Soterrament dels FGC a Olesa de Montserrat
Soterrament dels FGC a Olesa de Montserrat
Degut al creixement de la poblacio i la zona de nova urbanitzacio k queden arran de via i que dintre d'uns 5-10 anys segurament estara urbanitzat els dos costats de la via creieu que seria necesari soterrar la línia?
La via del tren va quasi paral.lela a la C-55,i dubto que s'urbanitzi al poc tram entre la C-55 i la via dels FGC,per cert,que l'altre dia passant per la C-55 em va semblar que desviaven uns metres cap a la dreta venint de Barcelona,quasi al costat de la via.
Crec ue no fa falta,i si s'acaba urbanitzant,no crec que sigui necessari,a mès que ès massa car.
Crec ue no fa falta,i si s'acaba urbanitzant,no crec que sigui necessari,a mès que ès massa car.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
De cap manera!
No, no i no!
Si de cas, que el soterrament se'l paguin els nous residents, a més de fer-se responsables civils de qualsevol dany o molèstia que això pugui causar als usuaris.
Potser serà així que els rondinaires professionals aprendran a dosificar la seva bilis.
Si de cas, que el soterrament se'l paguin els nous residents, a més de fer-se responsables civils de qualsevol dany o molèstia que això pugui causar als usuaris.
Potser serà així que els rondinaires professionals aprendran a dosificar la seva bilis.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Soterrar el tren a Olesa ho trobaria una autèntica vergonya. El tren no divideix ni dividirà res ja que a l'altre costat de les vies dubto que mai s'hi urbanitzi. En tot cas, si es soterra la via s'hauria de soterrar tota la C-55, però espero que Olesa mai arribi a créixer tant com per arribar a aquests extrems. El què sí que caldria és demolir els passos inferiors que han fet (focus de brutícia i inseguretat) i canviar-los per passos superiors molt més segurs. Així també es podrien posar places d'aparcament a aquell costat de la via i que els vianants puguessin accedir al poble sense por a que els passi vés a saber què. Dic això de l'aparcament perquè és un problema greu a Olesa, ja que no hi ha terrenys dins del nucli compacte per fer aparcaments grans i ens trobem que les voreres estan sempre irremediablement plens de cotxes.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
No fotem...!!!
Per l'amor de Déu, NOOO!
Visc (perdó, viuré) gairebé a tocar de la via. Us asseguro que el soroll d'un cotxe al passar per davant de casa molesta més que el tren.
A més, Olesa acaba a la via del ferrocarril. Soterrar seria...Una vergonya!
Visc (perdó, viuré) gairebé a tocar de la via. Us asseguro que el soroll d'un cotxe al passar per davant de casa molesta més que el tren.
A més, Olesa acaba a la via del ferrocarril. Soterrar seria...Una vergonya!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
No crec que el soterrament sigui cap necessitat per Olesa ja que fins i tot en el cas que la població creixés més enllà de la via es pot fer perfectament sense tocar la via, una altra cosa és en aquells llocs on el creixement es va fer en el seu moment sense cap ordre.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Impecable
Correcte, ara mateix l'arranjament a l'entorn de les vies és impecable: immobles a una distància correcta i vorals nets i perfectament delimitats amb tanques.josep_serre wrote:No crec que el soterrament sigui cap necessitat per Olesa ja que fins i tot en el cas que la població creixés més enllà de la via es pot fer perfectament sense tocar la via, una altra cosa és en aquells llocs on el creixement es va fer en el seu moment sense cap ordre.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2