Foment vol anul·lar l'apertura manual de portes als trens

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

megapauer wrote:
FGC wrote:Es sorprenent, increible, :o :o que encara hi hagi gent questionant el tema de la seguretat, de debó. N
Doncs una pregunta: ¿per què quan una cosa se'ns diu que és per seguretat tendim a considerar-ho inqüestionable, sigui o no veritat?

Gràcies...
+1
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

Quan portes una hora tancat a dins d'un tren i veus les andanes allà mateix, és evident que no hi ha cap protocol de rescat.

D'altra banda, si algú em segrestés i jo veiés que puc escapar, no esperaria que vinguessin a rescatar-me...
Alex_C4
N6
N6

Post by Alex_C4 »

Es absurd, el tema va contra la pròpia llibertat!, per la mateixa regla de tres, per que no treuen els extintors. Sí la gent en fa un mal ús...
Guigui
Administrador

Anul·lat

Post by Guigui »

No sé si us n'haureu adonat, però Renfomentadif ja ha anul·lat l'obertura manual als trens. I no només l'obertura manual...

(Humor negre inspirat per la Fomentòtila Suprema)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

Si considereu que quedar-vos en un túnel sense possibilitat de sortir-ne perquè no s'ha organitzat una evacuació és un rapte, ja em direu què és anar en un autobús i aturar-lo sense deixar-ne baixar ni pujar degut a que s'hi ha produït un furt al seu interior, no m'ha passat viatjant a l'autobús però sí ho he vist fer a busos.

I sí és cert, de vegades l'afirmació "Per seguretat" sona massa contundent i ningú s'atreveix a qüestionar-ho, però en aquest cas, no podem prendre les mesures de seguretat pel nostre compte, ja ho he dit abans, excepte que sigui evident que no prendre-les suposi un perill més gran.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
FGC
N6
N6

Post by FGC »

Bé, de fet no sé si fa falta realment aquest missatge, (està tot ben mastegat ja), veig que hi han molts nervis i tensions lògicament acumulades per el tracte rebut, ho entenc, però imagineu-vos el que seria tot plegat si fesim la regla de (ai carai! = 2 hostias), crec que aquesta práctica va quedar obsoleta al paleolític més o menys.....per deu, no mesclem cerdo y velocidad, ok? seguretat vol dir SEGURETAT, res més.
Tot alló que fem per el nostre compte o contradint les instruccions que ens agin donat, és molt posible que ens fagi anar a parar a urgències com a mínim, (si no avui, demà o a l'altre, peró tenim número d'aquell del que "siempre toca".
No discutiré més aquesta cuestió, doncs per a una correcta comprensió del tema seguretat, només cal llegir el ja em escrit entre tots, i no posar-hi més llenya, trobo.
Gràcies i perdoneu "el sermón" ;)
Guigui
Administrador

Instruccions?

Post by Guigui »

FGC wrote:Tot alló que fem per el nostre compte o contradint les instruccions que ens agin donat, és molt posible que ens fagi anar a parar a urgències com a mínim, (si no avui, demà o a l'altre, peró tenim número d'aquell del que "siempre toca".
Doncs em faràs un grandíssim favor si em reveles quines instruccions ha donat Renfe a les seves víctimes tancades al tren durant un parell d'hores.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
orique
N9
N9

Re: Instruccions?

Post by orique »

Guigui wrote:
FGC wrote:Tot alló que fem per el nostre compte o contradint les instruccions que ens agin donat, és molt posible que ens fagi anar a parar a urgències com a mínim, (si no avui, demà o a l'altre, peró tenim número d'aquell del que "siempre toca".
Doncs em faràs un grandíssim favor si em reveles quines instruccions ha donat Renfe a les seves víctimes tancades al tren durant un parell d'hores.
Instruccions:

10 NOOP
20 GOTO 10

Qui m'entengui, m'entendrà. :)
FGC
N6
N6

Post by FGC »

No ho sé pas, perquè no hi era per veure que i com si feia, molt possiblement res de res dintre del temps que els hi marqui per a aquest casos, però no dubtis que "algún dia" ho haurien acabat fent segur, és d'entendre que no poden deixar-hi vivint el passatge dins del vagó, obviament, en tot cas, un cop evacuat quan fos, tothom té el dret a reclamar alló que consideri oportú, no cal dir-ho, i ja de pas, és una forma per a fer arribar a l'empresa la deficència que té i posar-la "en guàrdia" per a corretgir-la.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”