Ordre oficial per colar-se al metro
- Guigui
- Administrador
Ordre oficial per colar-se al metro
Aquesta nit m'ha passat una cosa al·lucinant (tarifàriament parlant) a Pg. de Gràcia. A les 12 he entrat al metro L3 pel vestíbul d'Aragó i, en el moment que estava desenfundant la targeta per marcar-la, l'empleat que hi havia em deia de passar, que els torniquets estaven oberts. Evidentment, he "complert l'ordre", i més pensant que a aquesta hora els revisors ja estaven fent nones.
Tanmateix, m'ha sorprès moltíssim. Algú versat en el tema me'n sabria explicar el per què?
Tanmateix, m'ha sorprès moltíssim. Algú versat en el tema me'n sabria explicar el per què?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Guigui
- Administrador
Precedents sense AOV
Tal com està el pati, amb familiars de borratxos que caminen per les vies tenint la barra de demandar TMB, penso que ni cal l'AOV perquè t'indemnitzin.FGC wrote:Té lògica, tot i que el meu consell és desobeir "l'ordre" i validar el títol de transport, encara que sembli una rucada, no ho és, d'aquesta forma en cas d'accident (deu no vulgui), et correspon l'AOV i total per 0,69e, a mi si més no, em fa estar més tranquil.
- Guigui
- Administrador
Borratxo al túnel
Si et refereixes a allò que he dit dels borratxos a la via, fa poc va haver-hi un cas d'atropellament mortal al túnel d'un home que anava totalment trompa. Doncs la família ha demandat TMB, quan el que hauria de fer és estar ben calladeta ja que l'energumen aquell es va saltar totes les normes i avisos de seguretat. I la meva suposició és que, a sobre, no devia anar ni amb bitllet (pet com anava, no encertaria mai la ranura de la validadora) ni la corresponent AOV. I, malgrat això, fan com si anés assegurat.FGC wrote:Em pots explicar aequest ciri? No me n'he enterat, gracies.
- sigfrid440s
- N6
- Facebook: ssygger
A la formació que TMB ens van donar per ser AAC, vam parlar això de l'assegurança, i ens van dir que sense bitllet, tan sols per viatjar al metro, l'assegurança en cas d'accident et cobreix igual que si portessis bitllet... a mi em sembla injust però....! imagineu-vos que intentant saltar un torniquet et caus i et trenques una cama; l'assegurança et cobreix!!
-
- N10
Joan XXIII-mania
A mi em passava igual quan treballava de pizzero a Artigues; sempre prenia el Metro a punt de tancar (l'agafava a ex-Joan XXIII quan encara era L4 a.k.a. Artigues-Sant Adrià actualment L2) i et trobaves que "no et deixaven" picar bitllet.Guigui wrote:Aquesta nit m'ha passat una cosa al·lucinant (tarifàriament parlant) a Pg. de Gràcia. A les 12 he entrat al metro L3 pel vestíbul d'Aragó i, en el moment que estava desenfundant la targeta per marcar-la, l'empleat que hi havia em deia de passar, que els torniquets estaven oberts. Evidentment, he "complert l'ordre", i més pensant que a aquesta hora els revisors ja estaven fent nones.
Molava moooolt baixar a l'estació a aquelles hores ja que el tren que venia (una 1100, of course) era l'últim o el penúltim, i l'estació ja estava mig a les fosques.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Una observació, cal tindre en compte que cada operador, treballa amb la companyia d'assegurançes que l'hi sembla amb la cobertura per a la cual pagui.
Recordo, que fins fa no gaire temps, eren molt freqüents els "piscinazos" sobretot als autobusos que estaven fora de parada aturats als semàfors i venia la iaia com qui no vol la cosa fen llàstima, el conductor la obria i la iaia semblava conectar el turbo amb gas nitrógeno fotense de cap al primer esglaó.
Darrere e la iaia ja estava fregant-se de mans l'advocat de torn que evidentment no dsperdiciaba l'oportunitat d'enganxar uns diners importants.
Doncs bé, almenys a fgc, aixó s'acabat, perque s'ha simplificat la modalitat d'assegurança, és a dir, ara només cobreix les despeses mèdiques, res més. Haurieu de veure quina misteriosa cantitat de "tropiezos" que han disminuit!!!!
Recordo, que fins fa no gaire temps, eren molt freqüents els "piscinazos" sobretot als autobusos que estaven fora de parada aturats als semàfors i venia la iaia com qui no vol la cosa fen llàstima, el conductor la obria i la iaia semblava conectar el turbo amb gas nitrógeno fotense de cap al primer esglaó.
Darrere e la iaia ja estava fregant-se de mans l'advocat de torn que evidentment no dsperdiciaba l'oportunitat d'enganxar uns diners importants.
Doncs bé, almenys a fgc, aixó s'acabat, perque s'ha simplificat la modalitat d'assegurança, és a dir, ara només cobreix les despeses mèdiques, res més. Haurieu de veure quina misteriosa cantitat de "tropiezos" que han disminuit!!!!
- Ecomobisostrans
- N10
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
En aquest cas no crec que et cobreixi, igual que si un s'enfila al respaldo del seient del metro i cau o si va en patinet per dins les instalacions del metro i cau escales avall. Vamos, no se com esta la llei per aquests casos, pero per llogica sembla que si has fet clarament un mal us de les instalacions i per culpa d'aixo t'has lesionat no et deu cobrir l'asseguransa.traveller wrote:A la formació que TMB ens van donar per ser AAC, vam parlar això de l'assegurança, i ens van dir que sense bitllet, tan sols per viatjar al metro, l'assegurança en cas d'accident et cobreix igual que si portessis bitllet... a mi em sembla injust però....! imagineu-vos que intentant saltar un torniquet et caus i et trenques una cama; l'assegurança et cobreix!!
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
No sé, últimament al metro poques coses tenen sentit...Ecomobisostrans wrote:
En aquest cas no crec que et cobreixi, igual que si un s'enfila al respaldo del seient del metro i cau o si va en patinet per dins les instalacions del metro i cau escales avall. Vamos, no se com esta la llei per aquests casos, pero per llogica sembla que si has fet clarament un mal us de les instalacions i per culpa d'aixo t'has lesionat no et deu cobrir l'asseguransa.