Nota d'administració.
Fil procedent d'aquest:
http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=6757
----------------------------
Dues observacions, cap de les administracions és partidària avui per avui de l'opció d'entrar el Tren d'Alta Velocitat pel Vallès i la Sagrera, per dos motius ben clars, primer l'ubicació de l'estació de la Sagrera és molt desfavorable al tren d'alta velocitat tant per la llunyania amb el centre com la carença avui per avui de connexió amb la xarxa de metro i a més a més suposaria un increment de temps de viatge entre Madrid i Barcelona no fos competitiu amb l'avió i la inversió realitzada no serviria per a res, és a dir possiblement s'estalaviarien diners (pocs) per perdre molta quota de mercat, cal tenir en compte que la distància entre Madrid i Barcelona està en el màxim per la competència total amb l'avió més quan està tan implantat en aquesta relació i ja per aquest motiu s'ha decidit que els trens criculin a 350 km/h no és cap caprici, tampoc serviria per res que els trens circulin a aquesta velocitat si es perd més temps després i això ho saben totes les administracions, la primera que ho sap és el Ministeri de Foment, hi ha ciutadans de peu que encara no ho saben o no ho volen entendre.
Tot això sens perjudici de la creació d'un ramal pel Vallès amb estació per servir tota aquesta zona amb una enorme població.
Crec que la frase més greu és dir que així es fa a la resta del món, jo no veig que a Sevilla, Madrid, Saragossa, Montpeller, París, el tren d'Alta Velocitat entri a la ciutat d'una manera tan indirecta i amb una pèrdua de temps que tu defenses, i que quedi clar que l'accés a Barcelona tal com s'està construïnt no em sembla el més adequat.
I per últim no crec que el traçat escollit sigui el motiu dels problemes, perquè la tècnica permet realitzar les obres en qualsevol lloc amb més o menys mitjans.
Així doncs on hi hauria d'haver dimissions és a Foment i a Adif que són els responsables dels incidents a les obres.
megapauer wrote:Jo crec:
Adif: Per la constant inutilitat de la seva gestió, qui faci falta. I ja posats, que dimiteixi qui va establir el tema fotos
Foment: Per no tenir els c*ll*ns suficients i imposar-se, ja que crec que són ells qui haurien de pensar en el be general i no en el be local de quatre alcaldes o polítics comunitaris (no dic regionals, que el wefer em renya ).
Generalitat: Per haver estat tocant els c*ll*ns tot aquest temps i no haver deixat que es fes l'opció sensata i lògica que era fer l'AVE pel Vallès i amb entrada amb cul de sac a Sagrera, tal com es fa a la resta del món.
Ajuntament: Per estar cedint a tots els veïns escridassaires, que parlen per parlar amb el tema dels soterraments, túnels, etc.