FIL OFICIAL: Arribada de l'Alta Velocitat a Barcelona
- viscaelcat
- N6
- Posts: 258
- Joined: Thursday 25/08/2005 12:30
- Location: Mataró
Indignant
Jo ho trobo indignant. Què pensaran els estrangers que vinguin al Prat pensant que podran arribar a Barcelona en tren tal com nosaltres fariem si anessim a Londres, Berlin, Roma, o multitud de ciutats importants d'Europa?
A tot això el greuge que patirà l'usuari no es pot imaginar. No m'imagino com se sentirà algú que cada dia depèn de tren per anar a la feina. I com deieu per aquí, li donem massa importancia a l'AVE, i resulta que és un tren de luxes per a gent acomodada. Estic d'acord amb les vostres opinions.
A tot això el greuge que patirà l'usuari no es pot imaginar. No m'imagino com se sentirà algú que cada dia depèn de tren per anar a la feina. I com deieu per aquí, li donem massa importancia a l'AVE, i resulta que és un tren de luxes per a gent acomodada. Estic d'acord amb les vostres opinions.
Jo penso que ara lo important es acabar el la LAV lo abans posible i estabilitzar la zona.
Les obres estan en una fase terminal, els 9x% del moviments de terra ja estan fets. Si el desembre volen inagurar vol dir que el novembre la infraestructura te que estar acabada i nomes es dediquin a posar via, catenaria i senyalització.
Si el terreny es inestable i el tunel quasi acabat que es guanya parant les obres? Millor que acabi les obres i estabilitzin la zona.
Que es guanyarà parant les obres o baixant el ritme?
- Es esvoranc sortiran igual, el tunel ja esta fet.
- Una excavadora fa destrosses i obliga a tallar la linia. Es el mateix problema que pasi 3 cops en 1 setmana, que 1 cop per setmana durant 3 setmanes.
Crec que les obres ja han arribat a un punt de no retorn. Nomes queda la sortida d'acabar-ho lo abans posible.
Potser es millor que per reduir les incidencies, durant el pont del 1 de novembre es talli la linea i es fagi en 4 dies tot el posible i evitar posibles incidencies del novembre. Els caps de setmana el passatgers de rodalies baixen significativament i mesw ara ja ha passat la temporada de platge que omplen els trens de la C2. El MD i LD que vagin per Vilafranca i bus per la resta o Vilanova - Bcn via SVC.
Si es te que tallar la linia per falta de seguretat, no crec que estigui capacitat de decidir-ho. Son el profesionals de la obra i d'Adif que tenint tota la informació de priemra mà han de veure si la linia es segura, sino ho és que la tallin. "Mas vale prevenir que curar"
Les obres estan en una fase terminal, els 9x% del moviments de terra ja estan fets. Si el desembre volen inagurar vol dir que el novembre la infraestructura te que estar acabada i nomes es dediquin a posar via, catenaria i senyalització.
Si el terreny es inestable i el tunel quasi acabat que es guanya parant les obres? Millor que acabi les obres i estabilitzin la zona.
Que es guanyarà parant les obres o baixant el ritme?
- Es esvoranc sortiran igual, el tunel ja esta fet.
- Una excavadora fa destrosses i obliga a tallar la linia. Es el mateix problema que pasi 3 cops en 1 setmana, que 1 cop per setmana durant 3 setmanes.
Crec que les obres ja han arribat a un punt de no retorn. Nomes queda la sortida d'acabar-ho lo abans posible.
Potser es millor que per reduir les incidencies, durant el pont del 1 de novembre es talli la linea i es fagi en 4 dies tot el posible i evitar posibles incidencies del novembre. Els caps de setmana el passatgers de rodalies baixen significativament i mesw ara ja ha passat la temporada de platge que omplen els trens de la C2. El MD i LD que vagin per Vilafranca i bus per la resta o Vilanova - Bcn via SVC.
Si es te que tallar la linia per falta de seguretat, no crec que estigui capacitat de decidir-ho. Son el profesionals de la obra i d'Adif que tenint tota la informació de priemra mà han de veure si la linia es segura, sino ho és que la tallin. "Mas vale prevenir que curar"
De L.V.:
TMB prepara su flota para cubrir con autobuses el corte de Cercanías si lo fuerza la obra del AVE
Barcelona. (Agencias).- El alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, afirmó hoy que ha solicitado a Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) y a la Entitat Metropolitana del Transport (EMT) que "ayuden" a generar un servicio alternativo "por si hiciera falta interrumpir durante unos días" el servicio de Cercanías en Barcelona.
Seguir leyendo noticia
MÁS INFORMACIÓN
* Fomento se plantea cerrar una vía de Cercanías para garantizar las obras del AVE
Hereu afirmó que sería "fundamental" poder compatibilizar las obras para la llegada del AVE a Barcelona con el servicio de Cercanías, pero añadió que en caso de que no fuese compatible y "en aras a la seguridad", se tendría que optar por idear un sistema de transporte alternativo. Hereu afirmó que desea "que esto no tenga que pasar" pero añadió que en caso de ser necesario lo gestionarán.
En todo momento, aseguró que la decisión la tomará el Ministerio de Fomento, quien a principios de la semana que viene decidirá si suprimir la circulación de las líneas 2 y 10 de Cercanías, tal y como anunció esta mañana el secretario de Estado de Transportes, Victor Morlán.
En caso de que finalmente Fomento opte por esta solución, Hereu aseguró que el consistorio de la capital catalana, así como el resto de instituciones del Centro de Coordinación de la Operación Ferroviaria (CECOF), ayudará a "articular una vía alternativa de transporte de calidad y, sobre todo, previsible". "Lo peor que podríamos hacer es no dar certeza al usuario", añadió.
Autobuses como alternativa
Para Hereu, la supresión de una parte del servicio de Cercanías "implicaría tomar alguna medida excepcional" y "movilizar un número muy importante de autobuses de diferentes compañías". En este sentido, el alcalde aseguró que ese transporte alternativo mediante autobuses "implicaría la especialización de diferentes vías de penetración a Barcelona".
En cuanto, a los plazos de llegada de la alta velocidad a Barcelona, que está prevista para el 21 de diciembre, Hereu aseguró que "el retraso de las obras no está demostrado que fuese a favor de la seguridad". Además, añadió que lo mejor sería que las obras "puedan superar las dificultades, así como ofrecer un servicio "con seguridad".
Hereu subrayó que hasta que llegue la decisión de Fomento, están "trabajando hipotéticamente en generar un servicio que tenga calidad y cantidad suficiente".
Situación "inaceptable" para ICV
El portavoz del grupo de IU-ICV en el Congreso, Joan Herrera, considera "increíble" que Fomento estudie cerrar "parcialmente" o incluso "anular" las líneas C2 y C10, y ve "inaceptable" que el presidente del Gobierno, José Luis Rodríguez Zapatero, esté "pensando en sacrificar la movilidad" de los más de 100.000 usuarios que usan diariamente estas líneas para poder inaugurar el AVE a Barcelona el 21 de diciembre.
A través de una nota de prensa, Herrera volvió a denunciar que las averías constantes en Cercanías están relacionadas con las prisas con que se están llevando a cabo los trabajos para inaugurar el AVE en la fecha prevista, e insistió en reclamar que se retrase la llegada de la alta velocidad a la capital catalana.
TMB prepara su flota para cubrir con autobuses el corte de Cercanías si lo fuerza la obra del AVE
Barcelona. (Agencias).- El alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, afirmó hoy que ha solicitado a Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) y a la Entitat Metropolitana del Transport (EMT) que "ayuden" a generar un servicio alternativo "por si hiciera falta interrumpir durante unos días" el servicio de Cercanías en Barcelona.
Seguir leyendo noticia
MÁS INFORMACIÓN
* Fomento se plantea cerrar una vía de Cercanías para garantizar las obras del AVE
Hereu afirmó que sería "fundamental" poder compatibilizar las obras para la llegada del AVE a Barcelona con el servicio de Cercanías, pero añadió que en caso de que no fuese compatible y "en aras a la seguridad", se tendría que optar por idear un sistema de transporte alternativo. Hereu afirmó que desea "que esto no tenga que pasar" pero añadió que en caso de ser necesario lo gestionarán.
En todo momento, aseguró que la decisión la tomará el Ministerio de Fomento, quien a principios de la semana que viene decidirá si suprimir la circulación de las líneas 2 y 10 de Cercanías, tal y como anunció esta mañana el secretario de Estado de Transportes, Victor Morlán.
En caso de que finalmente Fomento opte por esta solución, Hereu aseguró que el consistorio de la capital catalana, así como el resto de instituciones del Centro de Coordinación de la Operación Ferroviaria (CECOF), ayudará a "articular una vía alternativa de transporte de calidad y, sobre todo, previsible". "Lo peor que podríamos hacer es no dar certeza al usuario", añadió.
Autobuses como alternativa
Para Hereu, la supresión de una parte del servicio de Cercanías "implicaría tomar alguna medida excepcional" y "movilizar un número muy importante de autobuses de diferentes compañías". En este sentido, el alcalde aseguró que ese transporte alternativo mediante autobuses "implicaría la especialización de diferentes vías de penetración a Barcelona".
En cuanto, a los plazos de llegada de la alta velocidad a Barcelona, que está prevista para el 21 de diciembre, Hereu aseguró que "el retraso de las obras no está demostrado que fuese a favor de la seguridad". Además, añadió que lo mejor sería que las obras "puedan superar las dificultades, así como ofrecer un servicio "con seguridad".
Hereu subrayó que hasta que llegue la decisión de Fomento, están "trabajando hipotéticamente en generar un servicio que tenga calidad y cantidad suficiente".
Situación "inaceptable" para ICV
El portavoz del grupo de IU-ICV en el Congreso, Joan Herrera, considera "increíble" que Fomento estudie cerrar "parcialmente" o incluso "anular" las líneas C2 y C10, y ve "inaceptable" que el presidente del Gobierno, José Luis Rodríguez Zapatero, esté "pensando en sacrificar la movilidad" de los más de 100.000 usuarios que usan diariamente estas líneas para poder inaugurar el AVE a Barcelona el 21 de diciembre.
A través de una nota de prensa, Herrera volvió a denunciar que las averías constantes en Cercanías están relacionadas con las prisas con que se están llevando a cabo los trabajos para inaugurar el AVE en la fecha prevista, e insistió en reclamar que se retrase la llegada de la alta velocidad a la capital catalana.
lo más sensato, bajo mi punto de vista, que he leido hasta ahora.davida wrote:Jo penso que ara lo important es acabar el la LAV lo abans posible i estabilitzar la zona.
Les obres estan en una fase terminal, els 9x% del moviments de terra ja estan fets. Si el desembre volen inagurar vol dir que el novembre la infraestructura te que estar acabada i nomes es dediquin a posar via, catenaria i senyalització.
Si el terreny es inestable i el tunel quasi acabat que es guanya parant les obres? Millor que acabi les obres i estabilitzin la zona.
Que es guanyarà parant les obres o baixant el ritme?
- Es esvoranc sortiran igual, el tunel ja esta fet.
- Una excavadora fa destrosses i obliga a tallar la linia. Es el mateix problema que pasi 3 cops en 1 setmana, que 1 cop per setmana durant 3 setmanes.
Crec que les obres ja han arribat a un punt de no retorn. Nomes queda la sortida d'acabar-ho lo abans posible.
Potser es millor que per reduir les incidencies, durant el pont del 1 de novembre es talli la linea i es fagi en 4 dies tot el posible i evitar posibles incidencies del novembre. Els caps de setmana el passatgers de rodalies baixen significativament i mesw ara ja ha passat la temporada de platge que omplen els trens de la C2. El MD i LD que vagin per Vilafranca i bus per la resta o Vilanova - Bcn via SVC.
Si es te que tallar la linia per falta de seguretat, no crec que estigui capacitat de decidir-ho. Son el profesionals de la obra i d'Adif que tenint tota la informació de priemra mà han de veure si la linia es segura, sino ho és que la tallin. "Mas vale prevenir que curar"
gracias
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
És totalment indignant!
La culpa és de les promeses electorals d'en Zapatero. Si la LAV es pogués inaugurar el gener no caldria tancar la línia, és el que passa quan les coses es fan amb presses, aquest home ens pren el pèl, i crec que en qualsevol altre país europeu la Magdalena ja hauria dimitit. Com el Zapatero guanyi i torni a ficar a aquesta "dona" al capdavant del Ministeri de Foment...
Són massa passatgers, 130.000 al dia, que es veuran perjudicats. Entre ells jo mateix. Em sembla que canviaré la meva signatura, ara hauré d'afegir un transbord més.
La LAV no la utilitzarà tanta gent i estem sortint tots perjudicats.
La culpa és de les promeses electorals d'en Zapatero. Si la LAV es pogués inaugurar el gener no caldria tancar la línia, és el que passa quan les coses es fan amb presses, aquest home ens pren el pèl, i crec que en qualsevol altre país europeu la Magdalena ja hauria dimitit. Com el Zapatero guanyi i torni a ficar a aquesta "dona" al capdavant del Ministeri de Foment...
Són massa passatgers, 130.000 al dia, que es veuran perjudicats. Entre ells jo mateix. Em sembla que canviaré la meva signatura, ara hauré d'afegir un transbord més.
La LAV no la utilitzarà tanta gent i estem sortint tots perjudicats.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Llenguatge útil
Un bon grapat de vots menys per al Zapatero. Li servirà aquest argument?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Tu tranquil, que si al març guanya les elecciones en Rajoy, ja se n'encarregarà de colocar les infraestructures catalanes al lloc que li pertoquen...Túnels del Garraf wrote:És totalment indignant!
La culpa és de les promeses electorals d'en Zapatero. Si la LAV es pogués inaugurar el gener no caldria tancar la línia, és el que passa quan les coses es fan amb presses, aquest home ens pren el pèl, i crec que en qualsevol altre país europeu la Magdalena ja hauria dimitit. Com el Zapatero guanyi i torni a ficar a aquesta "dona" al capdavant del Ministeri de Foment...
Són massa passatgers, 130.000 al dia, que es veuran perjudicats. Entre ells jo mateix. Em sembla que canviaré la meva signatura, ara hauré d'afegir un transbord més.
El mal ja està fet, per tant el que ara per ara és mès urgent és minimitzar-lo. Estic amb en davida, ajornar o, fins i tot, aturar les obres seria un error molt greu, doncs a la llarga esdevindria en mès incidències i, el que és mès greu, mès problemes i durant mès temps encara.
Qué guanyaréim ajornant la inauguració per minimitzar les incidències a la xarxa?:
Un túnel i unes instal·lacions mig acabades. Deixant-lo tot tal com està ara és un problema de cara a la seguretat (és una instal·lació provisional, i com a provisional no és 100% segura, ni tan sols 50 % segura...). Hi haurien dues opcions:
Opció 1: Adaptant-la per fer-la segura (sempre par-lo en termes de deixar-la mig acabada) augmentaria els costos i no eliminaria les incidències a la xarxa, doncs s'hauria de treballar a la par que es mantè el servei (oi que no volem suspendre el servei de rodalies?).
Opció dos: tapem el túnel i replantemjem tota la zona d'obres per deixar-la mès civilitzada. Mès endavant (mesos o anys desprès, ves a saber...) quan la xarxa convencional estigui a punt, reiniciaríem les obres. Això és una bojeria, i multiplicaria per 10 o mès el cost i les incidències indicades a l'opció 1. A mès, jo com a contribuent, em nego a pagar part d'aquesta animalada (i de pas, de la animalada anterior). Jo com a contribuent que pago religiosament els meus impostos exigeixo que aquestes obres es finalitzin el mès aviat possible i una vegada ho estiguin que s'inverteixi tot el que sigui necessari per normalitzar i mès endavant millorar el servei convencional.
Ves a saber si d'aquí a un any encara riurem de tot això que ara està passant...
Hem de vigilar amb aquestes afirmacions tant categòriques. De veritat penses que estem patint el que estem patint per un servei que segons la teva previssió nomès faran servir quatre gats. No m'ho crec. Al cap i la fi és el temps qui donarà legimitat o no a això que acaves de dir.Túnels del Garraf wrote: La LAV no la utilitzarà tanta gent i estem sortint tots perjudicats.
Quan llegeixo coses com aquestes no puc evitar pensar en el cas del tramvia...
Salutacions
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
Tu tranquil, que si al març guanya les elecciones en Rajoy, ja se n'encarregarà de colocar les infraestructures catalanes al lloc que li pertoquen...Túnels del Garraf wrote:És totalment indignant!
La culpa és de les promeses electorals d'en Zapatero. Si la LAV es pogués inaugurar el gener no caldria tancar la línia, és el que passa quan les coses es fan amb presses, aquest home ens pren el pèl, i crec que en qualsevol altre país europeu la Magdalena ja hauria dimitit. Com el Zapatero guanyi i torni a ficar a aquesta "dona" al capdavant del Ministeri de Foment...
Són massa passatgers, 130.000 al dia, que es veuran perjudicats. Entre ells jo mateix. Em sembla que canviaré la meva signatura, ara hauré d'afegir un transbord més.
El mal ja està fet, per tant el que ara per ara és mès urgent és minimitzar-lo. Estic amb en davida, ajornar o, fins i tot, aturar les obres seria un error molt greu, doncs a la llarga esdevindria en mès incidències i, el que és mès greu, mès problemes i durant mès temps encara.
Qué guanyaréim ajornant la inauguració per minimitzar les incidències a la xarxa?:
Un túnel i unes instal·lacions mig acabades. Deixant-lo tot tal com està ara és un problema de cara a la seguretat (és una instal·lació provisional, i com a provisional no és 100% segura, ni tan sols 50 % segura...). Hi haurien dues opcions:
Opció 1: Adaptant-la per fer-la segura (sempre par-lo en termes de deixar-la mig acabada) augmentaria els costos i no eliminaria les incidències a la xarxa, doncs s'hauria de treballar a la par que es mantè el servei (oi que no volem suspendre el servei de rodalies?).
Opció dos: tapem el túnel i replantemjem tota la zona d'obres per deixar-la mès civilitzada. Mès endavant (mesos o anys desprès, ves a saber...) quan la xarxa convencional estigui a punt, reiniciaríem les obres. Això és una bojeria, i multiplicaria per 10 o mès el cost i les incidències indicades a l'opció 1. A mès, jo com a contribuent, em nego a pagar part d'aquesta animalada (i de pas, de la animalada anterior). Jo com a contribuent que pago religiosament els meus impostos exigeixo que aquestes obres es finalitzin el mès aviat possible i una vegada ho estiguin que s'inverteixi tot el que sigui necessari per normalitzar i mès endavant millorar el servei convencional.
Ves a saber si d'aquí a un any encara riurem de tot això que ara està passant...
Hem de vigilar amb aquestes afirmacions tant categòriques. De veritat penses que estem patint el que estem patint per un servei que segons la teva previssió nomès faran servir quatre gats. No m'ho crec. Al cap i la fi és el temps qui donarà legimitat o no a això que acaves de dir.Túnels del Garraf wrote: La LAV no la utilitzarà tanta gent i estem sortint tots perjudicats.
Quan llegeixo coses com aquestes no puc evitar pensar en el cas del tramvia...
Salutacions
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
Més llenya al foc... aquest matí hi ha nous incidents, i encara més greus q tots els q hem vist fins ara pq es troben tallades TOTES les circulacions de les línies de Renfe i FGC al seu pas pel Gornal per més problemes amb els terrenys:
Un nuevo socavón en las obras del AVE corta el servicio de tres líneas de trenes
La Vanguardia
Un nuevo socavón interrumpe el tráfico de Renfe entre Sants y Bellvitge y la línea de Llobregat de Ferrocarrils
El Periódico
Suspès el servei de rodalies i Ferrocarrils entre les estacions de Sants i Bellvitge
Telenotícies.cat
Un nuevo socavón en las obras del AVE corta el servicio de tres líneas de trenes
La Vanguardia
Un nuevo socavón interrumpe el tráfico de Renfe entre Sants y Bellvitge y la línea de Llobregat de Ferrocarrils
El Periódico
Suspès el servei de rodalies i Ferrocarrils entre les estacions de Sants i Bellvitge
Telenotícies.cat
MODIFICACIÓN SERVICIOS RODALIES DÍAS 20 Y 21 DE OCTUBRE
20-oct-07.- Desde la 10.30 horas, se encuentra interrumpida la circulación ferroviaria en el tramo Bellvitge –Sants. Para mantener la movilidad de los viajeros Renfe ha establecido la siguiente modificación de servicios:
Línea 10 (Barcelona - Aeroport): Tren lanzadera Aeroport - Prat. Servicio alternativo por carretera en los trayectos Estació de França - Aeroport y Sants - Aeroport.
Línea 2: Servicio ferroviario entre Sant Vicenç de Calders - El Prat y Barcelona Sants - Maçanet. Para los viajeros afectados se realizará transporte alternativo por carretera en el trayecto Sants - Gavà
Línea 7: Los trenes inician o finalizan su recorrido en Sant Andreu Arenal, donde los viajeros podrán enlazar con la línea 3 y 4 de Rodalies.
Trenes de Media y Larga Distancia circularán desviados por Vilafranca del Penedès.
Esta modificación de servicios se mantendrá durante el sábado 20 y domingo, 21 de octubre
MODIFICACIÓN SERVICIOS RODALIES DÍAS 20 Y 21 DE OCTUBRE
20-oct-07.- Desde la 10.30 horas, se encuentra interrumpida la circulación ferroviaria en el tramo Bellvitge –Sants. Para mantener la movilidad de los viajeros Renfe ha establecido la siguiente modificación de servicios:
Línea 10 (Barcelona - Aeroport): Tren lanzadera Aeroport - Prat. Servicio alternativo por carretera en los trayectos Estació de França - Aeroport y Sants - Aeroport.
Línea 2: Servicio ferroviario entre Sant Vicenç de Calders - El Prat y Barcelona Sants - Maçanet. Para los viajeros afectados se realizará transporte alternativo por carretera en el trayecto Sants - Gavà
Línea 7: Los trenes inician o finalizan su recorrido en Sant Andreu Arenal, donde los viajeros podrán enlazar con la línea 3 y 4 de Rodalies.
Trenes de Media y Larga Distancia circularán desviados por Vilafranca del Penedès.
Esta modificación de servicios se mantendrá durante el sábado 20 y domingo, 21 de octubre
20-oct-07.- Desde la 10.30 horas, se encuentra interrumpida la circulación ferroviaria en el tramo Bellvitge –Sants. Para mantener la movilidad de los viajeros Renfe ha establecido la siguiente modificación de servicios:
Línea 10 (Barcelona - Aeroport): Tren lanzadera Aeroport - Prat. Servicio alternativo por carretera en los trayectos Estació de França - Aeroport y Sants - Aeroport.
Línea 2: Servicio ferroviario entre Sant Vicenç de Calders - El Prat y Barcelona Sants - Maçanet. Para los viajeros afectados se realizará transporte alternativo por carretera en el trayecto Sants - Gavà
Línea 7: Los trenes inician o finalizan su recorrido en Sant Andreu Arenal, donde los viajeros podrán enlazar con la línea 3 y 4 de Rodalies.
Trenes de Media y Larga Distancia circularán desviados por Vilafranca del Penedès.
Esta modificación de servicios se mantendrá durante el sábado 20 y domingo, 21 de octubre
MODIFICACIÓN SERVICIOS RODALIES DÍAS 20 Y 21 DE OCTUBRE
20-oct-07.- Desde la 10.30 horas, se encuentra interrumpida la circulación ferroviaria en el tramo Bellvitge –Sants. Para mantener la movilidad de los viajeros Renfe ha establecido la siguiente modificación de servicios:
Línea 10 (Barcelona - Aeroport): Tren lanzadera Aeroport - Prat. Servicio alternativo por carretera en los trayectos Estació de França - Aeroport y Sants - Aeroport.
Línea 2: Servicio ferroviario entre Sant Vicenç de Calders - El Prat y Barcelona Sants - Maçanet. Para los viajeros afectados se realizará transporte alternativo por carretera en el trayecto Sants - Gavà
Línea 7: Los trenes inician o finalizan su recorrido en Sant Andreu Arenal, donde los viajeros podrán enlazar con la línea 3 y 4 de Rodalies.
Trenes de Media y Larga Distancia circularán desviados por Vilafranca del Penedès.
Esta modificación de servicios se mantendrá durante el sábado 20 y domingo, 21 de octubre
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
Jo en cap moment he defensat al PP, només he criticat la gestió de l'actual govern, que és del PSOE, i en concret la gestió de Magdalena Álvarez, que no crec que ni el socialista més socialista de Barcelona aprovi.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No n'hi ha prou amb això
Jo també m'hi nego, i gairebé diria que tothom! Però passa que, si fem veure que no ha passat res, a la següent hi tornaran. I resulta que l'única manera de que aquesta colla de facinerosos escarmentin és fent-los fora de la poltrona. A mi ja ni m'importa qui governi a Madrid, a Barcelona o a Vilanova d'Escornalbou; total, la diferència és si la bufa te la claven amb un garrot o amb un guant de seda.neroon wrote:A mès, jo com a contribuent, em nego a pagar part d'aquesta animalada (i de pas, de la animalada anterior). Jo com a contribuent que pago religiosament els meus impostos exigeixo que aquestes obres es finalitzin el mès aviat possible i una vegada ho estiguin que s'inverteixi tot el que sigui necessari per normalitzar i mès endavant millorar el servei convencional.
Per tant, els anirà de primera que no puguin inaugurar la LAV abans que no cagui el tió (això ja ho fan ells cada dia), així quedaran retratats de cara a les properes eleccions. I no m'ho interpreteu com que no vull que les obres es facin bé i en els terminis previstos, però queda clar que s'han fet de manera rematadament pèssima, algun cap ha de rodar, i com que en aquest país no ho fan d'ofici, només poden fer-ho a les urnes.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
I encara fan curtet
El problema és que, en aquest tema concret, s'estan quedant curts. Ja n'estem perdent el compte...entfe001 wrote:Els titulars moderats del Qué! han creat escola.Alfredo_21 wrote:MÁS MADERA, ¡YA VAMOS POR EL CUARTO SOCAVÓN!
EL PERIÓDICO-17/10/2007 12:21H
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Baladrers
El problema és fer veure això a la gent i als manaires de via estreta que munten plataformes veïnals per donar la nota. En aquest país, encara és ben vàlid allò de "¡Viva la muerte! ¡Abajo la inteligencia!"fantito wrote:Intentar fer un túnel pel litoral serà augmentar aquests problemes en grau superlatiu. Recordeu que quan es va fer la ronda del litoral es va haver de congelar el sòl per evitar la liquafacció?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
bé. portem anys queixant-nos de que la L9 no acaba mai, de que la L9 no funcionarà maaai i ara que ens estan dient que l'Ave arribara el 21 de desembre, ara volem aturar les obres. Tenim una mentalitat rara, igual que la mentalitat que encara té molta gent de: "jo vui que feu l'Ave, pero no feu soroll en les obres, no em talleu la circulació de trens!, no em provoqueu molèsties!" etc etc... ó "jo vui que el metro arribi al meu barri, però que no passi per sota del meu carrer"
jo sóc de la opinió que les obres han de continuar! i que el servei de rodalies (C2 i C10) ja tenia que haber estat tallat des de fa temps! el que passa es que ens pensem que els serveis substitutoris dels transports ferroviaris han de ser calcats als del tren/metro/tram afectat, i si ja pel tall de l'estiu de la L4 hi habien parts del recorregut de bus que no s'asemblaven al del metro, imagineu per a substituir un Barcelona-Gavà.
Les coses no son tan fàcils com molts ens pensem, una altra cosa es que sigui una tocada d'ous tot, que ho és, i una vergonya...que pot arribar a ser-ho, però no ens queda més remei que resignar-nos
AH! i evidentment, quan acabin les obres de l'ave no s'haurà solucionat el problema de rodalies, ni molt menys.
jo sóc de la opinió que les obres han de continuar! i que el servei de rodalies (C2 i C10) ja tenia que haber estat tallat des de fa temps! el que passa es que ens pensem que els serveis substitutoris dels transports ferroviaris han de ser calcats als del tren/metro/tram afectat, i si ja pel tall de l'estiu de la L4 hi habien parts del recorregut de bus que no s'asemblaven al del metro, imagineu per a substituir un Barcelona-Gavà.
Les coses no son tan fàcils com molts ens pensem, una altra cosa es que sigui una tocada d'ous tot, que ho és, i una vergonya...que pot arribar a ser-ho, però no ens queda més remei que resignar-nos
AH! i evidentment, quan acabin les obres de l'ave no s'haurà solucionat el problema de rodalies, ni molt menys.