desviar (crec) els busos L'H1 i L'H2. Segons el teu retorçat ordre de preferència, el (...) ferrocarril ha fet desviar els autobusos??? ja que també es un mitjà de transport...
Una altra cosa, em sembla que has entes malament el missatge on parlava de la ministra: En el meu exemple per res deia que s'hauria de considerar fanàtica a la ministra, sino que si se'm considera fanàtic a mi per criticar les festes tambe s'hauria de considerar fanàtic a qui critica la ministra, per exemple dient que es incompetent, falaç i fins i tot tendenciosa, o a qui critica un soterrament, o a qui critica moltes altres coses, i per tant quasi tots els participants d'aquest fòrum seriem fanàtics. Simplement era un exemple per que es vegi que hi ha la tendència a desprestigiar a qui critica alguna cosa que la majoria defensen i en canvi si es critica alguna cosa que la majoria o un gran nombre de participants tambe critiquen llavors es queda com un senyor.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Has d'entendre que les festes o manifestacions no són necessàries per tu... però sí ho són per molta altra gent.Ecomobisostrans wrote:Les obres del ferrocarril son necessàries, i els actes que jo critico no.
També hi ha molta gent que considera que les obres ferroviàries no són necessàries perquè no agafen el tren per res, igual que hi ha molta gent que considera que els autobusos són una molèstia pel trànsit.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Posts: 330
- Joined: Saturday 21/07/2007 22:56
- Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
A veure, segons el DIEC, fanàtic és:
Que sustenta una creença o una opinió, especialment religiosa, amb intemperància i sense sentit crític.
Només cal llegir els comentaris del fòrum en general per veure que tothom sustenta una creença o una opinió (més que religiosa, per extensió, de temes relacionats amb el transport). Ara bé, l'únic que ho fa amb intemperància (*) i sense sentit crític -complint la segona part dels requisits per a ser un veritable fanàtic- ets tu, amb les teves opinions fora de lloc i fora de la civilització. No utilitzes el sentit crític per veure que la radicalitat en el transport públic tampoc és bona. Potser és cert que la democràcia és una dictadura de les majories, pero la dictadura d'una minoria és el principi del fascisme, i quan a més es fa amb el cinisme d'argumentar que els possibles beneficis d'aquesta filosofia són per a tots: passem al despotisme il·lustrat ("todo para el pueblo, pero sin el pueblo").
La majoria de gent està a favor de les cavalcades, de les festes majors i dels actes públics que serveixen per a millorar el nostre oci i relació social. Si no hi estàs d'acord, o bé hauràs d'anar a una casa enmig de la muntanya o continuar patalejant com el pitufo gruñón pensant que tothom està en contra teva.
(*) per si hi ha dubtes...
Intemperant: Que no és moderat, mesurat, en el seu comportament (DIEC).
Que sustenta una creença o una opinió, especialment religiosa, amb intemperància i sense sentit crític.
Només cal llegir els comentaris del fòrum en general per veure que tothom sustenta una creença o una opinió (més que religiosa, per extensió, de temes relacionats amb el transport). Ara bé, l'únic que ho fa amb intemperància (*) i sense sentit crític -complint la segona part dels requisits per a ser un veritable fanàtic- ets tu, amb les teves opinions fora de lloc i fora de la civilització. No utilitzes el sentit crític per veure que la radicalitat en el transport públic tampoc és bona. Potser és cert que la democràcia és una dictadura de les majories, pero la dictadura d'una minoria és el principi del fascisme, i quan a més es fa amb el cinisme d'argumentar que els possibles beneficis d'aquesta filosofia són per a tots: passem al despotisme il·lustrat ("todo para el pueblo, pero sin el pueblo").
La majoria de gent està a favor de les cavalcades, de les festes majors i dels actes públics que serveixen per a millorar el nostre oci i relació social. Si no hi estàs d'acord, o bé hauràs d'anar a una casa enmig de la muntanya o continuar patalejant com el pitufo gruñón pensant que tothom està en contra teva.
(*) per si hi ha dubtes...
Intemperant: Que no és moderat, mesurat, en el seu comportament (DIEC).
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Versió catalana
En català, barrufet rondinaire.Trytasa Baldaquino wrote:pitufo gruñón
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Doncs sí...
L'has clavada...Fran-Ikarus wrote:Va haver-hi vida abans de que existissin les línies d'autobusos. De fet, hi ha vida allà a fora. Surt i descobreix-la, abans de que sigui massa tard...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Caram, caram, Ecomobisostrans. Pel que veig, la meva opinió respecte del teu odi envers la Humanitat no era tan singular com volíes fer entendre al fòrum de Melodysoft. No anem a extendre'ns en una discussió que no porta enlloc però crec que ja has pogut comprovar que tractar de diferenciar allò que és objectivament bo (o "necessari" com dius tú) per tothom es força difícil i que, per tant, tota afirmació feta en aquest sentit és temerària i tendeix quasi-segurament al terreny dels raonaments falaços.
Les cavalcades de reis, els cercaviles, les fires, les manifestacions... hom pot qüestionar la seva utilitat (no seré pas jo, en tot cas), però el que ni tu ni ningú pot qüestionar és la capacitat que tenen aquests esdeveniments per distreure la gent o agermanar-la en algun sentit. Si prioritzem altres temes d'anomenada utilitat sobre aquests esdeveniments relativament esporàdics estarem dient a les persones que l'únic per al que viuen és per a treballar i fer funcionar a una societat que, al seu torn, només existeix per a fer-se funcionar a sí mateixa, redundant en un sistema de vida absurd. I més si la prioritat és un tema tan trivial en aquest contetx com és que el 41 no hagi de desplaçar 200 metres una parada. Per això opino que tu odies a la Humanitat. I que els teus posicionaments poc tenen a veure amb el desenvolupament de la societat, el civisme i la sostenibilitat. Perquè sostenibilitat vol dir que sostenim el medi-ambient a través d'un equilibri amb el qual també sostenim l'economia. I res del que tu proposes i propugnes és econòmicament sostenible.
Tot això, per cert, assoleix uns caires kafkians quan advertim que tu ni tan sols fas servir el transport públic per necessitat, sinó que la majoria de les vegades el fas servir perque és la teva forma de divertir-te, amb la qual cosa, algú suficientment cínic podria fer un raonament forçat com aquests que tu fas i sentenciar que, en realitat, el que et molesta és que la diversió d'altres persones espatlli momentàniament la teva diversió, aportant força a la tesi de que odies a la Humanitat.
Les cavalcades de reis, els cercaviles, les fires, les manifestacions... hom pot qüestionar la seva utilitat (no seré pas jo, en tot cas), però el que ni tu ni ningú pot qüestionar és la capacitat que tenen aquests esdeveniments per distreure la gent o agermanar-la en algun sentit. Si prioritzem altres temes d'anomenada utilitat sobre aquests esdeveniments relativament esporàdics estarem dient a les persones que l'únic per al que viuen és per a treballar i fer funcionar a una societat que, al seu torn, només existeix per a fer-se funcionar a sí mateixa, redundant en un sistema de vida absurd. I més si la prioritat és un tema tan trivial en aquest contetx com és que el 41 no hagi de desplaçar 200 metres una parada. Per això opino que tu odies a la Humanitat. I que els teus posicionaments poc tenen a veure amb el desenvolupament de la societat, el civisme i la sostenibilitat. Perquè sostenibilitat vol dir que sostenim el medi-ambient a través d'un equilibri amb el qual també sostenim l'economia. I res del que tu proposes i propugnes és econòmicament sostenible.
Tot això, per cert, assoleix uns caires kafkians quan advertim que tu ni tan sols fas servir el transport públic per necessitat, sinó que la majoria de les vegades el fas servir perque és la teva forma de divertir-te, amb la qual cosa, algú suficientment cínic podria fer un raonament forçat com aquests que tu fas i sentenciar que, en realitat, el que et molesta és que la diversió d'altres persones espatlli momentàniament la teva diversió, aportant força a la tesi de que odies a la Humanitat.
Last edited by Busman on Monday 01/10/2007 8:56, edited 1 time in total.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Totalment d'acord
Sí senyor! Fantàstica manera de dir, en altres paraules i amb noves idees, el que vaig expressar a la meva "carta oberta".Busman wrote:Caram, caram, Ecomobisostrans. Pel que veig, la meva opinió respecte del teu odi envers la Humanitat no eren tan singulars com volíes fer entendre al fòrum de Melodysoft. No anem a extendre'ns en una discussió que no porta enlloc però crec que ja has pogut comprovar que tractar de diferenciar allò que és objectivament bo (o "necessari" com dius tú) per tothom es força difícil i que, per tant, tota afirmació feta en aquest sentit és temerària i tendeix quasi-segurament al terreny dels raonaments falaços.
Les cavalcades de reis, els cercaviles, les fires, les manifestacions... hom pot qüestionar la seva utilitat (no seré pas jo, en tot cas), però el que tú ni ningú pot qüestionar és la capacitat que tenen aquests esdeveniments per distreure la gent o agermanar-la en algun sentit. Si prioritzem altres temes d'anomenada utilitat sobre aquests esdeveniments relativament esporàdics estarem dient a les persones que l'únic per al que viuen és per a treballar i fer funcionar a una societat que, al seu torn, només existeix per a fer-se funcionar a sí mateixa, redundant en un sistema de vida absurd. I més si la prioritat és un tema tan trivial en aquests termes com és que el 41 no hagi de desplaçar 200 metres una parada. Per això opino que tú odies a la Humanitat. I que els teus posicionaments poc tenen a veure amb el desnvolupament de la societat, el civisme i la sostenibilitat. Perquè sostenibilitat vol dir que sostenim el medi-ambient a través d'un equilibri amb el que sostenim també l'economia. I res del que tu proposes i propugnes és econòmicament sostenible.
Tot això, per cert, assoleix uns caires kafkians quan advertim que tú ni tan sols fas servir el transport públic per necessitat, sinò que la majoria de les vegades el fas servir perquè és la teva forma de divertir-te, amb la qual cosa, algú suficientment cínic podria fer un raonament forçat com aquests que tú fas i sentenciar que, en realitat, el que et molesta és que la diversió d'altres persones espatlli momentàniament la teva diversió, aportant força a la tesi de que odies a la Humanitat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Buuuuuuuuuuuuusman, Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusman!
Busman wrote:Caram, caram, Ecomobisostrans. Pel que veig, la meva opinió respecte del teu odi envers la Humanitat no eren tan singulars com volíes fer entendre al fòrum de Melodysoft. No anem a extendre'ns en una discussió que no porta enlloc però crec que ja has pogut comprovar que tractar de diferenciar allò que és objectivament bo (o "necessari" com dius tú) per tothom es força difícil i que, per tant, tota afirmació feta en aquest sentit és temerària i tendeix quasi-segurament al terreny dels raonaments falaços.
Les cavalcades de reis, els cercaviles, les fires, les manifestacions... hom pot qüestionar la seva utilitat (no seré pas jo, en tot cas), però el que tú ni ningú pot qüestionar és la capacitat que tenen aquests esdeveniments per distreure la gent o agermanar-la en algun sentit. Si prioritzem altres temes d'anomenada utilitat sobre aquests esdeveniments relativament esporàdics estarem dient a les persones que l'únic per al que viuen és per a treballar i fer funcionar a una societat que, al seu torn, només existeix per a fer-se funcionar a sí mateixa, redundant en un sistema de vida absurd. I més si la prioritat és un tema tan trivial en aquests termes com és que el 41 no hagi de desplaçar 200 metres una parada. Per això opino que tú odies a la Humanitat. I que els teus posicionaments poc tenen a veure amb el desnvolupament de la societat, el civisme i la sostenibilitat. Perquè sostenibilitat vol dir que sostenim el medi-ambient a través d'un equilibri amb el que sostenim també l'economia. I res del que tu proposes i propugnes és econòmicament sostenible.
Tot això, per cert, assoleix uns caires kafkians quan advertim que tú ni tan sols fas servir el transport públic per necessitat, sinò que la majoria de les vegades el fas servir perquè és la teva forma de divertir-te, amb la qual cosa, algú suficientment cínic podria fer un raonament forçat com aquests que tú fas i sentenciar que, en realitat, el que et molesta és que la diversió d'altres persones espatlli momentàniament la teva diversió, aportant força a la tesi de que odies a la Humanitat.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Bé, un cop ja m'heu al.labat ( ), l'Eco, del qual ja en conec algunes estratègies argumentatives (falaces, naturalment), podria dir que això és prova de que quan algú diu una cosa amb la qual molta gent hi està d'acord aleshores tothom l'aplaudeix i quan algú diu alguna cosa amb la qual poca gent hi creu, aleshores els demés el critiquen; tot ignorant allò que en Trytasa Baldaquino li ha explicat amb la deguda paciència sobre el fonamentalisme.
Donat el cas, en primer lloc dir que això no és cap descoberta, sinó que més aviat és un axioma. Senzillament no se'n pot esperar res més. I dir-ho amb aquest caire de crítica és certament victimista.
En segon lloc, estic d'acord amb ell en que el fet que molta gent afirmi una certa cosa no implica que aquesta sigui certa (ex. l'Univers és infinit). El que succeeix és que no pot fer servir aquesta proposició per argumentar la seva tesi que només ell mateix veu com a certa perque no aporta res respecte del valor de veritat del que ell diu: de la mateixa manera que no és necessàriament certa una cosa que opina la majoria de la gent, tampoc ho és una cosa que opina només una persona i, en el millor dels casos, podria ser que ambdós bàndols estiguessin equivocats; però en cap cas la primera implica la complementària de la segona.
El problema sorgeix quan aquesta "molta gent" que opinem allò que l'Eco no comparteix prové d'àmbits tan estesos i diversos com nosaltres. En termes lògics no és un tret ni molt menys definitiu, però el fet que una visió concreta dels fets posi d'acord a gent que en altres àmbits estaria en desacord la majoria de les vegades fa que aquest fet sigui raonablement acceptat com a verídic o, si es prefereix, com a adient.
Per a fer-ne un símil político-circulatori; tant si ets d' ERC, com del PP, com de la Falange condueixes per la dreta. Si extrapolessim el tema dels esdeveniments que modifiquen el recorregut de línies de bus a un model amb una autopista ens trobaríem que l' Eco condueix el seu cotxe elèctric per l'esquerra i encara ens aniria dient als demés que està malament conduïr per la [...] dreta.
Donat el cas, en primer lloc dir que això no és cap descoberta, sinó que més aviat és un axioma. Senzillament no se'n pot esperar res més. I dir-ho amb aquest caire de crítica és certament victimista.
En segon lloc, estic d'acord amb ell en que el fet que molta gent afirmi una certa cosa no implica que aquesta sigui certa (ex. l'Univers és infinit). El que succeeix és que no pot fer servir aquesta proposició per argumentar la seva tesi que només ell mateix veu com a certa perque no aporta res respecte del valor de veritat del que ell diu: de la mateixa manera que no és necessàriament certa una cosa que opina la majoria de la gent, tampoc ho és una cosa que opina només una persona i, en el millor dels casos, podria ser que ambdós bàndols estiguessin equivocats; però en cap cas la primera implica la complementària de la segona.
El problema sorgeix quan aquesta "molta gent" que opinem allò que l'Eco no comparteix prové d'àmbits tan estesos i diversos com nosaltres. En termes lògics no és un tret ni molt menys definitiu, però el fet que una visió concreta dels fets posi d'acord a gent que en altres àmbits estaria en desacord la majoria de les vegades fa que aquest fet sigui raonablement acceptat com a verídic o, si es prefereix, com a adient.
Per a fer-ne un símil político-circulatori; tant si ets d' ERC, com del PP, com de la Falange condueixes per la dreta. Si extrapolessim el tema dels esdeveniments que modifiquen el recorregut de línies de bus a un model amb una autopista ens trobaríem que l' Eco condueix el seu cotxe elèctric per l'esquerra i encara ens aniria dient als demés que està malament conduïr per la [...] dreta.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Interessants reflexions metafísiques.
Però tornem al tema del transport que és del que parlem per aquí, ok?
Però tornem al tema del transport que és del que parlem per aquí, ok?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
No hem deixat pas de dirimir si és convenient o no ho és el fet de desviar línies d'autobús a causa d'esdevinements diversos, encara que haguem fet servir termes aparentment externs a la teoria d'autobusos ( ) o pertanyents al camp de les reflexions metafísiques ( ). No veig on hi ha l'off-topic.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Ehem...
Ja vaig proposar en el seu dia que aquest fil hauria d'ésser moderat convenientment, perquè criticar esdeveniments culturals, esportius, etc. pel simple fet que desvien línies de bus és mostra de gran cinisme.wefer wrote:Interessants reflexions metafísiques.
Però tornem al tema del transport que és del que parlem per aquí, ok?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
CORNELLÀ DE LLOBERGAT. LINEAS L52, L74, L75, L82 Y L85. AFECTACIONES POR CULPA DE LA (...) LA XXVII CURSA POPULAR CIUTAT DE CORNELLÀ.
EMT wrote:El día 7 de Octubre, de 09:45 a 11:30 horas aproximadamente, debido a la celebración de la XXVII Cursa Popular Ciutat de Cornellà en Cornellà de Llobregat, las líneas L52, L74, L75, L82 y L85, tendrán afectados sus recorridos, básicamente en el tramo de la calle Rubió i Ors.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
I cuidadín, que aquests dies és el Ral.li de Catalunya; i segur que un munt de línies queden suspeses durant àmplies porcions del seu horari.
Clar que, com el transport és la prioritat inel.ludible de la Humanitat, podem anar de ral.lis amb l' Empresa Plana, rollo Jackass.
Clar que, com el transport és la prioritat inel.ludible de la Humanitat, podem anar de ral.lis amb l' Empresa Plana, rollo Jackass.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Vols parar, (...) Ecomobisostrans!
Ecomobisostrans wrote:CORNELLÀ DE LLOBERGAT. LINEAS L52, L74, L75, L82 Y L85. AFECTACIONES POR CULPA DE LA (...) LA XXVII CURSA POPULAR CIUTAT DE CORNELLÀ.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2