Notícies de Vueling

Transport aeri i aeroports, transport marítim i ports, per cable, etc.
Transporte aéreo y aeropuertos, transporte marítimo y puertos, por cable, etc.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Cobrar

Post by JaMiRo! »

Bé, els números no quadren i Vueling ha de cobrar on sigui...Les low cost tenen el seu risc, vés. ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Re: Cobrar

Post by orique »

JaMiRo! wrote:Bé, els números no quadren i Vueling ha de cobrar on sigui...Les low cost tenen el seu risc, vés. ;)
Si no fos pels líquids explosius que porto sempre al damunt quan vaig de viatge, no m'afectaria la mesura, perquè la motxilla gran que porto cap perfectament a la cabina (tot i que haig de vigilar el pes, a La Corunya la balança de facturació indicava 11 Kg i el màxim per a equipatge de mà era de 10).

Però com sóc un terrorista que es dutxa cada dia, haig de facturar.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Beneficis gràcies a les maletes?

Post by Guigui »

I realment creuen que les maletes els ajudaran a sortir dels números vermells? Llàstima, perquè fins ara creia que era una companyia seriosa que entenia millor el client. A partir d'ara, ja no me'ls miraré amb tanta simpatia...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Un company de feina ho ha viscut en pròpies carns la setmana passada.

Resulta que l'hi van reservar vol (era viatge d'empresa), i a l'aeroport es va trobar la sorpresa d'haver de pagar els 9 € extra (i 9 € más a la tornada)

Per molt que va mirar el paper de la reserva, no va trobar enlloc el detall on l'avisés del sobrecost si portava maleta.

Jo trobo normal que això s'acabi fent (si no t'ho cobren explícitament, les companyies "normals" en el fons sí que ho fan implícitament amb els seus preus molt superiors), el que no trobo normal ni legítim és que canviin el criteri, i no ho especifiquin en el resguard de la reserva.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
megapauer
N8
N8
Posts: 1203
Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
Location: De la Terra Ferma a l'exili
Contact:

Post by megapauer »

Fran-Ikarus wrote:Jo trobo normal que això s'acabi fent (si no t'ho cobren explícitament, les companyies "normals" en el fons sí que ho fan implícitament amb els seus preus molt superiors), el que no trobo normal ni legítim és que canviin el criteri, i no ho especifiquin en el resguard de la reserva.
Què vols que t'hi digui...

Sembla que a les low-cost (que cada cop és més relatiu) se'ls pugui permetre tot. Cobren fins i tot per respirar, però com que hi ha la mentalitat de que són més barates, doncs la gent ho accepta.

Jo i la meva xicota em sembla que tornarem a l'Alvia. Vueling era una opció perquè solia sortir per uns 20-30 euros més barat últimament. Però amb el sobrecost de 18 euros... que els donin pel sac. No es mereixen res més.
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Mmmm... No, no creguis. Jo de fet recel·lo bastant de les "low cost" pures pel que fa a deixar-me seduïr per ofertes trencadores. Com que tots sabem que els bitllets a 0.01 € no existeixen, i que a l'hora de la veritat les taxes i altres suplements produïran un preu real gens semblant als que fan de "ganxo", si vull fer un viatge i ho sé amb prou antel·lació miro en webs de cerca genèrica, i em fixo bastant més en ofertes de companyies "normals".

Això de cobrar per l'equipatge ja ho fan d'altres, i no ho veig un problema, mentre ho especifiquin, perquè com ja dic sempre desconfio de les "ofertes" i preus trencadors, i desconfio més com més "low cost" és la companyia. El que no s'ha de permetre és que passi com al meu company, arribar a l'aeroport i assabentar-se allà de que si vol facturar la maleta ha de pagar allà mateix un sobrepreu.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Fran-Ikarus wrote:Mmmm... No, no creguis. Jo de fet recel·lo bastant de les "low cost" pures pel que fa a deixar-me seduïr per ofertes trencadores. Com que tots sabem que els bitllets a 0.01 € no existeixen, i que a l'hora de la veritat les taxes i altres suplements produïran un preu real gens semblant als que fan de "ganxo", si vull fer un viatge i ho sé amb prou antel·lació miro en webs de cerca genèrica, i em fixo bastant més en ofertes de companyies "normals".

Això de cobrar per l'equipatge ja ho fan d'altres, i no ho veig un problema, mentre ho especifiquin, perquè com ja dic sempre desconfio de les "ofertes" i preus trencadors, i desconfio més com més "low cost" és la companyia. El que no s'ha de permetre és que passi com al meu company, arribar a l'aeroport i assabentar-se allà de que si vol facturar la maleta ha de pagar allà mateix un sobrepreu.
Per aquest mateix motiu Vueling sempre era un candidat a l'hora d'elegir companyia. El preu que sortia a l'anunci era el final, sense recàrrecs per res. Si eren 20 euros, 20 euros. Si eren 60, 60.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Factura?

Post by Guigui »

Fran-Ikarus wrote:El que no s'ha de permetre és que passi com al meu company, arribar a l'aeroport i assabentar-se allà de que si vol facturar la maleta ha de pagar allà mateix un sobrepreu.
I suposo que, per als que podem desgravar, no hi ha factura ni res de res. Com si ho cobren en negre, vaja...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Re: Factura?

Post by orique »

Guigui wrote:
Fran-Ikarus wrote:El que no s'ha de permetre és que passi com al meu company, arribar a l'aeroport i assabentar-se allà de que si vol facturar la maleta ha de pagar allà mateix un sobrepreu.
I suposo que, per als que podem desgravar, no hi ha factura ni res de res. Com si ho cobren en negre, vaja...
Normalment l'has de demanar a les oficines. Una bona tocada de nassos.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Piqué, nou president de Vueling

Post by metring »

De L.V.:

Josep Piqué, nombrado presidente de Vueling

Barcelona. (EFE).- El ex presidente del PP catalán Josep Piqué ha sido nombrado hoy nuevo presidente de la aerolínea Vueling en sustitución de Barbara Cassani, que accedió al cargo el pasado mes de septiembre, según ha informado la compañía.

Piqué presentó su dimisión como presidente del PP catalán el pasado 19 de julio por sus diferencias con la cúpula de la formación y se incorporó el pasado 1 de octubre como vocal de la junta directiva del Círculo de Economía, según ha informado esta entidad en un comunicado.

Cassani pasará a ser consejera independiente, mientras que el consejero delegado de Vueling, Carlos Muñoz, y el director general, Lázaro Ros, han renunciado a sus funciones.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Polític en desús

Post by Guigui »

Aquest senyor té alguna qualificació per al càrrec, fora de ser qui ha sigut?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
megapauer
N8
N8
Posts: 1203
Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
Location: De la Terra Ferma a l'exili
Contact:

Re: Polític en desús

Post by megapauer »

Guigui wrote:Aquest senyor té alguna qualificació per al càrrec, fora de ser qui ha sigut?
Bé, té experiència al consell de Gran Tibidabo, no? :D
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Tibidabo -> Vueling

Post by Guigui »

megapauer wrote:Bé, té experiència al consell de Gran Tibidabo, no? :D
Com no ho diguis per l'avió que hi ha donant voltes... :airport
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
A-380
N7
N7
Posts: 360
Joined: Tuesday 03/05/2005 23:16
Location: Font d'en Farges

Post by A-380 »

:anim :aaa :boig3 :miedo :gadget
:hola
Pedro
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Vejam si dura. Vueling ho te magre al futur com no canviin les coses. M'agradaria que no se'n anes a norris, pero ja veurem.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Notícies de Vueling

Post by wefer »

http://www.lavanguardia.es/
---------------------------------------------
Piqué anuncia que Vueling subirá tarifas en su nuevo plan estratégico
El presidente de la aerolínea considera que están "excesivamente bajas"

Barcelona. (EFE).- El presidente de Vueling, Josep Piqué, ha dicho hoy el nuevo plan estratégico de la aerolínea pasa por una revisión de tarifas, que "están excesivamente bajas" en el sector, y que hará gracias a la "saneada" situación financiera de la compañía.

Piqué, que ha señalado que la aerolínea escogerá una compañía consultora estratégica, ha mantenido un encuentro con la prensa antes de la Junta Extraordinaria de Accionista que se celebra hoy y que fue forzada por Inversiones Hemisferio, la sociedad inversora de la familia Lara y accionista de referencia de la aerolínea, para cambiar al equipo gestor, aunque tanto el consejero delegado como el director general abandonaron sus cargos, tras alcanzarse un acuerdo.

Piqué, que ha destacado que quiere recuperar la confianza del accionista y que considera que el valor de la acción está infravalorado, ha señalado que la compañía viene de "períodos turbulentos" y, aunque ha reconocido que "hay dificultades", porque están en un sector muy competitivo, cree que Vueling no sólo tiene "el futuro garantizado" sino que tiene "un futuro brillante".

"Tenemos un buen producto, pero hay que cambiar algunas políticas", ha señalado Piqué, que ha reconocido que afronta su nueva tarea tras abandonar la política con la "máxima ilusión y confianza".

Ha destacado que el entendimiento que existe entre el presidente de Vueling y su consejero delegado, Lars Nygaard, cuyo nombramiento será efectivo antes del 1 de enero, es "total y absoluto" y ha señalado que Nygaard será el "primer ejecutivo de la compañía" porque es quien conoce el sector.

El ex presidente del PPC ha señalado que la aerolínea va a elaborar un plan estratégico "lo antes posible" que "revise los puntos débiles y refuerce los fuertes" y para ello van a escoger una compañía de consultoría estratégica.

En su opinión, las aerolíneas se enfrentan al alto precio del petróleo, lo que repercute de manera considerable en la cuenta de resultados, y a la "brutal competencia" de los precios, que han disminuido notablemente no sólo en las compañías de bajo coste.

Ha anunciado que reforzará la política comercial y de fijación de tarifas y, aunque ha dicho que no sabe "si van a subir o bajar", ha señalado que "están excesivamente bajas" en todo el sector y eso no es sostenible en el tiempo.

Entre los aspectos positivos, Piqué ha destacado que Vueling es una compañía joven, que empezó a volar en el año 2004 y que ha tenido un crecimiento muy fuerte, que dispone de una flota de aviones muy joven y unos costes de mantenimiento bajos, y que cuenta con un alto grado de satisfacción de los clientes.

Piqué ha recordado que Vueling continúa teniendo "congelado" su plan para comprar cuarenta aviones hasta el 2012 y para abrir una nueva base en el extranjero porque, de momento, es preferible seguir actuando donde están presentes.

El nuevo presidente de Vueling, que tiene cincuenta acciones porque como consejero tiene que poseer acciones de la compañía y prevé incrementar su presencia como accionista, ha dicho que el año 2008 Vueling seguirá creciendo en "valor y actividad" en un sector que no está en absoluto estable.

Piqué también ha pedido "sentido de la responsabilidad y la seriedad" a todo el mundo, porque los "vaivenes" que determinadas empresas han dado a la valoración de la acción no le han gustado.

Aunque no ha querido hablar de posibles fusiones, ha dicho que "no descarta nada" que sea bueno para Vueling y, si dentro de este escenario caben "operaciones corporativas, no se van a descartar".

Sobre su paso por la política, Piqué ha señalado que ha sido una persona significada políticamente, pero que ya no lo es y que siempre ha desarrollado su trabajo político para poder hablar con todo el mundo.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Mal assumpte aquest de pujar les tarifes. Tot i això, cal puntualitzar que Vueling, tot i ser més coneguda com a "low cost", no es tracta ben bé d'això, ells es defineixen com una "New generation air line", amb unes tarifes no tant econòmiques, però si ajustades de preu. Quina definició tindran a partir d'ara?
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Es diran...

Post by Guigui »

metring wrote:Mal assumpte aquest de pujar les tarifes. Tot i això, cal puntualitzar que Vueling, tot i ser més coneguda com a "low cost", no es tracta ben bé d'això, ells es defineixen com una "New generation air line", amb unes tarifes no tant econòmiques, però si ajustades de preu. Quina definició tindran a partir d'ara?
"Old-fashioned new generation airline" :roll:
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
A-380
N7
N7
Posts: 360
Joined: Tuesday 03/05/2005 23:16
Location: Font d'en Farges

Post by A-380 »

Vueling lo que tendría que plantear desde BCN son nuevas rutas que de las que nada mas son operadas por las compañias de lineas tradicionales.
Vueling en principio acudió a las rutas habituales de las compañias de bajo coste y vuelos como el Granada, que desde BCN nada mas operaba Iberia a 300 € y mas, se lo ha llevado de calle Vueling.
Vueling tendría que operar vuelos desde REU y GRO, y aprovechar el impulso de ambos aeropuertos.
Por ejemplo, BCN-Tanger, Tanger-REU, REU-Tanger, Tanger-GRO, GRO-Tanger y Tanger-BCN.
Como viaje de negocios, BCN-Tanger, salida a las 6 h. cada tramo tiene una duración aproximada de 2 h. mas una hora en el aeropuerto 3 h. regreso a BCN como tarde las 22:00 h., bajo coste desde GRO y REU, y algo mas caro desde BCN. He puesto Tanger por ser un destino de 2 h.
Muchas de las lineas que opera podría tener este planteamiento, pero se ciegan en BCN y a este paso..... :isla
:hola
Pedro
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Notícies de Vueling

Post by wefer »

http://www.avui.cat/
-----------------------------------------
Vueling va transportar 6,2 milions de passatgers el 2007, un 77% més que l'any anterior

Vueling va transportar un total de 6.219.605 passatgers durant l'any 2007, el que representa un increment d'un 77,2% respecte el 2006, segons ha informat l'aerolínia a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV). La taxa d'ocupació mitja anual va ser d'un 73%, 3,61 punts per sobre de la de l'any anterior. La companyia va transportar un total de 1.603.265 passatgers durant el quart trimestre del 2007, i 534.808 durant el mes de desembre, el que representa unes millores respectives del 67,23% i del 45,23% en relació als mateixos períodes de l'any anterior.
Post Reply

Return to “Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros”