ABB_Traccion wrote:EUKibo wrote:
I el manteniment que es faci com al metro, si un dia no es fa no passa res, i la resta de dies entre les 2 i les 5
Ja s' ha vist i s' està veient què passa quan no es fa el manteniment necessari (però, oh, per un dia, no passa res) (a renfe) durant un dia, dos o tres... com es venia fent durant molts anys... o sigui, per si algú no ho enten,
Avaries NON-STOP
De veritat, que de vegades sembla que no sabem ni el que ens diem...
Perdona, però es poden dir les coses d'una manera més amable.
El metro és força més complex que Renfe.
- Té més estacions i aquestes molt més complexes (no com a Renfe que moltes estacions és un troç de ciment i au!).
- La freqüència de trens és molt més elevada.
- El nombre de passatgers és molt més elevat. I aquest passatge es mou molt més, en correspondències i entrant i sortint dels diferents trens de les diferents línies.
I mira, ara que no fan manteniment mai, jo crec que seria un avenç fer manteniment 6 dies a la setmana mira que et dic.
En una de les incontables reclamacions que he posat a Renfe (que per a variar no es dignen a contestar els criminals) Exigeixo que després d'haver patit un dia un tren ple de vòmits i graffitis, que es quedava sense llum i es parava en mig de la via i que es va quedar a Gavà i d'allà no hi havia cap servei per seguir fins Castelldefels, vaig preguntar quin manteniment fa aquesta empresa d'origen falangista i amb la no-resposta ja es responen. No fan cap mena de manteniment.
Al metro molts cops veus (es veu desde la sortida de Renfe a Sants) com de vegades fiquen trens amb un mini-graffiti als tallers de SAnta Eulàlia per netejar-lo i de fet en circulació mai he vist un metro amb graffitis i mira que l'agafo cada dia. En canvi a Renfe un mateix graffiti pots veure'l dies i dies i dies.
Resumint, que amb un dia sense manteniment no passa res, el problema de renfe es que feia 300 dies sense manteniment a l'any sembla. A més, amb el servei nocturn només s'ocuparien un dia a la setmana els trams Mataró-Hospitalet, Terrassa-Martorell i Granollers-Castelldefels/Vilanova. La resta d'infrastructura es pot mantenir eh! I amb trams tant petits d'explotació poden fer serveis de via única si els urgeix molt el manteniment que no es pot fer l'endemà.
És la movilitat de 3.000.000 de persones, els trens no estan només per fer-lis fotos, estan per donar un servei, i el que es intolerable es que per exemple la R1 acabi el servei a les 21.25 i comenci a les 6.27 un dissabte... o la R2 de 22.00 a 5.59.