+1megapauer wrote:Doncs una pregunta: ¿per què quan una cosa se'ns diu que és per seguretat tendim a considerar-ho inqüestionable, sigui o no veritat?FGC wrote:Es sorprenent, increible, que encara hi hagi gent questionant el tema de la seguretat, de debó. N
Gràcies...
Foment vol anul·lar l'apertura manual de portes als trens
- Guigui
- Administrador
Anul·lat
No sé si us n'haureu adonat, però Renfomentadif ja ha anul·lat l'obertura manual als trens. I no només l'obertura manual...
(Humor negre inspirat per la Fomentòtila Suprema)
(Humor negre inspirat per la Fomentòtila Suprema)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N9
Si considereu que quedar-vos en un túnel sense possibilitat de sortir-ne perquè no s'ha organitzat una evacuació és un rapte, ja em direu què és anar en un autobús i aturar-lo sense deixar-ne baixar ni pujar degut a que s'hi ha produït un furt al seu interior, no m'ha passat viatjant a l'autobús però sí ho he vist fer a busos.
I sí és cert, de vegades l'afirmació "Per seguretat" sona massa contundent i ningú s'atreveix a qüestionar-ho, però en aquest cas, no podem prendre les mesures de seguretat pel nostre compte, ja ho he dit abans, excepte que sigui evident que no prendre-les suposi un perill més gran.
I sí és cert, de vegades l'afirmació "Per seguretat" sona massa contundent i ningú s'atreveix a qüestionar-ho, però en aquest cas, no podem prendre les mesures de seguretat pel nostre compte, ja ho he dit abans, excepte que sigui evident que no prendre-les suposi un perill més gran.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Bé, de fet no sé si fa falta realment aquest missatge, (està tot ben mastegat ja), veig que hi han molts nervis i tensions lògicament acumulades per el tracte rebut, ho entenc, però imagineu-vos el que seria tot plegat si fesim la regla de (ai carai! = 2 hostias), crec que aquesta práctica va quedar obsoleta al paleolític més o menys.....per deu, no mesclem cerdo y velocidad, ok? seguretat vol dir SEGURETAT, res més.
Tot alló que fem per el nostre compte o contradint les instruccions que ens agin donat, és molt posible que ens fagi anar a parar a urgències com a mínim, (si no avui, demà o a l'altre, peró tenim número d'aquell del que "siempre toca".
No discutiré més aquesta cuestió, doncs per a una correcta comprensió del tema seguretat, només cal llegir el ja em escrit entre tots, i no posar-hi més llenya, trobo.
Gràcies i perdoneu "el sermón"
Tot alló que fem per el nostre compte o contradint les instruccions que ens agin donat, és molt posible que ens fagi anar a parar a urgències com a mínim, (si no avui, demà o a l'altre, peró tenim número d'aquell del que "siempre toca".
No discutiré més aquesta cuestió, doncs per a una correcta comprensió del tema seguretat, només cal llegir el ja em escrit entre tots, i no posar-hi més llenya, trobo.
Gràcies i perdoneu "el sermón"
- Guigui
- Administrador
Instruccions?
Doncs em faràs un grandíssim favor si em reveles quines instruccions ha donat Renfe a les seves víctimes tancades al tren durant un parell d'hores.FGC wrote:Tot alló que fem per el nostre compte o contradint les instruccions que ens agin donat, és molt posible que ens fagi anar a parar a urgències com a mínim, (si no avui, demà o a l'altre, peró tenim número d'aquell del que "siempre toca".
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Re: Instruccions?
Instruccions:Guigui wrote:Doncs em faràs un grandíssim favor si em reveles quines instruccions ha donat Renfe a les seves víctimes tancades al tren durant un parell d'hores.FGC wrote:Tot alló que fem per el nostre compte o contradint les instruccions que ens agin donat, és molt posible que ens fagi anar a parar a urgències com a mínim, (si no avui, demà o a l'altre, peró tenim número d'aquell del que "siempre toca".
10 NOOP
20 GOTO 10
Qui m'entengui, m'entendrà.
No ho sé pas, perquè no hi era per veure que i com si feia, molt possiblement res de res dintre del temps que els hi marqui per a aquest casos, però no dubtis que "algún dia" ho haurien acabat fent segur, és d'entendre que no poden deixar-hi vivint el passatge dins del vagó, obviament, en tot cas, un cop evacuat quan fos, tothom té el dret a reclamar alló que consideri oportú, no cal dir-ho, i ja de pas, és una forma per a fer arribar a l'empresa la deficència que té i posar-la "en guàrdia" per a corretgir-la.