Sèrie 9000 en circulació!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

jlr wrote:
El LLOP wrote:aquí us deixo una foto dels 9000 amb els seus companys d'explotació.
De quan és la foto? Em sembla veure un 5000. Ja fa força dies que no en veig cap a la línia 2.
Que faran amb la sèrie 5000 de la L2, pasarlo a la L4 com les 2100?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

sortrens wrote:Que faran amb la sèrie 5000 de la L2, pasarlo a la L4 com les 2100?
Ja fa dies que no hi ha cap 5000 a la L2.
Segurament deurien passar a la L3.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

El 5000 de la L-2 segurament anirà a la L-4, la L-3 té 25 trens circul·lant a hora punta i ja han començat a fer servir el túnel de maniobres de Canyelles, la L-5 en té 28 i una freqüencia molt bona.
Recordo que al gener d'aquest any, vaig veure en un diari que a finals d'any hi hauria 1 5000 i 2 9000 a la L-4.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

Miquel wrote:El 5000 de la L-2 segurament anirà a la L-4, la L-3 té 25 trens circul·lant a hora punta i ja han començat a fer servir el túnel de maniobres de Canyelles, la L-5 en té 28 i una freqüencia molt bona.
Recordo que al gener d'aquest any, vaig veure en un diari que a finals d'any hi hauria 1 5000 i 2 9000 a la L-4.
El 5000 de L2 fa poc temps que va tornar a L5. La L5 té 33 trens (a l'hora punta en corren 29) i segons crec no està previst que vagi cap 5000 a L4.
Last edited by El LLOP on Sunday 09/09/2007 6:49, edited 1 time in total.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

I ja se sap si aniran 9000 a la línia 4?
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

quasi segur que si, de fet ja s'han fet proves, però no es pot estar segur al 100%
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

El LLOP wrote:quasi segur que si, de fet ja s'han fet proves, però no es pot estar segur al 100%
:o 9000 a la L4! Això serà un canvi radical per a la línia si es fa. De tota manera potser ja li tocava no? :roll:
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Post by traveller »

Segons el que se sent per la línia últimament, la L4 quedarà amb 15 2100, 5 9000, i 5 1100 (dels quals només circularien 2). El primer 9000 havia d'arribar quan ja estiguessin tots els 2100, però com sembla que encara els hi falta, diuen que el primer 9000 arribarà igualment al novembre; ja s'han fet les proves de nit i sembla ser que tot tira cap endavant.
Jordilar

Post by Jordilar »

Serà curiós veure el material més nou i el més antic de FCMB creuan-se a la mateixa estació, situació que ja es va donar en el seu moment a la L5 :D

Salut.-
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Hágase la luz

Post by JaMiRo! »

Aquesta notícia dels 9000 a la L4 ja fa alguns mesos que fou confirmada, no? :?:
Jordilar wrote:Serà curiós veure el material més nou i el més antic de FCMB creuan-se a la mateixa estació, situació que ja es va donar en el seu moment a la L5 :D
Image

:D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Post by Busman »

Ahir vaig pujar, a la L2, al 9077-9078-9519-9079-9080. Amb aquest ja en fan 19 i el torn més alt que he vist a la L2 és el 223, així que no deuen de quedar molts 21XX.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Al BcnRail hi havia dos cotxes del tren número 24, que serà l'últim que anirà a la L2. El proper, que s'entregarà al novembre, anirà a la L4 i se n'entregaran 10 unitats, segons diu el fulletó d'Alstom, sobre la sèrie 9000.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

1100 bye bye

Post by JaMiRo! »

Hola!
victorcasta wrote:Al BcnRail hi havia dos cotxes del tren número 24, que serà l'últim que anirà a la L2. El proper, que s'entregarà al novembre, anirà a la L4 i se n'entregaran 10 unitats, segons diu el fulletó d'Alstom, sobre la sèrie 9000.
Doncs ja puc anar fotografiant la sèrie 1100 a saco paco, sort que amb la meva nova feina agafo la L4 tots els dies, així em serà chupifàcil agafar suficient material com per fer un altre especial com el de la sèrie 1000.

Per cert, ja tinc un objecte que m'emportaré de record de la sèrie 1100, però no us ho penso dir que si no me'l volareu. :D

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Post by pol »

Amb el safari que es la linea 4 quedaran dets pols els 9000 per la 4.
Sera divertit veure tots els encrauaments i tot aixo de la 4
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Manca de trens

Post by JaMiRo! »

El que està clar és una cosa: que manquen trens. I la pregunta que tothom es fa: agafaran les 9000 i les ficaran a la L9/L10 quan l'inaugurin i es construïrà una sèrie nova, o bé ficaran la sèrie nova a la L9/L10 i deixaran les 9000 on són? :x

Recordeu que la sèrie 9000 deu la seva numeració precisament al fet que fou construïda per la L9/L10... :o
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Repetició de la sèrie

Post by Guigui »

JaMiRo! wrote:El que està clar és una cosa: que manquen trens. I la pregunta que tothom es fa: agafaran les 9000 i les ficaran a la L9/L10 quan l'inaugurin i es construïrà una sèrie nova, o bé ficaran la sèrie nova a la L9/L10 i deixaran les 9000 on són? :x
O potser deixen les 9000 on són i n'encarreguen més per la L9/10.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Cert!

Post by JaMiRo! »

Cert, Guigui, l'opció més econòmica: ja no s'ha de pagar l'enginyeria del projecte, només la construcció i prou. Se m'ha escapat! :oops: ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

30 anys més de metros sorollosos a barcelona :D
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Post by George85 »

Evidentment els 9000 que vagin arrivant es quedaran a la línia en la que arrivin i per a la L9/L10 se'n encarregaran de nous.

Si passem tots els 9000 de la L2 i la L4 a la L9/L10, quins trens posem a la L2 i a la L4? Xq els 1100 tenen els dies comptats!
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Mortadel·lo wrote:30 anys més de metros sorollosos a barcelona :D
Tranquil... Amb aquest ritme descerebrat de reciclatge prematur que portem, reformant i jubilant sèries cada vegada més aviat, igual no van més enllà dels 10 o 15 anys!
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”