Nous horaris Metro Baix Llobregat

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
metrobaix
N6
N6
Posts: 185
Joined: Friday 22/07/2005 21:40

Nous horaris Metro Baix Llobregat

Post by metrobaix »

Bones companys!

Avui a l'edició en paper del 20minutos, a la web no ho he trobat, se'n parla de l'entrada en funcionament el 24 de novembre dels nous horaris del Metro del Baix Llobregat. Parlava fonamentalment de la freqüència entre Martorell i BCN q seria d'uns 7 min.


Algú en sap res més?¿ Aquests horaris ja han sigut configurats?¿ Algú té idea de quants serveis i quins es faran cada hora?

Per que si la frequencia entre Martorell i BCN serà de 7 minuts, quina serà al tram de la L8 ?¿

Es plantejarà algun problema per la superposició de serveis en el tram entre Martorell Enllaç i Martorell Central, donat que serà un tram comú pels Comarcals i pel Metro del Baix?¿

D'altra banda, una qüestió que no entenc, és perque s'ha desdoblat fins Olesa i en canvi els serveis de Metro es consideren fins Martorell, és incompatible perllogar el Metro fins Olesa? Suposaria molta afectació? total son 8 min mes de trajecte...
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: Nous horaris Metro Baix Llobregat

Post by liniadelRipollés »

Els horaris per suposat que estan fets, altra cosa és veure com anirà el primer dia.
:roll:
Hi ha trens fins Molí Npu, fins Can Ros, fins Martorell, fins Olesa, Manresa, Igualada, i Martorells-Igualada/Manresa.

La via doble va molt bé, atenent que hi circulen els Olesa, Manresa, metros, mercaderies i material de servei del cremallera.
metrobaix wrote:Bones companys!

Avui a l'edició en paper del 20minutos, a la web no ho he trobat, se'n parla de l'entrada en funcionament el 24 de novembre dels nous horaris del Metro del Baix Llobregat. Parlava fonamentalment de la freqüència entre Martorell i BCN q seria d'uns 7 min.


Algú en sap res més?¿ Aquests horaris ja han sigut configurats?¿ Algú té idea de quants serveis i quins es faran cada hora?

Per que si la frequencia entre Martorell i BCN serà de 7 minuts, quina serà al tram de la L8 ?¿

Es plantejarà algun problema per la superposició de serveis en el tram entre Martorell Enllaç i Martorell Central, donat que serà un tram comú pels Comarcals i pel Metro del Baix?¿

D'altra banda, una qüestió que no entenc, és perque s'ha desdoblat fins Olesa i en canvi els serveis de Metro es consideren fins Martorell, és incompatible perllogar el Metro fins Olesa? Suposaria molta afectació? total son 8 min mes de trajecte...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
metrobaix
N6
N6
Posts: 185
Joined: Friday 22/07/2005 21:40

Post by metrobaix »

i no es coneixeran fins el dia 24?¿

hi ha alguna manera de coneixer-los abans?

Algu els pot filtrar??? :twisted:
fredebcnteatre
N7
N7
Posts: 323
Joined: Friday 01/12/2006 18:22
Location: R1

Post by fredebcnteatre »

Es que poder es un secret de estat aixó, a saber, ... La doble via sempre es necesaria, pero ... poder no caldria pensar en gran i competir realment amb les carreteres? Perquè ens hem de conformar en doble via en alguns recorreguts? Per exemple , ampliant molt el camp eh? Perquè el tram Maçanet-Barcelona ha de ser només de doble via quan hi passen: regionals, internacionals i rodalies? Tenint en compte que l'unic que para a totes les estacions es el rodalies i per tant bloqueja el pas a la resta segons com o condiciona a les altres...
Els trams ferroviaris importants tindrien que tenir doble via per els que paren totes les estacions i altre doble via per aquells serveis que no paren a totes les estacions o fan més recorregut. En els trams que comparteixen recorregut clar esta. Despres desde maçanet en el exemple anterior fins a Porbout no caldria.
Bé aixo es pot debatir crec.
josep_serre
N9
N9
Posts: 2158
Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contact:

Post by josep_serre »

Totalment d'acord.
fredebcnteatre wrote:Es que poder es un secret de estat aixó, a saber, ... La doble via sempre es necesaria, pero ... poder no caldria pensar en gran i competir realment amb les carreteres? Perquè ens hem de conformar en doble via en alguns recorreguts? Per exemple , ampliant molt el camp eh? Perquè el tram Maçanet-Barcelona ha de ser només de doble via quan hi passen: regionals, internacionals i rodalies? Tenint en compte que l'unic que para a totes les estacions es el rodalies i per tant bloqueja el pas a la resta segons com o condiciona a les altres...
Els trams ferroviaris importants tindrien que tenir doble via per els que paren totes les estacions i altre doble via per aquells serveis que no paren a totes les estacions o fan més recorregut. En els trams que comparteixen recorregut clar esta. Despres desde maçanet en el exemple anterior fins a Porbout no caldria.
Bé aixo es pot debatir crec.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Combinar FGC i Renfomentadif

Post by Guigui »

Però en el cas de la LL-A, encara es podria fer que la riba dreta del Llobregat (actual FGC) tingués serveis més de metro, en haver-hi també una població més densa, mentre que la riba esquerra (Renfomentadif) podria oferir Rodalies, però amb freqüències més elevades.

Ja sé que, per anar de Martorell a St. Boi, caldria seguir empassant-se les estacions a pas de cargol, però si s'aconsegueix descarregar el tros de Martorell avall, facilitant-hi un transbord àgil cap a Barcelona, potser hi hauria marge per fer avançaments en determinades estacions.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Alex_C4
N6
N6
Posts: 317
Joined: Friday 31/08/2007 7:22
Location: Sant Sadurní d'Anoia
Contact:

Post by Alex_C4 »

Més enllà de Martorell, som el tercer món. Ja que no hi ha manera de "atajar" amb cap tipus de linea. Jo baixo de Martorell cap a "central" a les 9:09 i l'R5 Passa a les 9:11, mentres que la C7 aquest estiu sortía a les 14:13 quan el meu arribava a les 14:12 sense retard!! (cosa rara)
fredebcnteatre
N7
N7
Posts: 323
Joined: Friday 01/12/2006 18:22
Location: R1

Post by fredebcnteatre »

Lo que está clar es que per millorar caldria formular-ho de la seguent forma:
1- Vies propies per a la L8, al menys fins a Cornellá Riera, habent-hi parades intermitjes. I per tant les altres vies lliures per S, R5, R6. De les quals proposaria crear una tercera via que seria per els serveis que no paren a totes les estacions o al reves, per les que paren i les altres dues per serveis més rapids, no se, aixó caldria definir-ho de tal forma que fos eficaç. Despres caldria decidir si la L8 segueix fins a Sant Boi i para a la via desviada que hi ha o be es queda a Cornella Riera i s'amplia des de la banda d'Espanya. Per tant seria la nau sur per la L8 i la nord o les nords(crear una pels R?) i la del sud fer la prolongació fins a Francesc Maciá i ??? Lo que esta clar es que doble via queda bastant pobre per tenir bones frequencies. Poder caldria fomentar la tercera via per avançar. Pero aixó també s'hauria d'aplicar a la del valles. Al menys tercera via i segregació de L6/L7 de les vies S o be caldria buscar alguna solució. Llastima que els politics pensin més en com ahorrar diners per comprar-se quadres(Trillo era el que ho feia?) que en resoldre els veritables problemes, prefereixen fer política de galeria.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”