Renfe informa per SMS de les incidències a Rodalies

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
User avatar
Alex_C4
N6
N6
Posts: 317
Joined: Friday 31/08/2007 7:22
Location: Sant Sadurní d'Anoia
Contact:

Renfe informa per SMS de les incidències a Rodalies

Post by Alex_C4 »

Ho porten tots els diaris gratuits d'avui; Renfe informa vía SMS de les afectacions al servei de rodalies però a 0,15 SMS, o subscripció gratuita del 15-10 al 31-12. He trucat i he entrat a la web de renfe i en ningun dels dos hi figura res. http://www.20minutos.es/noticia/283869/ ... e/moviles/ què en penseu d'aquest servei? Per mi arriba tard!, dos anys tard, Igual que els trens!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

On van a parar els diners?

Post by Guigui »

Els 15 cèntims per missatge se'ls emporta íntegrament l'operadora de telefonia mòbil o Renfomentadif suca pel servei pèssim que dóna?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Diria que és la tarifa estàndard de les operadores per un SMS.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Ja m'ho pensava

Post by Guigui »

orique wrote:Diria que és la tarifa estàndard de les operadores per un SMS.
En principi, també ho suposo, com és el cas de la informació de temps d'espera a les parades del bus de TMB.

Però amb Renfomentadif, sempre tens aquest deix de sospita...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
josep_serre
N9
N9
Posts: 2158
Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contact:

Post by josep_serre »

Jo ja he utilitzat aquest servei.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

La gent es quedara sense saldo desseguida. Amb dies de més d'una avaria diaria, fent una mitja d'avaria diària... XD Cada dia els de Renfe et descompten.

Crec que el servei l'hauria de pagar Renfe i així "apechugaría" i intentaria no tenir avaries.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Bon acudit

Post by JaMiRo! »

EUKibo wrote:La gent es quedara sense saldo desseguida. Amb dies de més d'una avaria diaria, fent una mitja d'avaria diària... XD Cada dia els de Renfe et descompten.
S'ha de reconèixer que l'acudit és bo (tristament bo... :'( )! :)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

EUKibo wrote:Crec que el servei l'hauria de pagar Renfe i així "apechugaría" i intentaria no tenir avaries.
El servei ja el paga Renfe. Els 15 cèntims se'ls queda íntegrament l'operadora telefònica.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

victorcasta wrote:
EUKibo wrote:Crec que el servei l'hauria de pagar Renfe i així "apechugaría" i intentaria no tenir avaries.
El servei ja el paga Renfe. Els 15 cèntims se'ls queda íntegrament l'operadora telefònica.
Els 15 centims no els paga Renfe, els paga un mateix
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

La Generalitat si apliqués un sistema igual per al servei interurbà d'autobús sí ens arrinaríem els usuaris al comptar els milers de supressió d'expedicions o retards infames del servei.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

En el cas del sistema iBus de TMB, tu pagues el missatge de petició de dades al 7412 a 15 cèntims i TMB paga a l'operador de telefonia mòbil el cost del missatge de resposta.

Sé que TMB tenia la intenció de fer el sistema totalment gratuït a l'usuari, corrent íntegrament amb les despeses d'enviament, però sembla que no se n'ha sortit. Això sí, si mostres al teu mòbil dos missatges d'error imputables a ells (és a dir, que no hagis entrat un codi inexistent) et paguen 30 cèntims al CAC.

Un altre tema és que les operadores cobrin un mínim de 15 cèntims per a una operació que els hi genera una despesa ínfima...
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”