A veure, i tant que considero positiu que es posi aquest bus des de Pl.Espanya, sóc el primer a dir que quan es fa algun esdeveniment que mou moltes persones s'hi ha de posar transport per accedir-hi. Simplement volia dir que degut a aquests concerts s'ha creat una necesistat de transport i aquesta línia cobreix exclusivament* aquesta necessitat de transport. Nomes ho he posat per que com que recalcaves que "gràcies" als concerts hi havia aquestes línies, donaves a entrendre que amb aquestes línies s'estiguessin cobrint altres funcions/necessitats de transport, nomes es això el que volia aclarar, però sembla que encara ho havia embolicat més.Fran-Ikarus wrote:Vaja, aquesta sí que és bona! Ves per on, quin pensament més particular sobre el transport públic que acabem de descobrir.Ecomobisostrans wrote:Gràcies a aquests concerts, 2 línies que nomes serveixen per anar als propis concerts, es a dir cap benefici afegit al transport públic. Em sembla molt be que es posi la de Pl.Espanya, però no la del sot del migdia, per que afavoreix que la gent aparqui i accedeixi còmodament de l'aparcament al concert. Es a dir que han fet el 99% del recorregut en cotxe, i encara se'ls hi posa la facilitat de posar un bus que fa d'ascensor del pàrking.Fran-Ikarus wrote:4 a 6 d'octubre: 2 línies de bus afegides, de la tarda al vespre, gràcies als concerts de Sabina i Serrat
D'aquí una estona vaig a provar-les
És a dir, que perquè els milers de persones que vam agafar els busos anéssim a un concert (de fet, perquè la línia estigués activada degut a la gent que pujàvem al concert), això no es considera transport públic? I no és cap "benefici afegit"? Però no havíem quedat, dels teus discursos, que quelcom que afavoreixi viatjar en transport públic -i un autobús de TMB fent una línia per la qual valides un bitllet del teu títol integrat, jo diria que ho és, o és que visc en un altre planeta- per davant del transport privat -que, a banda del "cames ajudeu-me", són les úniques maneres de pujar al Palau Sant Jordi des de Pl. Espanya- és positiu?
*Suposo que mirat des del punt de vista "friki" si que es pot dir "gràcies" a aquests concerts, no, per que els frikis que ens agrada agafar autobusos pel sol fet d'anar en autobus si que guanyem 2 línies a causa dels concerts. Potser es aixo el que et referies, no?