Propostes de noves estacions intermitges a metro i FGC
Propostes de noves estacions intermitges a metro i FGC
Hola, obro aquest fil, per tal que puguem parlar de possibles noves estacions intermitges que s'havien projectat, i d'altres que es puguin proposar, perquè serien útils, per què hi han estacions massa separades...
Coneixem els casos de Travessera, entre Diagonal i Fontana, de la línia 3, i un més recent, que es va deixar de banda a l'últim moment, la de Virrei Amat de la línia 4, projectada i desestimada. Jo proposaria una a la zona de la Plaça Soller. Qui en dona més?
Coneixem els casos de Travessera, entre Diagonal i Fontana, de la línia 3, i un més recent, que es va deixar de banda a l'últim moment, la de Virrei Amat de la línia 4, projectada i desestimada. Jo proposaria una a la zona de la Plaça Soller. Qui en dona més?
-
- N7
- Mortadel·lo
- N9
- Guigui
- Administrador
Correspondència a Travessera
Cert, però el dia que es construeixi alguna línia per sota de Travessera no aniria malament tenir-hi una estació que, a més, podria tenir correspondència directa amb Gràcia FGC.Mortadel·lo wrote:IMHO amb una sortida a l'extrem mar de Fontana no caldria per res una estació entremig
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Mortadel·lo
- N9
Re: Correspondència a Travessera
en algun post antic per aquí ja vaig demostrar que fent l'estació nova d'una hipotètica linia transversal (que no aniria per sota la travessera si no més amunt) entre Gràcia i Fontana quedava tot perfectament unitGuigui wrote:Cert, però el dia que es construeixi alguna línia per sota de Travessera no aniria malament tenir-hi una estació que, a més, podria tenir correspondència directa amb Gràcia FGC.Mortadel·lo wrote:IMHO amb una sortida a l'extrem mar de Fontana no caldria per res una estació entremig
ES PELIGROSO ASOMARSE
- EUKibo
- N9
No soc partidari de fer cap estació més al metro. Per a més proximitat el tramvia i si no cap el bus (¬¬ no m'acostumo a dir bus, XD esque a Badalona els busos es diuen tuses).
Potser hi ha alguna exepció com entre Llucmajor i Maragall o entre Collblanc i Pubila Cases que potser hi estaria d'acord, però en el cas general i pel que fa a la L1, L2 i L3 que frecuento qualsevol nova estació seria una bejenada.
De fet dels plans del Santfe el que no m'agrada és que fa dels Rodalies un metro i del metro un bus. Per exemple hi ha una parada entre Santa Coloma i Fondo... Si jo ja trigo una eternitat per arribar a Espanya... No fiquem més estacions siusplau!
Potser hi ha alguna exepció com entre Llucmajor i Maragall o entre Collblanc i Pubila Cases que potser hi estaria d'acord, però en el cas general i pel que fa a la L1, L2 i L3 que frecuento qualsevol nova estació seria una bejenada.
De fet dels plans del Santfe el que no m'agrada és que fa dels Rodalies un metro i del metro un bus. Per exemple hi ha una parada entre Santa Coloma i Fondo... Si jo ja trigo una eternitat per arribar a Espanya... No fiquem més estacions siusplau!
-
- N7
És que Virrei Amat a la L4 no existeix! És aquesta esació la que haurien de construir, per millorar l'enllaç amb la L5.
Estava inclosa al PDI, com El Maresme - Fòrum, Europa | Fira i St. Ramon, però es veu que la van desprogramar...
Estava inclosa al PDI, com El Maresme - Fòrum, Europa | Fira i St. Ramon, però es veu que la van desprogramar...
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Volia dir Virrei Amat de la 5 i Llucmajor de la 4. En qualsevol cas, la projectada havia d'estar entre Maragall i Llucmajor, disculpes per la mala explicació
Efectivament, la de Virrei de la L4 estava projectada, però a última hora la van desestimar, al realitzar uns estudis que determinaven que no tindria massa afluència de passatgers.
Efectivament, la de Virrei de la L4 estava projectada, però a última hora la van desestimar, al realitzar uns estudis que determinaven que no tindria massa afluència de passatgers.
Re: Propostes de noves estacions intermitges a metro i FGC
Sobre Arnau d'Oms, acabo de crear entrada a la wiki http://www.transport.cat/wiki/index.php/Arnau_d%27Oms . No tinc gaire informació, però si algú és jubilat del metro, o coneix a algú que ho sigui, i pot dir alguna cosa més...