Renfe informa per SMS de les incidències a Rodalies
Renfe informa per SMS de les incidències a Rodalies
Ho porten tots els diaris gratuits d'avui; Renfe informa vía SMS de les afectacions al servei de rodalies però a 0,15 SMS, o subscripció gratuita del 15-10 al 31-12. He trucat i he entrat a la web de renfe i en ningun dels dos hi figura res. http://www.20minutos.es/noticia/283869/ ... e/moviles/ què en penseu d'aquest servei? Per mi arriba tard!, dos anys tard, Igual que els trens!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
On van a parar els diners?
Els 15 cèntims per missatge se'ls emporta íntegrament l'operadora de telefonia mòbil o Renfomentadif suca pel servei pèssim que dóna?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Ja m'ho pensava
En principi, també ho suposo, com és el cas de la informació de temps d'espera a les parades del bus de TMB.orique wrote:Diria que és la tarifa estàndard de les operadores per un SMS.
Però amb Renfomentadif, sempre tens aquest deix de sospita...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Bon acudit
S'ha de reconèixer que l'acudit és bo (tristament bo... )!EUKibo wrote:La gent es quedara sense saldo desseguida. Amb dies de més d'una avaria diaria, fent una mitja d'avaria diària... XD Cada dia els de Renfe et descompten.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
En el cas del sistema iBus de TMB, tu pagues el missatge de petició de dades al 7412 a 15 cèntims i TMB paga a l'operador de telefonia mòbil el cost del missatge de resposta.
Sé que TMB tenia la intenció de fer el sistema totalment gratuït a l'usuari, corrent íntegrament amb les despeses d'enviament, però sembla que no se n'ha sortit. Això sí, si mostres al teu mòbil dos missatges d'error imputables a ells (és a dir, que no hagis entrat un codi inexistent) et paguen 30 cèntims al CAC.
Un altre tema és que les operadores cobrin un mínim de 15 cèntims per a una operació que els hi genera una despesa ínfima...
Sé que TMB tenia la intenció de fer el sistema totalment gratuït a l'usuari, corrent íntegrament amb les despeses d'enviament, però sembla que no se n'ha sortit. Això sí, si mostres al teu mòbil dos missatges d'error imputables a ells (és a dir, que no hagis entrat un codi inexistent) et paguen 30 cèntims al CAC.
Un altre tema és que les operadores cobrin un mínim de 15 cèntims per a una operació que els hi genera una despesa ínfima...