potser es una bajenada... (targes de transport a Castellar)

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Post Reply
fcuevas27

potser es una bajenada... (targes de transport a Castellar)

Post by fcuevas27 »

pero penso que a castellar v., n'hi ha poques maneres d'obtenir o comprarse les targes de transport, excepte els 3 estancs, i un unic servicaixa, per 22000 habitants ¬¬, no tiene nombre, potser posar-hi mes servicaixes, pero pensant pensant :roll: com seria posa una maquina d'autoexpedicio de titols encara que fos al ajuntament? estaria mes o menys protegit de bandalismes, i seria un bon lloc doncs ja que molta gent hi te que anar a l'ajuntament, ja s'aprofita per fer la compra de les targes... que us sembla?
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

El problema que tenim, no només a Castellar sinó a tots els pobles sense tren, és el tema de poder comprar tarjes de transport de manera decent. Personalment, no em sembla en absolut una bajanada (bé que em toca a mi patir-ho també! :) )

Ara mateix només tenim els estancs (que venen només una sèrie de títols, per exemple una T-Familiar no la pots comprar doncs no la tenen, ho vaig intentar un cop) i el Servicaixa, que si no tens tarja de crèdit o cartilla a la Caixa doncs no et serveix, lo que provoca que o bé hem de comprar tarjetes amb temps o fer-ho fora de Castellar en cas de títols integrats no habituals.

Personalment penso que a tots els pobles hi hauria d'haver una autovenda de la ATM a la principal parada d'autobús, i si el poble és gran (com Castellar) que n'hi haguessin varies a les principals parades d'autobús. Això complementat a que els estancs es venguessin tota la gamma de títols ATM, i que es venessin a més llocs (per exemple, als forns de pa).
davida
N9
N9

Post by davida »

UT596001 wrote:...
Ara mateix només tenim els estancs (que venen només una sèrie de títols, per exemple una T-Familiar no la pots comprar doncs no la tenen, ho vaig intentar un cop) i el Servicaixa, que si no tens tarja de crèdit o cartilla a la Caixa doncs no et serveix, lo que provoca que o bé hem de comprar tarjetes amb temps o fer-ho fora de Castellar en cas de títols integrats no habituals.
...
Jo he comprat bitllets Atm als Servicaixa de Sta Perpetua amb targeta d'una altre banc sense cap problema
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

UT596001 wrote:Això complementat a que els estancs es venguessin tota la gamma de títols ATM, i que es venessin a més llocs (per exemple, als forns de pa).
El problema d'això és que, si no els venen, se'ls han de menjar amb patates. Per aquest motiu, no venen més que títols segurs que saben que vendran.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

davida wrote:
UT596001 wrote:...
...
Jo he comprat bitllets Atm als Servicaixa de Sta Perpetua amb targeta d'una altre banc sense cap problema
Tan sols faltaria! A ser específica de la Caixa em referia a la cartilla, no pas a la tarjeta de crèdit però ho he redactat malament, i per això s'entén que dic que només es pot amb tarjeta de la Caixa.
Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Post by Ecomobisostrans »

victorcasta wrote:
UT596001 wrote:Això complementat a que els estancs es venguessin tota la gamma de títols ATM, i que es venessin a més llocs (per exemple, als forns de pa).
El problema d'això és que, si no els venen, se'ls han de menjar amb patates. Per aquest motiu, no venen més que títols segurs que saben que vendran.
Suposo que si a finals d'any no els han venut els poden tornar a l'ATM, no? Per que si no es aixi crec que es una bona putada per part de l'ATM a aquests comerciants i de retruc als clients.
fcuevas27

Post by fcuevas27 »

tinc novetats, vaig enviar un mail al sac de l'ajuntament fa unes setmanes sobre lo de posar una mae a l'ajuntament, i m'han respos...

En resposta al seu suggeriment, l’informem que els serveis tècnics de l’Ajuntament, s’han posat en contacte amb els responsables d’ATM per estudiar la possibilitat de col·locar una màquina automàtica d'expedició d’aquests títols, on tothom pugui adquirir-los fàcilment.

Restem a la seva disposició, agraint-li la utilització del nostre servei.

SERVEI D’ATENCIÓ CIUTADANA
AJUNTAMENT DE CASTELLAR DEL VALLÈS
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

:o :o :o

Potser quan la posin la provi... però si expedeix títols tèrmics a mi per l'ajuntament a comprar la T-10 no m'hi veuran pas.
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”