M'han arribat rumors de que l'alcalde de Sitges (Jordi Baijet, PSC) té la intenció de crear un tramvia entre les 3 principals poblacions de la comarca del Garraf: Sitges, Vilanova i la Geltrú i St Pere de Ribes.
A veure, només és una informació que em va arribar per part d'una militant del PSC semanes després de les eleccions. No sé si s'ha de prendre seriòsament o no, però vosaltres que en penseu?
La població del Garraf és de 127.000 habitants, dels quals aproximadament 110.000 es concentren en aquests tres termes municipals. El de Sitges (25.000 h) comprèn el nucli del mateix nom, el poble de Garraf i el barri de les Botigues, més a prop de Castelldefels que del nucli de Sitges. St Pere de Ribes (26.000 h) per la seva part té gran part de la seva població concentrada al barri de les Roquetes, a uns 5 km del nucli de St Pere i més proper a Vilanova. I per últim Vilanova i la Geltrú és una mitjana ciutat de 60.000 habitants amb la població bastant concentrada al mateix nucli.
Jo crec que és una proposta interessant,tot i que a llarg termini i que sobretot serviria a St Pere, que no té servei ferroviari a l'actualitat.
TRAMGarraf
-
- N7
TRAMGarraf
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
- Guigui
- Administrador
Electoralisme
A mi em sona molt a fantasmada per quedar bé davant l'electorat. En termes ferroviaris, hi ha tres coses que tenen molta tirada a Catalunya: soterraments, metro i tramvia. Com que el mateix senyor ja ha deixat caure alguna perla pel que fa al primer, i el segon seria força inviable al Garraf (tot i que de més grosses ja n'han dit els polítics), queda el tercer filó per explotar.
I també hi intervé un altre factor clau: l'enveja. Si al Camp de Tarragona, a les Gavarres, a Ponent i no sé on més en reclamen, d'altres llocs no es poden quedar enrere.
I també hi intervé un altre factor clau: l'enveja. Si al Camp de Tarragona, a les Gavarres, a Ponent i no sé on més en reclamen, d'altres llocs no es poden quedar enrere.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
Re: TRAMGarraf
la veritat és que no sembla una font massa fiable.Igualment, la Generalitat té projectats multitud de tramvies per tot Catalunya, entre els quals no es troba aquest que anomenes. I si ja és més que dubtós que s'arribin a fer els projectats i publicitats, imagina't aquest que només és un rumor d'un militant.Túnels del Garraf wrote:A veure, només és una informació que em va arribar per part d'una militant del PSC semanes després de les eleccions.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT