Si tuvieras que comprarte un coche para la city...
- Estrella_de_Galicia
- N6
- Posts: 288
- Joined: Thursday 02/02/2006 17:28
- Location: /dev/null
- Contact:
jo per a la city em compraria de nou un altre C3... es práctic per diferentes raons:
-->Es petit
-->Ampli interior (tant passatgers com maletero)
-->Poc consum el 1.4 HDI 70cv (3 litres als 100 a 80kms/h per rondes per exemple) i si ja agafem el Start & Stop el consum es redueix
-->Molta facilitat d'aparcament (direccio asistida variable)
-->Durant 2 anys li vaig fer més de 60.000 kms només de ciutat!!! i sense cap averia, només les revisions oficials (i aquestes també surten molt be de preus).
-->Molt economic de mantenir, tant de revisions com de gasoil, amb un sol deposit es poden fer un d' aquests trayectes: Terrassa - Burgos / Vigo - Fuenlabrada (Madrid) / Fuenlabrada (Madrid) - Terrassa
-->Respond molt be a baixes revolucions (ho comparo el C3 1.4 HDI 70cv amb un Ibiza dels nous de 100 cv, es clar que un ibiza en altes revolucions respon millor que no el de 70cv ) (Aaron ja saps que si l'apretes fort al C3, et quedes engaixat al seient, amb l'ibiza no, li costa una mica)
-->Per la versió base te molts extres (versió furio 2005)
-->Citroën en motors diesel te molt bons resultats (sense anar molt lluny la C15 ha sigut un exemple clar de la mecanica diesel de citroen)
Bé, es que va ser el millor cotxe que he tingut... <snif>
Aixó si, crec que anar a treballar o el recorreguts diaris prefereixo anar amb transport public, trigues més o menys el mateix (a vegades menys en trasnport public en hores punta) y surt molt millor que el cotxe.
P.D:
Que quedir clar, no es per que m'agradi citroen, ya que m'agranden els renault, pero quan proves un citroen, ja no cambies... (sobre tot el xantia) ara el C5
-->Es petit
-->Ampli interior (tant passatgers com maletero)
-->Poc consum el 1.4 HDI 70cv (3 litres als 100 a 80kms/h per rondes per exemple) i si ja agafem el Start & Stop el consum es redueix
-->Molta facilitat d'aparcament (direccio asistida variable)
-->Durant 2 anys li vaig fer més de 60.000 kms només de ciutat!!! i sense cap averia, només les revisions oficials (i aquestes també surten molt be de preus).
-->Molt economic de mantenir, tant de revisions com de gasoil, amb un sol deposit es poden fer un d' aquests trayectes: Terrassa - Burgos / Vigo - Fuenlabrada (Madrid) / Fuenlabrada (Madrid) - Terrassa
-->Respond molt be a baixes revolucions (ho comparo el C3 1.4 HDI 70cv amb un Ibiza dels nous de 100 cv, es clar que un ibiza en altes revolucions respon millor que no el de 70cv ) (Aaron ja saps que si l'apretes fort al C3, et quedes engaixat al seient, amb l'ibiza no, li costa una mica)
-->Per la versió base te molts extres (versió furio 2005)
-->Citroën en motors diesel te molt bons resultats (sense anar molt lluny la C15 ha sigut un exemple clar de la mecanica diesel de citroen)
Bé, es que va ser el millor cotxe que he tingut... <snif>
Aixó si, crec que anar a treballar o el recorreguts diaris prefereixo anar amb transport public, trigues més o menys el mateix (a vegades menys en trasnport public en hores punta) y surt molt millor que el cotxe.
P.D:
Que quedir clar, no es per que m'agradi citroen, ya que m'agranden els renault, pero quan proves un citroen, ja no cambies... (sobre tot el xantia) ara el C5
Saludos
Pedro Aguilar
Pedro Aguilar
- Alfredo_21
- N6
- Posts: 220
- Joined: Sunday 29/07/2007 19:32
- Location: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]
Yo ya tengo mi ford fiesta del año 2004.
Aunque en versión gasolina(trabajo en Polinya, que le haremos, para ir por autopista no me compensa, si tuviera 6 marchas aún....), pero lo suyo por Barcelona si no hay más remedio es un diesel. Claramente.
Aunque lo más lógico si es que se quiere prescindir del transporte público(cada uno tiene sus gustos) es una moto. Un ciclomotor, o una 125 CC en caso de querer acceder a las rondas. Es lo más practico.
Más que nada que cada vez se tiende a estrechar las calles. Y además se esta estudiando la posiblidad de permitir que las motos circulen por el carril bici como ya hacen en ciudades como Bilbao o Madrid.
Aunque en versión gasolina(trabajo en Polinya, que le haremos, para ir por autopista no me compensa, si tuviera 6 marchas aún....), pero lo suyo por Barcelona si no hay más remedio es un diesel. Claramente.
Aunque lo más lógico si es que se quiere prescindir del transporte público(cada uno tiene sus gustos) es una moto. Un ciclomotor, o una 125 CC en caso de querer acceder a las rondas. Es lo más practico.
Más que nada que cada vez se tiende a estrechar las calles. Y además se esta estudiando la posiblidad de permitir que las motos circulen por el carril bici como ya hacen en ciudades como Bilbao o Madrid.
Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella
Mmm...
¿Esto es cierto?Alfredo_21 wrote:Y además se esta estudiando la posiblidad de permitir que las motos circulen por el carril bici como ya hacen en ciudades como Bilbao o Madrid.
Horror.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Doncs només faltava això, perquè mira que hi ha pocs carrils bici a Madrid. De fet, ara mateix no recordo haver-ne vist capAlfredo_21 wrote:permitir que las motos circulen por el carril bici como ya hacen en ciudades como Bilbao o Madrid.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Alfredo_21
- N6
- Posts: 220
- Joined: Sunday 29/07/2007 19:32
- Location: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]
Greu...
Bé, ja no és tan greu però continua éssent un problema.Alfredo_21 wrote:Perdoon!
Ostras que vergüenza!
Para que circulen tambien por el CARRIL BUS!! Ostras!como se he colado eso!
En Madrid por no tener creo que no los tienen ni en el Retiro.
Perdon , madre mia que errata
Ja sé que a la pràctica moltes motos van pel carril bus, però per molt que siguin vehicles privats de reduïdes dimensions, també molestaran el trànsit dels busos. Això crec jo, amos.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Pel carril bici de la Rambla Guipúscoa acostumen a passar-hi motos, cotxes-sense-carnet, algun tros de cotxe normal quan s'hi acosta massa per allunyar-se del bus que va per la dreta...
I, de tant en tant, entre tota aquesta fauna, algun ciclista aventurer.
I, de tant en tant, entre tota aquesta fauna, algun ciclista aventurer.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Constància
Ja en tinc constància d'això, Fran-Ikarus, perquè de vegades, quan agafo la bicicleta, hi passo per allà...I tremolo...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2