Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Post by aim »

M'he creuat amb un 3000 reformat a les 20:30 a l'estació de Drassanes. El 3000 anava direcció Zona universitària i duia el número de torn 313.
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Post by Busman »

Doncs jo n'he vist un al torn 306 a Paral.lel cap a les 22:00.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Post by pol »

Dons avui he agafat un 2100 per la 4, l'ultim cotxe era el 2145, i encara portava la xapusa de la "pegatina" :roll: :roll:
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Post by traveller »

Nou 2100 a L4! Unitat 2113-2116; amb termòmetres de veritat, i el nou velocímetre i ATP amb TBS; ha començat a córrer aquesta setmana, amb lo que fa que a l'hora punta pel matí corrin a dia d'avui ¡8! unitats 2100, i 11 1100.
User avatar
BRILL 18
N7
N7
Posts: 632
Joined: Thursday 20/04/2006 13:42
Location: Sant Quirze del Valles

Post by BRILL 18 »

Aquesta tarde a les 14,00 aprox. he vist dos camions, amb dos cotxes, 3000 R a la UAB. feien la volta a la rotonda, no se que feian per aquell lloc, ja que si venen de Lleida i van al triangle, no tenen per que deixar l'autopista, pot ser els camioners "s'han despistat"
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

BRILL 18 wrote:Aquesta tarde a les 14,00 aprox. he vist dos camions, amb dos cotxes, 3000 R a la UAB. feien la volta a la rotonda, no se que feian per aquell lloc, ja que si venen de Lleida i van al triangle, no tenen per que deixar l'autopista, pot ser els camioners "s'han despistat"
devien portar navegador "en el próximo paso a nivel encarrile"
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
BRILL 18
N7
N7
Posts: 632
Joined: Thursday 20/04/2006 13:42
Location: Sant Quirze del Valles

Post by BRILL 18 »

Mortadel·lo wrote:
BRILL 18 wrote:Aquesta tarde a les 14,00 aprox. he vist dos camions, amb dos cotxes, 3000 R a la UAB. feien la volta a la rotonda, no se que feian per aquell lloc, ja que si venen de Lleida i van al triangle, no tenen per que deixar l'autopista, pot ser els camioners "s'han despistat"
devien portar navegador "en el próximo paso a nivel encarrile"
:) :) :) molt bona, ja ho havia pensat
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

Si segueixen així cada 3 o 4 setmanes torna un 3000 a Barcelona, la remodelació acabarà abans del 2010! (aquest és el quart).
D'altra banda avui al matí(hora punta) els 2 3000 reformats circul·laven amb els torns 314 i 317.
També he vist l'últim 2100 que ha arrivat a la L-4 i el torn era el 409.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Post by traveller »

I ja van 9!!! Avui ha circulat el novè 2100 a L4, encara no sé la composició, quan la sàpiga la poso. Avui, els 2100 feien els torns seguents: 401, 402, 407, 408, 409, 413, 414, 416 i 417 (curiositat: corrien més unitats 2100 que 1100!! Els caps de setmana corren 17 trens, i si avui corrien 9 2100, nomes hi havia 8 1100!)
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Post by pol »

Avui a les 9 del matí un 2100 que circulava per la 4 feia un soroll raro, ( aixo m'ho a dit un nen amic meu )
User avatar
sigfrid440s
N6
N6
Posts: 292
Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
Facebook: ssygger
Location: Barcelona
Contact:

Post by sigfrid440s »

traveller wrote:I ja van 9!!! Avui ha circulat el novè 2100 a L4, encara no sé la composició, quan la sàpiga la poso. Avui, els 2100 feien els torns seguents: 401, 402, 407, 408, 409, 413, 414, 416 i 417 (curiositat: corrien més unitats 2100 que 1100!! Els caps de setmana corren 17 trens, i si avui corrien 9 2100, nomes hi havia 8 1100!)
Nooooooooo!!!!

El final se acerca!!!



El parc de la L4 clarament es comença a decantar per els 2100.....sniiffffff.

Samarretes de comiat dels 1100?

Trobada per viatjar en un 1100?

Volta d'honor dels 1100?

:xiuxiu
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Post by traveller »

Ja sé la composició que faltava: 2125-2128. Recapitulem:

Unitats 2100 en circulació a L4, a dia 21/10/07:

2113-2114-2404-2115-2116
2125-2126-2407-2127-2128
2129-2130-2408-2131-2132
2133-2134-2409-2135-2136
2141-2142-2411-2143-2144
2145-2146-2412-2147-2148
2149-2150-2413-2151-2152
2153-2154-2414-2155-2156
2157-2158-2415-2159-2160

I molt aviat, encara més...
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Post by Busman »

I se suposa que el mes que ve hi començarà a circular la primera unitat de la sèrie 9000... oi?
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Post by traveller »

Busman wrote:I se suposa que el mes que ve hi començarà a circular la primera unitat de la sèrie 9000... oi?
Se suposa, se suposa... de fet els formadors ja estan habilitats, han fet les pràctiques a la L2... jo diria que encara que no estiguin els 15 2100, arribarà igualment el primer 9000, per pura política...
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Miquel wrote:Si segueixen així cada 3 o 4 setmanes torna un 3000 a Barcelona, la remodelació acabarà abans del 2010! (aquest és el quart).
D'altra banda avui al matí(hora punta) els 2 3000 reformats circul·laven amb els torns 314 i 317.
També he vist l'últim 2100 que ha arrivat a la L-4 i el torn era el 409.
:P De fet el 2010 era l'any màgic del transport, era l'any en que el PDI ja estaria finalitzat i a Barcelona i Rodalies el transport públic ja hauria assolit els mínims i a partir d'aquell any es farien altres millores a partir de les necessitats bàsiques cobertes.

El que fa a incorporació i remodelació de trens com no hi ha cap cons3%ctura pel mig segurament compleixin amb els terminis, de fet els 5000 semblen tots entregats, els 9000 ja tenim més de 20 i els 6000 perquè TMB no té on guardar-los pero també està la cosa que en no-res els envien de seguida tots. I els 4000 que ja s'han començat a reformar...
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Post by traveller »

I seguim! DESÈ 2100 A L4! Unitat 2137-2138-2410-2139-2140. Ara mateix es troba a Trinitat Nova, sembla ser que té problemes d'ATP, i l'estan revisant; per tant encara no corre, però no trigarà molt...
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

Ja he tingut la meva primera experiencia amb el 3000 reformat, això si, no ha estat com a passatger.

I francament no es que sigui molt bona :(:

La pantalla té molta lluminositat i si vas a les fosques dins el tunel i tota l'estona mostrant una imatge, apaga i torna una altre imatge acava molestant
La sensació de "Això no frena, això no frena" es molt alta, acostumat a entrar a algunes estacions a 40-45 doncs ara algunes vegades a 30 per poder estar segur de que el tren es pararà.
Cada porta va a la seva bola, al tancar-les no totes van en ordre com a un 5000 sino que pots tenir totes les portes tancades i veure com una s'ho pren amb la calma amb la sensació que dona que s'ha quedat oberta.
El claxon de portes fins que no ha acabat de sonar no et deixa tancar les portes, i això ha provocat entre alguns companys la sensació de que allò no rebia l'ordre de tancar portes.

Bueno, aixo es tot de moment ;)
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

EUKibo wrote:
Miquel wrote:Si segueixen així cada 3 o 4 setmanes torna un 3000 a Barcelona, la remodelació acabarà abans del 2010! (aquest és el quart).
D'altra banda avui al matí(hora punta) els 2 3000 reformats circul·laven amb els torns 314 i 317.
També he vist l'últim 2100 que ha arrivat a la L-4 i el torn era el 409.
:P De fet el 2010 era l'any màgic del transport, era l'any en que el PDI ja estaria finalitzat i a Barcelona i Rodalies el transport públic ja hauria assolit els mínims i a partir d'aquell any es farien altres millores a partir de les necessitats bàsiques cobertes.

El que fa a incorporació i remodelació de trens com no hi ha cap cons3%ctura pel mig segurament compleixin amb els terminis, de fet els 5000 semblen tots entregats, els 9000 ja tenim més de 20 i els 6000 perquè TMB no té on guardar-los pero també està la cosa que en no-res els envien de seguida tots. I els 4000 que ja s'han començat a reformar...
Bé alguna cosa que va bene! Crec que a la L4 deuen haver ja poques 1100 i crec si no m'erro que al Novembre tindrem la primera 9000.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

El Fre

Post by Miquel »

El primer 3000 reformat quan era en "fase de correcció de problemes" a la cotxera ja frenava molt malament.
Ja saveu quin 9000 anirà a la L-4?
El metro de Barcelona amb motoristes!
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Re: El Fre

Post by pokeroms »

Miquel wrote:El primer 3000 reformat quan era en "fase de correcció de problemes" a la cotxera ja frenava molt malament.
Ja saveu quin 9000 anirà a la L-4?
Em sembla que no..

Però una cosa...

Aniràn els termòmetres i tindrà megafonia o les balises tampoc son compatibles y tindrem enganxines com al 1100 i alguns 2100? :x :x :x

Salutacions!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”