Dimissions arran del caos ferroviari a Barcelona
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Dimissions arran del caos ferroviari a Barcelona
Encara que sembli increïble, ningú ha dimitit arran del caos de les infraestructures a Barcelona.
La gota que fa vessar el got ha sigut el tall total de les comunicacions ferroviàries amb tota la llera sud del Llobregat de l'Àrea Metropolitana de Barcelona.
Per si no fos prou greu, s'ha fregat el desastre diverses vegades sense que ningú prengués mesures. S'han obert diversos forats al costat de les vies, cada vegada més grossos, que si no s'han empassat cap tren ha estat simplement per pur atzar. I ja la última incidència, ha estat a punt d'enfonsar totalment el túnel de FGC al seu pas per Bellvitge, en ple servei. Només l'avís d'un maquinista va evitar que la tragèdia es consumés. Una vegada més, ens ha anat "del canto d'un duro".
L'Àrea Metropolitana porta mesos amb un caos de mobilitat sense precedents. Sense precedents a la ciutat de Barcelona, però també a qualsevol altre ciutat d'Europa. No s'han muntat serveis alternatius eficaços, s'ha anat al "veurem què passa" intentant fer passar els trens pel costat de les obres jugant amb la seguretat i la paciència dels usuaris. Usuaris pels quals una cosa tant teòricament senzilla com arribar cada dia a la seva feina i tornar a casa seva, s'ha convretit en una peregrinació que sabien quan començava però mai quan acabava.
Tot això s'ha fet per poder complir una data que havien anunciat uns polítics "per lluïr-se", data que al final tampoc ni tan sols es complirà. Pel camí, unes quantes dotzenes de treballadors hi an deixat la vida, mentre tothom mira cap a un altre costat.
Aquests polítics, que no van aprendre amb el cas del Carmel, han de veure ara com els tècnics afirmen que ells ja van dir que això passaria. Han de veure com a preguntes dels mitjans de comunicació, els tècnics reconeixen que l'obra no s'ha fet com volien ells, sinó com els van ordenar els polítics (els tècnics van insistir a fer-la amb tuneladora ja que el sistema actual és poc adequat). Polítics que amb títols de metge, advocat o directament sense cap títol tenen la poca vergonya d'imposar als tècnics com i quan s'han de fer les obres, com i quan s'han de preveure mitjans alternatius, com i quan s'ha de tallar la circulació o no.
Senyors polítics de Catalunya i Espanya, han demostrat que són uns incompetents. Han demostrat que no saben fer la seva feina que ha de ser gestionar i no pas jugar a fer túnels i ponts. Han demostrat que els importa ben poc la qualitat de vida dels seus ciutadans. Han demostrat que ni tan sols els importa la vida dels treballadors que hagin de sacrificar per poder tallar una cinta.
Per si no se'ns haguéssin rigut prou a la cara, encar ahir va sortir a TV3 el Sr. President de Catalunya, i amb un somriure d'orella a orella, afirmava tant tranquil·lament que el tall demostrava la gran preocupació que el Govern de la Generalitat tenia per la seguretat. Vaja, que encara li hem de donar les gràcies...
Però al final la realitat és tossuda i els ha mostrat tal com són: uns dèspotes, uns incompetents i uns paràsits socials. Per molt fort que soni, no he trobat paraules més suaus per descriure'ls.
Mentrestant, el ciutadà del carrer que no té per què saber què és una catenària o el tipus d'argiles del subsòl de Barcelona, veu incrèdul com tots plegats són incapaços de realitzar les obres ni garantir la seva seguretat.
Igualment, aquest ciutadà treu una conclusió que degraciadament s'ha acabat tornant certa: en qualsevol obra que gestionin els actuals mandataris, no està garantida la seguretat.
A can "AVE pel Litoral" hauran de posar un "Su turno" per poder vendre totes les pancartes que els demanaran... i possiblement jo mateix en seré un dels nous clients. evidenment que sé que les obres es poden fer sense problemes, evidentment sé que no tindria el per què haver-hi problemes... en un país normal. Però a Catalunya, ara mateix, els gestors no són capaços de fer la seva feina, i el que tinc clar és que no vull aquest grups d'incompetents més reconfirmats foradin sota casa meva.
Per tot plegat, demano la dimissió de totes les persones "responsables" de les obres de l'AVE a Barcelona, tant de la Generalitat com de Foment:
Magdalena Álvarez, "Ministra de Fomento": Dimissió
Víctor Morlán "Secretario de Estado de Infraestructuras y Planificación del Ministerio de Fomento": Dimissió
Manel Nadal, "Secretari per a la Mobilitat": Dimissió
Joaquim Nadal, "Conseller de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat": Dimissió
José Montilla, "President de la Generalitat de Catalunya": Dimissió
Antonio González Marín, "Presidente de ADIF": Dimissió
La gota que fa vessar el got ha sigut el tall total de les comunicacions ferroviàries amb tota la llera sud del Llobregat de l'Àrea Metropolitana de Barcelona.
Per si no fos prou greu, s'ha fregat el desastre diverses vegades sense que ningú prengués mesures. S'han obert diversos forats al costat de les vies, cada vegada més grossos, que si no s'han empassat cap tren ha estat simplement per pur atzar. I ja la última incidència, ha estat a punt d'enfonsar totalment el túnel de FGC al seu pas per Bellvitge, en ple servei. Només l'avís d'un maquinista va evitar que la tragèdia es consumés. Una vegada més, ens ha anat "del canto d'un duro".
L'Àrea Metropolitana porta mesos amb un caos de mobilitat sense precedents. Sense precedents a la ciutat de Barcelona, però també a qualsevol altre ciutat d'Europa. No s'han muntat serveis alternatius eficaços, s'ha anat al "veurem què passa" intentant fer passar els trens pel costat de les obres jugant amb la seguretat i la paciència dels usuaris. Usuaris pels quals una cosa tant teòricament senzilla com arribar cada dia a la seva feina i tornar a casa seva, s'ha convretit en una peregrinació que sabien quan començava però mai quan acabava.
Tot això s'ha fet per poder complir una data que havien anunciat uns polítics "per lluïr-se", data que al final tampoc ni tan sols es complirà. Pel camí, unes quantes dotzenes de treballadors hi an deixat la vida, mentre tothom mira cap a un altre costat.
Aquests polítics, que no van aprendre amb el cas del Carmel, han de veure ara com els tècnics afirmen que ells ja van dir que això passaria. Han de veure com a preguntes dels mitjans de comunicació, els tècnics reconeixen que l'obra no s'ha fet com volien ells, sinó com els van ordenar els polítics (els tècnics van insistir a fer-la amb tuneladora ja que el sistema actual és poc adequat). Polítics que amb títols de metge, advocat o directament sense cap títol tenen la poca vergonya d'imposar als tècnics com i quan s'han de fer les obres, com i quan s'han de preveure mitjans alternatius, com i quan s'ha de tallar la circulació o no.
Senyors polítics de Catalunya i Espanya, han demostrat que són uns incompetents. Han demostrat que no saben fer la seva feina que ha de ser gestionar i no pas jugar a fer túnels i ponts. Han demostrat que els importa ben poc la qualitat de vida dels seus ciutadans. Han demostrat que ni tan sols els importa la vida dels treballadors que hagin de sacrificar per poder tallar una cinta.
Per si no se'ns haguéssin rigut prou a la cara, encar ahir va sortir a TV3 el Sr. President de Catalunya, i amb un somriure d'orella a orella, afirmava tant tranquil·lament que el tall demostrava la gran preocupació que el Govern de la Generalitat tenia per la seguretat. Vaja, que encara li hem de donar les gràcies...
Però al final la realitat és tossuda i els ha mostrat tal com són: uns dèspotes, uns incompetents i uns paràsits socials. Per molt fort que soni, no he trobat paraules més suaus per descriure'ls.
Mentrestant, el ciutadà del carrer que no té per què saber què és una catenària o el tipus d'argiles del subsòl de Barcelona, veu incrèdul com tots plegats són incapaços de realitzar les obres ni garantir la seva seguretat.
Igualment, aquest ciutadà treu una conclusió que degraciadament s'ha acabat tornant certa: en qualsevol obra que gestionin els actuals mandataris, no està garantida la seguretat.
A can "AVE pel Litoral" hauran de posar un "Su turno" per poder vendre totes les pancartes que els demanaran... i possiblement jo mateix en seré un dels nous clients. evidenment que sé que les obres es poden fer sense problemes, evidentment sé que no tindria el per què haver-hi problemes... en un país normal. Però a Catalunya, ara mateix, els gestors no són capaços de fer la seva feina, i el que tinc clar és que no vull aquest grups d'incompetents més reconfirmats foradin sota casa meva.
Per tot plegat, demano la dimissió de totes les persones "responsables" de les obres de l'AVE a Barcelona, tant de la Generalitat com de Foment:
Magdalena Álvarez, "Ministra de Fomento": Dimissió
Víctor Morlán "Secretario de Estado de Infraestructuras y Planificación del Ministerio de Fomento": Dimissió
Manel Nadal, "Secretari per a la Mobilitat": Dimissió
Joaquim Nadal, "Conseller de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat": Dimissió
José Montilla, "President de la Generalitat de Catalunya": Dimissió
Antonio González Marín, "Presidente de ADIF": Dimissió
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Al Montilla i al president d'ADIF no els faria dimitir, ja que són segons plans en el disbarat que s'està visquent actualment a Catalunya. De fet, el Montilla ja rebrà el seu càstig a les properes eleccions autonòmiques.
Ara, els que sí que haurien de dimitir ja són els germanets Nadal, per inutils tots dos, la Fomentòtila (Guigui, molt bona ) i el Victor Morlán, que encara no sé ben bé què ha fet des que va arribar. Ja fa temps que la Fomentòtila hauría d'haver caigut, però ara ja ha arribat un moment on per respecte a tots els catalans haurien de rodar caps.
Ara, els que sí que haurien de dimitir ja són els germanets Nadal, per inutils tots dos, la Fomentòtila (Guigui, molt bona ) i el Victor Morlán, que encara no sé ben bé què ha fet des que va arribar. Ja fa temps que la Fomentòtila hauría d'haver caigut, però ara ja ha arribat un moment on per respecte a tots els catalans haurien de rodar caps.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N8
- Posts: 1203
- Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
- Location: De la Terra Ferma a l'exili
- Contact:
Jo crec:
Adif: Per la constant inutilitat de la seva gestió, qui faci falta. I ja posats, que dimiteixi qui va establir el tema fotos
Foment: Per no tenir els c*ll*ns suficients i imposar-se, ja que crec que són ells qui haurien de pensar en el be general i no en el be local de quatre alcaldes o polítics comunitaris (no dic regionals, que el wefer em renya ).
Generalitat: Per haver estat tocant els c*ll*ns tot aquest temps i no haver deixat que es fes l'opció sensata i lògica que era fer l'AVE pel Vallès i amb entrada amb cul de sac a Sagrera, tal com es fa a la resta del món.
Ajuntament: Per estar cedint a tots els veïns escridassaires, que parlen per parlar amb el tema dels soterraments, túnels, etc.
Adif: Per la constant inutilitat de la seva gestió, qui faci falta. I ja posats, que dimiteixi qui va establir el tema fotos
Foment: Per no tenir els c*ll*ns suficients i imposar-se, ja que crec que són ells qui haurien de pensar en el be general i no en el be local de quatre alcaldes o polítics comunitaris (no dic regionals, que el wefer em renya ).
Generalitat: Per haver estat tocant els c*ll*ns tot aquest temps i no haver deixat que es fes l'opció sensata i lògica que era fer l'AVE pel Vallès i amb entrada amb cul de sac a Sagrera, tal com es fa a la resta del món.
Ajuntament: Per estar cedint a tots els veïns escridassaires, que parlen per parlar amb el tema dels soterraments, túnels, etc.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Primer, neteja a Fomento i Adif
Dimissió dels responsables de (Ren-)Fomentadif. Perquè són qui han aprovat i executat aquest monumental nyap, sumint en el caos no només els usuaris dels serveis que se suposa que han de gestionar, sinó també de tots els altres serveis afectats per la seva total incompetència.
A la Generalitat no faria dimitir ningú per aquest cas en particular, ja que s'estan cobrint de glòria en la mateixa tònica que en d'altres afers, escombrant cap a casa i cagant-se literalment en les preocupacions dels ciutadans. Ciutadans que, per cert, van reelegir-los fa prop d'un any, quan aleshores ja tenien un brillant full de serveis.
Al final, tenim els inútils que ens mereixem. Ja tenia raó en Churchill: "La democràcia és el sistema menys dolent de tots."
A la Generalitat no faria dimitir ningú per aquest cas en particular, ja que s'estan cobrint de glòria en la mateixa tònica que en d'altres afers, escombrant cap a casa i cagant-se literalment en les preocupacions dels ciutadans. Ciutadans que, per cert, van reelegir-los fa prop d'un any, quan aleshores ja tenien un brillant full de serveis.
Al final, tenim els inútils que ens mereixem. Ja tenia raó en Churchill: "La democràcia és el sistema menys dolent de tots."
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
El vot nul se'l dones al parit que te mes vots crec recordar, i si no es aixi es reparteix entre tots els partits majoritaris.orique wrote:Vot blanc = Vot a cegues. Millor el vot nul, arribats a aquest punt.fantito wrote:Jo encara espero que dimiteixi algú pel cas "Carmel". Per no dir del cas "Apagada general".
El vot blanc al poder!
XD i tornem al tòpic!
Que rodin caps!!! Que si te ovaris la ministra que avisi quan ve a Barcelona i no ho haci sempre en secret, i que s'atreveixi a pujar a un tren de rodalies amb els passatgers!
-
- N2
- Posts: 13
- Joined: Sunday 29/07/2007 13:33
El que està passant es simplement vergonyós. Però es clar això sol pot passar en una societat com la catalana, totalment anestesiada, on només es pot parlar de futbol, de normalització lingüística, d’estatuts i projectes humits de polítics totalment indecents i fora de la realitat.
El que ens passa ens ho tenim be emprat per que en altres societats de països avançats una situació com la que s’ha anat produint començant amb el tema del Carmel, les apagades elèctriques, i des de fa més d’any i mig amb el tema de les rodalies seria simplement inacceptable.
Cada vegada que he passat per la zona “0” en faig creus al veure com està allò. Aquell immoble a la dreta quan surts del túnel, quan veus com gairebé es veuen fins i tot els fonaments, uf ! , quan veus com molt be diu l’anterior senyor que ha escrit demanant dimissions, la incompetència, la desvergonyia de qui els hi dona igual el tema, et donen ganes d’engegar-lo tot a rodar. Per que aquests individus no van en tren ni en metro si no en cotxe oficial que tots paguem. Per que l’únic que els hi importa és complir las dates per poder-lo presentar com un èxit cara a les properes eleccions. Per que ells ja compten que llavors el poble català desmemoriat ja no se’n recordarà. Com igualment va passar per alt el tema del Carmel.
Es vergonyós com han omplert amb fins electoralistes per fer-se amb el vot emigrant, de legions senceres “d’informadors” que no informen, que no saben on està l’estació de Clot-Aragó, on no saben si un regional Lleida per Manresa para a Montcada Reixac, on et poden dir per exemple que ja no existeix el Talgo Catalán, gent que no sap ni llegir el que els hi posen al paper (tots aquells exemples els he viscut i patit), quan millor seria els revisadors de tota la vida, al menys aquest coneixien el terreny on trepitjaven.
Tot molt lamentable i que dona una imatge ben patètica d’uns polítics que només es ocupen dels seus assumptes, dels seus interessos i d’anar enganyant amb política fastigosa de dividir als ciutadans en aspectes superats, o gairebé superats fins que han arribat ells a escena, en comptes d’arreglar o al menys no empitjorar les coses quotidianes dels ciutadans, com son garantir els serveis públics i la seva seguretat.
Veure com a més hi ha sabotatges, robament de coure, incendis intencionats, trens bandalitzats, frau en el pagament dels bitllets, en fi... Una anarquia pròpia de qui pensa que es igual el que pugui passar, que amb els mitjans fidels de comunicació i la gent que tot s’ho empassa, se’n sortirà fins que en torni a passar altre “incidència” demà o passat, o quan menys t’ho esperis.
El que ens passa ens ho tenim be emprat per que en altres societats de països avançats una situació com la que s’ha anat produint començant amb el tema del Carmel, les apagades elèctriques, i des de fa més d’any i mig amb el tema de les rodalies seria simplement inacceptable.
Cada vegada que he passat per la zona “0” en faig creus al veure com està allò. Aquell immoble a la dreta quan surts del túnel, quan veus com gairebé es veuen fins i tot els fonaments, uf ! , quan veus com molt be diu l’anterior senyor que ha escrit demanant dimissions, la incompetència, la desvergonyia de qui els hi dona igual el tema, et donen ganes d’engegar-lo tot a rodar. Per que aquests individus no van en tren ni en metro si no en cotxe oficial que tots paguem. Per que l’únic que els hi importa és complir las dates per poder-lo presentar com un èxit cara a les properes eleccions. Per que ells ja compten que llavors el poble català desmemoriat ja no se’n recordarà. Com igualment va passar per alt el tema del Carmel.
Es vergonyós com han omplert amb fins electoralistes per fer-se amb el vot emigrant, de legions senceres “d’informadors” que no informen, que no saben on està l’estació de Clot-Aragó, on no saben si un regional Lleida per Manresa para a Montcada Reixac, on et poden dir per exemple que ja no existeix el Talgo Catalán, gent que no sap ni llegir el que els hi posen al paper (tots aquells exemples els he viscut i patit), quan millor seria els revisadors de tota la vida, al menys aquest coneixien el terreny on trepitjaven.
Tot molt lamentable i que dona una imatge ben patètica d’uns polítics que només es ocupen dels seus assumptes, dels seus interessos i d’anar enganyant amb política fastigosa de dividir als ciutadans en aspectes superats, o gairebé superats fins que han arribat ells a escena, en comptes d’arreglar o al menys no empitjorar les coses quotidianes dels ciutadans, com son garantir els serveis públics i la seva seguretat.
Veure com a més hi ha sabotatges, robament de coure, incendis intencionats, trens bandalitzats, frau en el pagament dels bitllets, en fi... Una anarquia pròpia de qui pensa que es igual el que pugui passar, que amb els mitjans fidels de comunicació i la gent que tot s’ho empassa, se’n sortirà fins que en torni a passar altre “incidència” demà o passat, o quan menys t’ho esperis.
Sempre m'han agradat molt els trens, i tot el que envolta al ferrocarril, però en certes ocasions RENFE a punt ha estat de fer-m'els odiar...
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
La ministra de Foment es cobreix de glòria a Catalunya, sinó mireu com se l'estima a la Vall d'Aran i a l'Àrea Metropolitana de Barcelona...
Jo he votat Fomento i ADIF, perquè crec que són els culpables directes, en Montilla no té cap culpa de les obres del AVE, quan ell va començar el mandat les obres ja feia un any que s'havien iniciat. Una altra cosa són els germans Nadal... Algun d'aquests si que haurien d'haver dimitit.
I en Víctor Morlán... Doncs a mi no em cau tan malament com la Magdalena... No se'l veu tan prepotent, és com la cara amable de Foment.
Sincerament, ja fa un temps que el govern de Zapatero ha perdut tota la credibilitat que tenia el 2004... I no sé que passarà si guanyen els del PP, qui sap si serà pitjor o millor, encara que en aquesta matèria això últim és més fàcil.
Jo he votat Fomento i ADIF, perquè crec que són els culpables directes, en Montilla no té cap culpa de les obres del AVE, quan ell va començar el mandat les obres ja feia un any que s'havien iniciat. Una altra cosa són els germans Nadal... Algun d'aquests si que haurien d'haver dimitit.
I en Víctor Morlán... Doncs a mi no em cau tan malament com la Magdalena... No se'l veu tan prepotent, és com la cara amable de Foment.
Sincerament, ja fa un temps que el govern de Zapatero ha perdut tota la credibilitat que tenia el 2004... I no sé que passarà si guanyen els del PP, qui sap si serà pitjor o millor, encara que en aquesta matèria això últim és més fàcil.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
- oscar440
- N8
- Posts: 778
- Joined: Tuesday 13/09/2005 18:26
- Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
Jo he votat per l´opció els responsables d´Adif i Foment.
-Adif: per dur a terme unes obres del tot incoherents i llençar la pilota de la responsabilitat a les empreses executores de les obres. I per la manca d´informació i descordinació que es dóna.
-Foment: per prendre el pel a la gent i tractar-nos de "tontos", amb la senyora ministra sempre excusant-se dient que tot això és normal, o que si no en té la culpa la pluja. A veure si també hauran de dimitir en Mauri i en Picó per culpa de la pluja... (off topic: això últim és una broma, per riure una mica, però aquest assumpte no em fa gens de gràcia).
Salutacions.
-Adif: per dur a terme unes obres del tot incoherents i llençar la pilota de la responsabilitat a les empreses executores de les obres. I per la manca d´informació i descordinació que es dóna.
-Foment: per prendre el pel a la gent i tractar-nos de "tontos", amb la senyora ministra sempre excusant-se dient que tot això és normal, o que si no en té la culpa la pluja. A veure si també hauran de dimitir en Mauri i en Picó per culpa de la pluja... (off topic: això últim és una broma, per riure una mica, però aquest assumpte no em fa gens de gràcia).
Salutacions.
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Pla B
Si aquests facinerosos inútils no dimiteixen, proposo assemblea d'usuaris de Renfomentadif a cada míting sociata per les generals. Així ens hi podrem acarnissar allí on els fa més mal: a la poltrona.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Seguin el mateix procediment...
A part, feu plegar ara la Fomentòtila, i vejam si sortiria elegida si es tornés a presentar...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Destitucions!
Més que dimissions, el que caldria són destitucions fulminants. En ZP hauria de saber que té seriosament compromesa la reelecció precisament a un dels llocs que van decantar la balança al seu favor a les últimes generals.
Ara, que no em preocupo gens perquè aquesta colla mantingui el cul enganxat a la poltrona...
Ara, que no em preocupo gens perquè aquesta colla mantingui el cul enganxat a la poltrona...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N7
- Posts: 323
- Joined: Friday 01/12/2006 18:22
- Location: R1
La culpa de tot plegat es del Estat que es qui ha programat les obres i jugant a fer de ingeniers quan els ingeniers son uns altres i sense haber preparat alternatives ferroviaries eficaces sabent que podria passar. Pero bé, aqui mai te la culpa de res ningu i tira cap a l'altre banda la pilota. Es lo que hi ha.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Cuidem el fil perquè no es converteixi en un off-topic...
Faré una mica d'advocat del diable... però crec que ara mateix no és el millor moment per a dimissions. Malgrat ser ferm partidari de dimissions, crec que el que ara mateix cal és que els que hi ha treballin a fons per solucionar el greuge que s'ha produit i reprendre les obres amb normalitat, i un cop represes, seria el moment de dimissions. Fulminar la ministra o en Morlán avui o demà, també seria un acte de cara a la galeria; i posar una persona novata davant del Cecof, podria resultar pitjor.
Faré una mica d'advocat del diable... però crec que ara mateix no és el millor moment per a dimissions. Malgrat ser ferm partidari de dimissions, crec que el que ara mateix cal és que els que hi ha treballin a fons per solucionar el greuge que s'ha produit i reprendre les obres amb normalitat, i un cop represes, seria el moment de dimissions. Fulminar la ministra o en Morlán avui o demà, també seria un acte de cara a la galeria; i posar una persona novata davant del Cecof, podria resultar pitjor.
- Pep
- N5
- Posts: 130
- Joined: Thursday 26/07/2007 11:08
- Location: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63
Victor! i vols et porto la benzina! penso d'una forma molt similar a tu.
Com bé heu dit, i com passa molt sovint en les grans obres públiques, els criteris polítics van per sobre dels criteris tècnics que són els que faran que una obra surti bé o no.
Per desgràcia, s'ha vist que el cúmul de despropòsits amb les obres continuarà per llarg, un cop es restableixi el servei d'aquí a 10-15 dies o els que facin falta passaran més incidències.
Donat que les persones que actualment estan al capdavant ja estan prou "cremades" crec que seria estúpid substiuir-les per d'altres persones que s'hauran de continuar menjant els marrons que vagin passant.
Donat que l'obra és competència de foment, la generalitat només té la responsabilitat de no haver sabut exigir les mesures necessàries per evitar-ho (potser perquè qui governa a catalunya i espanya és el mateix partit... )
En aquest sentit, el que trobaria més "ètic" seria acabar les obres quan es pugui (desembre..gener...) i un cop acabades dimitir.
Per altra banda, arribi l'ave a bcn el 21 de desembre o més tard, crec que passarà com quan va arribar a Lleida, 2 mesos de retrassos per averies tècniques.
Com bé heu dit, i com passa molt sovint en les grans obres públiques, els criteris polítics van per sobre dels criteris tècnics que són els que faran que una obra surti bé o no.
Per desgràcia, s'ha vist que el cúmul de despropòsits amb les obres continuarà per llarg, un cop es restableixi el servei d'aquí a 10-15 dies o els que facin falta passaran més incidències.
Donat que les persones que actualment estan al capdavant ja estan prou "cremades" crec que seria estúpid substiuir-les per d'altres persones que s'hauran de continuar menjant els marrons que vagin passant.
Donat que l'obra és competència de foment, la generalitat només té la responsabilitat de no haver sabut exigir les mesures necessàries per evitar-ho (potser perquè qui governa a catalunya i espanya és el mateix partit... )
En aquest sentit, el que trobaria més "ètic" seria acabar les obres quan es pugui (desembre..gener...) i un cop acabades dimitir.
Per altra banda, arribi l'ave a bcn el 21 de desembre o més tard, crec que passarà com quan va arribar a Lleida, 2 mesos de retrassos per averies tècniques.
com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
¬¬ ehm ...josep_serre wrote:està també molt proper al públic potencial del tren d'alta velocitat cosa que no passa amb l'estació de la Sagrera, és un tema que està més que estudiat, torno a dir, tot això sens perjudici de construir l'estació de la Sagrera però no com a estació central d'Alta Velocitat.
Glòries (agbar)
El Maresme | Fòrum (hotels, ministeris... i futura zona universitària i seus d'internacionals)
Sagrada Familia
Ciutadella|Vila Olímpica Barceloneta JaumeI Urquinaona
Sant Andreu (amb tota la seva futura expansió urbanística i gratacels)
A més de tota la influència de quantita de població superior sumant Barcelonesos Nord, Maremencs i Vallesans contra Barcelonesos Suds i Lobregatins baixos.
A més que serà una estació totalment nova que es pot dissenyar especialment per l'Alta Velocitat, no que a Sants ha calgut una reforma a fons.
En definitiva, Sants tindrà també els seus ventatges i tampoc hi haurà gaire diferencia entre Sagrera i Sants, Sants té les Fires, la ciutat judicial i la plaça d'europa...
En resum, totes dues són necessaries i crec que el sistema bipolaritzat fa temps que l'hauriem d'estar gaudint.
I tornant al tema! Que rodin caps!!!
En general, qualsevol força política hauria de dimitir, en general tots els socialistes, per "amiguisme" i enchufe, convergents, per amiguisme, enchufe, 3%, empreses influents..., populars per amiguisme, enchufe, ultracatolicisme, fe cega a la bandera i especulació inmobiliaria, esquerra, per amiguisme, enchufe, subnormalitat i per col·laborar amb l'enfonsament de la imatge de catalunya; i finalment, els verds, per amiguisme, enchufe, i declaracions d'antisistema per interessos.
Tots són culpables del que está passant.
A tot això, també, desitjo un máxim de boicot a totes les campanyes electorals, i una máxima abstenció a les eleccións de com a mínim, un 60%.
Salut,
Tots són culpables del que está passant.
A tot això, també, desitjo un máxim de boicot a totes les campanyes electorals, i una máxima abstenció a les eleccións de com a mínim, un 60%.
Salut,
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Nota d'administració:
Avisem que qualsevol missatge que no es centri principalment en el debat sobre la política d'infraestructures, serà esborrat a partir d'aquest moment.
Avisem que qualsevol missatge que no es centri principalment en el debat sobre la política d'infraestructures, serà esborrat a partir d'aquest moment.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT